Dat laatste heeft er helemaal niks mee te makenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, als het van tevoren verteld wordt, dan kan ik mezelf erop instellen. Maar vooralsnog vind ik het getuigen van weinig interesse en professionaliteit als je geen namen kan onthouden.
Hahaha echt waar? Wat vreselijk, ook dat herinner ik me niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, ik weet zelfs nog waar we t over hebben gehaden dat we ons beide afvroegen waarom we over zo'n totaal niet interessant onderwerp aan t praten waren
Was nog voor we weggingen, toen was ik nog redelijk nuchter (lees: max 6 biertjes)quote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat jullie überhaupt een gesprek konden hebben nog! Vagerds
Vind ik heel netjes van jequote:Op zondag 6 februari 2011 20:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Klopt. Vandaar dus ook dat ik meteen met de billen bloot ga. Maar een echt goede netwerker zal ik niet worden denk ik
LOL, t ging over werk enzo, voornamelijk jouw werkquote:Op zondag 6 februari 2011 20:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Hahaha echt waar? Wat vreselijk, ook dat herinner ik me niet.
Voor of na dat de lichten aangingen?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was nog voor we weggingen, toen was ik nog redelijk nuchter (lees: max 6 biertjes)
Ohh, dat weet ik nog wel. Dat was nog thuis ja, ik was nog bij zinnen!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, t ging over werk enzo, voornamelijk jouw werk
Het is toch mijn mening? En ik ben helemaal niet zwart-wit, ik leg gewoon uit hoe ik erin sta en dat ik met mensen die gewoon zeggen dat ze geen namen kunnen onthouden gewoon rekening houdt.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat laatste heeft er helemaal niks mee te makenje bent wel heel zwart wit op dit gebied, jammer.
Ik kan nog zo mijn best doen en zo geintresseerd zijn in een persoon. De kans is gewoon groot dat ik het later vergeten ben Het blijft niet plakken. Terwijl ik het gesprek en de informatie zeer interessant vind.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind het getuigen van weinig interesse
Lezenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor of na dat de lichten aangingen?Oj tl licht in de nacht
Zullen we samen leuke gesprekken hebben en elkaars namen vergeten?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kan nog zo mijn best doen en zo geintresseerd zijn in een persoon. De kans is gewoon groot dat ik het later vergeten ben Het blijft niet plakken. Terwijl ik het gesprek en de informatie zeer interessant vind.Irritante eigenschap
Als je dat die persoon gewoon meldt, zou er geen probleem moeten zijn lijkt me.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kan nog zo mijn best doen en zo geintresseerd zijn in een persoon. De kans is gewoon groot dat ik het later vergeten ben Het blijft niet plakken. Terwijl ik het gesprek en de informatie zeer interessant vind.Irritante eigenschap
ooh kijk, dat valt nog meequote:Op zondag 6 februari 2011 20:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ohh, dat weet ik nog wel. Dat was nog thuis ja, ik was nog bij zinnen!
Nehquote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef PeuRac het volgende:
Zullen we samen leuke gesprekken hebben en elkaars namen vergeten?
lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef Delan het volgende:
allemaal!
weer thuis van een heerlijk weekendje vol drukte en gezelligheid
Dat van die gezichten is zelfs een soort van stoornis. Het heeft ook een naam. Et schijnen zelfs mensen te zijn die de gezichten van hun partner en familie niet herkennen.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, als het van tevoren verteld wordt, dan kan ik mezelf erop instellen. Maar vooralsnog vind ik het getuigen van weinig interesse en professionaliteit als je geen namen kan onthouden.
Ja ik dacht dat je met weggingen bedoelde, bij de club weggingenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lezenvoordat we naar de club gingen
![]()
En dat TL-licht zag ik niet, ik was nog aan t genieten
Is het vaak ook niet. Maar het is voor mezelf wel heel kut gewoon.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dat die persoon gewoon meldt, zou er geen probleem moeten zijn lijkt me.
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef Delan het volgende:
allemaal!
weer thuis van een heerlijk weekendje vol drukte en gezelligheid
Neeh, je gaat weg naar de club en anders ga je terugquote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat je met weggingen bedoelde, bij de club weggingen
Oh ja, dat licht is altijd zo'n domper he.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat je met weggingen bedoelde, bij de club weggingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |