Gracias.quote:
Wat? Ik vind haar niet mooi. En ik vind het personage dat ze speelt ook niks, dus een combinatie van die twee isquote:
Dat is Kitty Pryde, aka Shadowcat, niet Roguequote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
+1
Dat meisje dat door muren kan lopen is
Ik zie een heerlijk lichaam verpakt in leer. Welk gezicht bedoel je eigenlijk?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haar gezicht...
(ze is niet lelijk.. maar er zijn zoveel mooiere vrouwen)
Volgens mij zijn er ondertussen drie films van of zo, dus veel plezier.quote:
sst. ik wilde het nog even verder uitmelken...quote:
X-men heeft 3 delen, leef je uit, zijn te krijgen als Boxquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ondertussen drie films van of zo, dus veel plezier.
Vrouwen > Venusquote:Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie een heerlijk lichaam verpakt in leer. Welk gezicht bedoel je eigenlijk?
Toen ze jonger en onschuldiger was vond ik haar toch leukerquote:Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is Kitty Pryde, aka Shadowcat, niet Rogue
[ afbeelding ]
Volgens mij wel hoor!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook eerst. Maar haar gezicht is jonger.
De vrouwen in zo'n pakkie verschillen niet veel qua uiterlijk. Slank, goede borsten. Dusja onderscheid qua gezicht. Snap dat mannen daar niet naar kijkenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:48 schreef MissMSX het volgende:
Vrouwen > Venus
Mannen > Mars
Sommige vrouwen hebben het nog steeds niet door
Dat ik die nog niet heb. Schandalig.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
X-men heeft 3 delen, leef je uit, zijn te krijgen als Boxinclusief de Wolverine Spin-off
Vrouwen van Mars vind ik veel lekkerderquote:Op zondag 6 februari 2011 19:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vrouwen > Venus
Mannen > Mars
Sommige vrouwen hebben het nog steeds niet door
Jij wilt een travo?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrouwen van Mars vind ik veel lekkerder
Zelfs IK weet datquote:
Laatst nog mee in mijn handen gestaan op aanraden van MissMSX. Nu spijt dat ik 'm nog niet heb gekocht.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
X-men heeft 3 delen, leef je uit, zijn te krijgen als Boxinclusief de Wolverine Spin-off
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |