quote:
Medestanders!quote:
Als ik ergens kan pitten heb ik daar geen problemen meequote:Op zondag 6 februari 2011 19:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als we in Joetrekt gaan stappen
Woont Joe in Utrecht?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als we in Joetrekt gaan stappen
Ik heb serieus erg veel respect voor een regisseur als hij. Prachtige films heeft hij gemaakt.quote:
Als jij naakt naast mij slaapt heb ik daar geen problemen meequote:Op zondag 6 februari 2011 19:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik ergens kan pitten heb ik daar geen problemen mee
Wait what? Er komen nieuwe X-men films?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb serieus erg veel respect voor een regisseur als hij. Prachtige films heeft hij gemaakt.
Al betwijfel ik of het een goede keuze is voor hem om X-Men te doen...
Ik zie het al.. dit wordt iets waar we nog over moeten onderhandelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als jij naakt naast mij slaapt heb ik daar geen problemen mee
Yup, alhoewel ik The Fountain wel erg zoetsappig vond. Maar goed, een missertje mag.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
Ik heb serieus erg veel respect voor een regisseur als hij. Prachtige films heeft hij gemaakt.
Dat wist ik nog niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
Wolverine krijgt een eigen film en die wordt door hem geregisseerd.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wait what? Er komen nieuwe X-men films?
ex-verkouden dus weer helemaal goedquote:
Mooi zoquote:Op zondag 6 februari 2011 19:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
ex-verkouden dus weer helemaal goed![]()
Alles gaat gewoon zn gangetje, sporten, schoonmaken, film kijken, werken. No complaints
Hmmm, het is onderhandelbaar ja, maar tot op zekere hoogte.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie het al.. dit wordt iets waar we nog over moeten onderhandelen.
Denk dat we er wel uit kunnen komenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, het is onderhandelbaar ja, maar tot op zekere hoogte.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die was er toch al? X-men Origins: Wolverine ?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wolverine krijgt een eigen film en die wordt door hem geregisseerd.
Pi is briljant.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:33 schreef El_Matador het volgende:
Helemaal mee eens.
- Pi - goeie film, maar net iets te vaag voor mij
- Requiem for a Dream - top20
- The Fountain - 1
- The Wrestler - steengoeie film
Nolan deed Batman. Gisteren weer gezien. Geweldig gewoon. Dus kan best.
De wolverine film is er al.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wolverine krijgt een eigen film en die wordt door hem geregisseerd.
Ik zie net op IMDB dat er nog eentje komt.. "The Wolverine" Maar gelukkig wel weer met Hugh Jackman!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De wolverine film is er al.
Er komt er nu 1 over de xmen in hun jongere jaren
Jij bent zeker een echte beta, niet?quote:
Toevallig las ik ditquote:Op zondag 6 februari 2011 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie net op IMDB dat er nog eentje komt.. "The Wolverine" Maar gelukkig wel weer emt Hugh Jackman!
Nope. Alhoewel mijn structurele aanwezigheid in Singles niet voor mij pleit, realiseer ik mij.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:37 schreef El_Matador het volgende:
Jij bent zeker een echte beta, niet?
Oh dat wist ik niet, wist alleen dat die xmen origins er aan zat te komenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie net op IMDB dat er nog eentje komt.. "The Wolverine" Maar gelukkig wel weer met Hugh Jackman!
Dat klopt, maar X-men begint een beetje een uitgemolken concept te worden.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
- Pi - goeie film, maar net iets te vaag voor mij
- Requiem for a Dream - top20
- The Fountain - 1
- The Wrestler - steengoeie film
Nolan deed Batman. Gisteren weer gezien. Geweldig gewoon. Dus kan best.
er staat ook een Deadpool Spin-off geplanned in 2012quote:Op zondag 6 februari 2011 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, wist alleen dat die xmen origins er aan zat te komen
The Wolverine.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De wolverine film is er al.
Er komt er nu 1 over de xmen in hun jongere jaren
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope. Alhoewel mijn structurele aanwezigheid in Singles niet voor mij pleit, realiseer ik mij.
Geruchten gaan ook nog over een gambit spin offquote:Op zondag 6 februari 2011 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
er staat ook een Deadpool Spin-off geplanned in 2012
Voorlopig hou ik het nog wel even vol.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:41 schreef Samzz het volgende:
Dat klopt, maar X-men begint een beetje een uitgemolken concept te worden.
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorlopig hou ik het nog wel even vol.
[ afbeelding ]
Ik ben helemaal geen IT-nerdquote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zit hier inderdaad vol met IT-nerds. En een verdwaalde geek als babsie.
Ik vind haar echtquote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh myquote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan zonder liegen zeggen dat ik al zeven jaar niet meer werkzaam ben in de IT. Wel ooit in begonnen en was er vrij snel klaar mee. Het automatiseren van problemen is niet iets waar ik warm van word.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef El_Matador het volgende:
Het zit hier inderdaad vol met IT-nerds. En een verdwaalde geek als babsie.
Wijvennijd staat je niet.quote:
Oh my fucking god!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ja... Een andere vrouw niet mooi vinden is wijvennijdquote:
X-Men. Rogue.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh my fucking god!![]()
Welke film is dit???
quote:
+1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |