Afgelopen donderdagquote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef El_Matador het volgende:
Q-Night in Utreg!![]()
![]()
Poema. Techno. Naar de kika
Ah top, ik ga eerst deel 1 (zometeen) en 2 kijken.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Normale DVD ja![]()
Die is hier dubbel omdat ik alle delen had, en m'n broertje alleen 3, en we nu dus in 1 huis zitten
Rielekst!quote:
Volgende is toch pas over 2 weken? Niet volgende week al?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rielekst!
Anja SchneiderWordt een mooi nachtje. En de dag erop naar Amsterdam (waarschijnlijk) of BBQen bij zusje.
Nee, met Q-Night. voor mij danquote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgende is toch pas over 2 weken? Niet volgende week al?
de reden gevonden van Ellen Page's petite-ness.. Ze is maar 1.55quote:Op zondag 6 februari 2011 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah top, ik ga eerst deel 1 (zometeen) en 2 kijken.
Wat heb ik een mooie foto's van jou!quote:
Dat geeft niet. Dat zijn Shakira en Salma Hayek ook zowat.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
de reden gevonden van Ellen Page's petite-ness.. Ze is maar 1.55
Dan had je er gisteren bij moeten zijn!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat heb ik een mooie foto's van jou!
Euh? Dan is knuffelmeisje kleiner dan ik nogquote:Op zondag 6 februari 2011 20:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Dat zijn Shakira en Salma Hayek ook zowat.
Knuffelmeisje is 1,59.
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat heb ik een mooie foto's van jou!
En van jou!quote:
Ken jij mannen die kleiner zijn dan jij? Ik vast wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh? Dan is knuffelmeisje kleiner dan ik nog![]()
Eindelijk iemand!
Ja ik heb er een paar gekregen he.. de ergste heeft knuffelmeisje zeker weggelaten?quote:
Ik ken er geen die kleiner zijn dan ik nee, iig niet rond m'n eigen leeftijdquote:Op zondag 6 februari 2011 20:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ken jij mannen die kleiner zijn dan jij? Ik vast wel.
Ik ben ook niet zo groot, maar val nou eenmaal op kleine vrouwen
Hoe kan jij nou erg op foto's staan?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik heb er een paar gekregen he.. de ergste heeft knuffelmeisje zeker weggelaten?
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou erg op foto's staan?
Filmpjes komen nog. Die zijn zo mogelijk nog beter.
Wat voor leuks heb je bedacht?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:20 schreef JoeBravo het volgende:
Ik heb de keus tussen m'n scheidings- en financiële papieren induiken en "iets leuks" doen... guess what i'm gonna do
Ja, ik zei toch dat ik jullie een goed stel vond?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
J. en ik hebben tussendoor nog sneaky hele erge verwijderd. Damage control. Oh en die foto met Gero was ook wel leuk, ik heel streng mijn armen over elkaar
Ik doe te veel en te vaak het laatstequote:Op zondag 6 februari 2011 20:20 schreef JoeBravo het volgende:
Ik heb de keus tussen m'n scheidings- en financiële papieren induiken en "iets leuks" doen... guess what i'm gonna do
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik zei toch dat ik jullie een goed stel vond?
Hij's leuk toch?
al het anderequote:Op zondag 6 februari 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat voor leuks heb je bedacht?
Gamen totdat Top Gear begint?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
al het andere
ben nog ff aan het bedenken of ik ga gamen, filmpje kijken, topgear kijken of muziekdvd kijken.
idemquote:Op zondag 6 februari 2011 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik doe te veel en te vaak het laatste
Hoe kan dát nou?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ja dat zei je he! Ja hij is leuk idd. Jammer dat ie mijn naam niet kon onthouden
Jawel!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:22 schreef Samzz het volgende:
Oh, serieus er bestaat geen beter spul dan de Miracle Crême van John Frieda
Ik kortte hem af tot Dommie...quote:
kan hier geen live uitzending bekijken, heb afl16-02 hier nog staan.quote:
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:24 schreef El_Matador het volgende:
Gamen, FOK!ken, X-Men, muziek luisteren. pfff... wat een keuze.
Ik zou 'm uit gewoonte nog korter makenquote:
Maar die smeer ik toch niet in m'n haarquote:Op zondag 6 februari 2011 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jawel!
Hele smerige maar o zo lekkere kristallen.
hehequote:
Nu al? Oude man!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ga richting bed!ook een top plan voor vanavond!
Boeit dat? Hij ontmoet zoooveel vrouwen...quote:Op zondag 6 februari 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ja dat zei je he! Ja hij is leuk idd. Jammer dat ie mijn naam niet kon onthouden
Je hebt toch BBC2 wel? 21:00quote:Op zondag 6 februari 2011 20:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan hier geen live uitzending bekijken, heb afl16-02 hier nog staan.
why!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Boeit dat? Hij ontmoet zoooveel vrouwen...
Moet ook wel, voordat ie 6 maanden kurkdroog gaat
6 uur pas, dan ben ik al een uur aan het werkquote:Op zondag 6 februari 2011 20:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
morgen om 6 uur weer op. Bah, en afgelopen nacht was een beetje wild
nope: digitenne, dus alleen BBC world oidquote:
En of dat boeit!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Boeit dat? Hij ontmoet zoooveel vrouwen...
Moet ook wel, voordat ie 6 maanden kurkdroog gaat
Lame, BBC hoort bij je standaard pakket te zitten..quote:Op zondag 6 februari 2011 20:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nope: digitenne, dus alleen BBC world oid
Idd, een van de grootste afknappers is toch wel een man die m'n naam niet kan onthoudenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, een van de grootste afknappers is toch wel een man die m'n naam niet kan onthouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |