quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Ik zag het net op de FP, snap nu pas wat je bedoeldequote:Op zondag 6 februari 2011 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je wilt de restanten van Robert Kubica zien?
ze schijnen nu zijn linkerhand er af te zagenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:11 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ik zag het net op de FP, snap nu pas wat je bedoelde
berichtenop twitter gaan van "doorhet helelijf gebroken botten" tot "verkeert in levensgevaar". Noggeen officieel nieuws van het team, alleen dat ie een zware crash heeft gemaakt...quote:Op zondag 6 februari 2011 13:13 schreef Sounddragon het volgende:
Behoorlijk heftige crash als is het zo lees
zijn er al filmpjes ??
Die kans is redelijk groot als ze hem amputerenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:14 schreef bietelboer het volgende:
Ja is een hele heftige klap geweest, misschien raakt hij zijn hand ook nog kwijt..
Ik had eigenlijk meer op een wat luiere oplossing gehoopt als online bestellenquote:
Golf 4 cabrio bestaat in principe niet, Golf 3 cabrio met facelift zodat ie op de 4 lijkt welquote:Op zondag 6 februari 2011 13:16 schreef Puckzzz het volgende:
Mag ik even inbreken?
Ik heb een Golfje 4 cabrio maar daar zit een zwart logo in. Dit vind ik niet mooi, ik wil liever een chromen. Nu denk je natuurlijk 'google is your friend!' Maar helaas...ik krijg alleen maar zwarte gevonden hier: http://www.boelm.nl/c-752735/vw-emblemen-voor-achter/
Hebben jullie misschien een tip voor een goede webshop ofzo?
Oh en ff foto autooke natuurlijk
[ afbeelding ]
Ik zou dat als numero uno oplossing houden; die zooi is meestal best prijzig, en dan moet je ook nog spuitenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk meer op een wat luiere oplossing gehoopt als online bestellen![]()
Sloop kan natuurlijk ook als ik er met inet verder niet uitkom.
Hij heeft wel wat zware klappers makenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Robert Kubica is levensgevaarlijk gewond geraakt nadat hij tegen een kerk is gecrasht. De enige logische oplossing: kerken verbieden!
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Golf 4 cabrio bestaat in principe niet, Golf 3 cabrio met facelift zodat ie op de 4 lijkt wel
alleen van de Golf 1 en 3 was er een cabrio versie. De cabrio die ten tijde van de golf 4 werd verkocht was gewoon een golf 3 met een iets aangepaste neusquote:Op zondag 6 februari 2011 13:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij komt uit 94 dus is het een 4 toch? En als ik google op golf 4 komt er ook de optie golf 4 cabrio te staan, dus lijkt me gewoon een bestaande auto? Maar ik heb er helemaal geen verstand van hoorHij rijdt iig erg fijn, zit al seen sportuitlatje onder maar van mij mag die nog wat meer brullen, dus daar moeten we ook nog ff achteraan...
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
is dat VW golf topic opsplitsen in 11 losse topics toch nog ergens goed voor geweest
dat deed ik vroeger iddquote:Op zondag 6 februari 2011 13:28 schreef Anne het volgende:
Lex, aangezien jij van de teringvage dingen bent. Hier, een topic voor jou:
Post hier je mooiste mikiruki
De enieg Jetta 5 die ikop de foto hebm, die fotos mocht ik eerst niet publiceren.l.. maar ja, TF had toen toch al straf gehad, dus daarna mocht het welquote:
Ik snap niet waarom die 'blunder' niet in de OP staat.. oh wacht.. TF máákt de OPquote:Op zondag 6 februari 2011 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat deed ik vroeger idd
[..]
De enieg Jetta 5 die ikop de foto hebm, die fotos mocht ik eerst niet publiceren.l.. maar ja, TF had toen toch al straf gehad, dus daarna mocht het wel
was wel een hele mooie jaquote:Op zondag 6 februari 2011 13:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom die 'blunder' niet in de OP staat.. oh wacht.. TF máákt de OP.
Kerken verbiedenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Robert Kubica is levensgevaarlijk gewond geraakt nadat hij tegen een kerk is gecrasht. De enige logische oplossing: kerken verbieden!
nou ja, eerst heb je een A4 papiertje, dan vouw je er wat mee, en dan heb je van een 2 dimensionaal iets iets 3 dimensionaals gemaaktquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nou ja, eerst heb je een A4 papiertje, dan vouw je er wat mee, en dan heb je van een 2 dimensionaal iets iets 3 dimensionaals gemaakt
quote:
Nee, hoezo?quote:
Even koken. Brb.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:41 schreef Barcaconia het volgende:
Even je water verversen dan, het is vuil.
Oke. Neem jij de volgende keer ff A4-papier mee?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, dat kun je niet uitleggen, moet je echt ervaren hoor!
neequote:Op zondag 6 februari 2011 13:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Oke. Neem jij de volgende keer ff A4-papier mee?
nee, bij origami is het wel mooi wat er uit komt.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:44 schreef Sounddragon het volgende:
Heette dat vroeger niet gewoon origami ??
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:42 schreef Barcaconia het volgende:
Ik at laatst een platte plak kaas. Die kwam er een dag later ook 3 dimensionaal aan de andere kant uit. Heerlijk gevoel, moet je ook ervaren.
Sterfquote:Op zondag 6 februari 2011 13:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee
[..]
nee, bij origami is het wel mooi wat er uit komt.
zonder hippievrouwen was jij dus nog maagd geweest!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:47 schreef Barcaconia het volgende:
Hippies die mooie dingen zien in rotzooi
Chloroform is een goede vervanger voor hippies.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zonder hippievrouwen was jij dus nog maagd geweest!
Koffiequote:Op zondag 6 februari 2011 14:01 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti geeft Balkonia een kopje koffie ter troost
Wat een mongolenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:06 schreef Alfisti het volgende:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=25807
Wat een ......
Ik moest heel hard lachenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:06 schreef Alfisti het volgende:
Wat een ......
Ploeris, dat doet wel even auquote:Op zondag 6 februari 2011 14:06 schreef Alfisti het volgende:
Wat een ......
Wtf, mafkees.quote:
Dan ben je wel een mongoolquote:
Hij doet het altijd wel in stijl jaquote:Op zondag 6 februari 2011 14:24 schreef Paladijn het volgende:
Toen ik Kubica + crash las dacht ik hieraan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar goed, die start dus niet het nieuwe seizoen
Hij zorgt wel voor spektakel idd!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hij doet het altijd wel in stijl ja
Idd, en toch zie je het in elke parkeergarage. Dit voorbeeld is wel extreem maar toch.quote:
Ik kreeg van de week nog commentaar van kleine smurf in de McDrive; "je rijdt bijna mijn spiegel eraf !quote:Op zondag 6 februari 2011 14:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Idd, en toch zie je het in elke parkeergarage. Dit voorbeeld is wel extreem maar toch.
Je kon dus nog 5 cm dichterbij komenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week nog commentaar van kleine smurf in de McDrive; "je rijdt bijna mijn spiegel eraf !" [5 cm langs de muur
]
Nog geen duidelijkheid dus..quote:Update 14:21 uur:
De persconferentie is twee uur uitgesteld. Om 16:00 uur Nederlandse tijd zal de persconferentie volgens de laatste berichtgeving plaatsvinden. Kubica wordt op dit moment geopereerd.
Die zit Balkonia kloons te registrerenquote:
4,5 zékerquote:Op zondag 6 februari 2011 14:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je kon dus nog 5 cm dichterbij komen
Flikker eens op, kutkloon van mij.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je kon dus nog 5 cm dichterbij komen
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:34 schreef Balkonia het volgende:
[..]
Flikker eens op, kutkloon van mij.
Jij begon. Ik zette hem netjes naast die Smart op je oprit, begin je te gillen!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week nog commentaar van kleine smurf in de McDrive; "je rijdt bijna mijn spiegel eraf !" [5 cm langs de muur
]
fixedquote:Op zondag 6 februari 2011 14:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij begon. Ik zette hem netjes naast bijna tegen die Smart van je buurman op je oprit, begin je te gillen!
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:40 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet, er zat zo weinig blauw in dit topic
uhhuh, my point exactlyquote:
Hoiquote:
stop je snikkel er tussen en smeer er mosterd opquote:Op zondag 6 februari 2011 15:14 schreef bietelboer het volgende:
Wel stokbrood maar niks om er op te doen
Papier is al 3-dimensionaalquote:Op zondag 6 februari 2011 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nou ja, eerst heb je een A4 papiertje, dan vouw je er wat mee, en dan heb je van een 2 dimensionaal iets iets 3 dimensionaals gemaakt
Geen idee welke kloon ik op al mijn e-mail adressen heb zitten. Ik zou een lijstje bij moeten houden ofzo, al mijn mailboxen krijg ik dit bericht van terugquote:Fout bij registratie
Het ingevoerde mailadres is al eens gebruikt voor een registratie op dit forum. Kies svp een ander mailadres.
dag lief kloontjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Gecondoleerdquote:Op zondag 6 februari 2011 17:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb een vraagje. Dinsdagavond ga ik naar Amsterdam en ik moet daar om 7 uur zijn. Nu wil ik om half 6 weg, maar ben ik er dan wel op tijd gezien de A1 met al z'n files?
Kampen, naast Zwolle dus ik ga dan altijd via Flevoland naar Amsterdam. Moet naar de Wibautstraat.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:41 schreef Alfisti het volgende:
En waar moet je vandaan komen?
edit: en waar moet je in Amsterdam zijn?
kun je beter in het amsterdam topic vragenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb een vraagje. Dinsdagavond ga ik naar Amsterdam en ik moet daar om 7 uur zijn. Nu wil ik om half 6 weg, maar ben ik er dan wel op tijd gezien de A1 met al z'n files?
Het zal wel druk zijn maar de echte file's staan de andere kant op ( A1 Amsterdam richting Amersfoort en de A6 naar het noorden )quote:Op zondag 6 februari 2011 17:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kampen, naast Zwolle dus ik ga dan altijd via Flevoland naar Amsterdam. Moet naar de Wibautstraat.
Zoals mijn moeder dus zei: Ze gaan eerder Amsterdam uit dan Amsterdam in. Ik ben om 10 uur klaar, dus als ik dan terug sta hoef ik me ook geen zorgen te maken?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Het zal wel druk zijn maar de echte file's staan de andere kant op ( A1 Amsterdam richting Amersfoort en de A6 naar het noorden )
Eventuele vertragingen door wegwerkzaamheden en ongelukken uitgezonderd kun je gewoon doorrijdenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zoals mijn moeder dus zei: Ze gaan eerder Amsterdam uit dan Amsterdam in. Ik ben om 10 uur klaar, dus als ik dan terug sta hoef ik me ook geen zorgen te maken?
Well spokenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:42 schreef lipje het volgende:
avond
enne Amsterdammet de auto ... gewoon vermijden
Tiswatquote:
en ik maar twijfelen of ik dat met de auto erbij zou zetten...quote:
waait t naar je toe?quote:
Doe ik niet moeilijk overquote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef lipje het volgende:
[..]
en ik maar twijfelen of ik dat met de auto erbij zou zetten...
Ze hebben toch wereldwijd dezelfde shit, niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
volgende x dat ik naar een lush ga is in Budapest
stront in een flesje?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze hebben toch wereldwijd dezelfde shit, niet?
jaquote:Op zondag 6 februari 2011 18:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze hebben toch wereldwijd dezelfde shit, niet?
Waar heb je het overquote:Op zondag 6 februari 2011 19:02 schreef bietelboer het volgende:
Modjes, wissel die foto's eens terug! ik denk steeds dat het de ander is die post
dat doen ze altijd als ze goede sex hebben gehadquote:Op zondag 6 februari 2011 19:02 schreef bietelboer het volgende:
Modjes, wissel die foto's eens terug! ik denk steeds dat het de ander is die post
Ok, changèquote:Op zondag 6 februari 2011 19:02 schreef bietelboer het volgende:
Ow, dat is niet zo vaak dan volgens jouquote:Op zondag 6 februari 2011 19:05 schreef lipje het volgende:
[..]
dat doen ze altijd als ze goede sex hebben gehad
neem beiden die van BieteIboerquote:
Wrom ?quote:
dat weet jij beterquote:Op zondag 6 februari 2011 19:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, dat is niet zo vaak dan volgens jou![]()
?
En ?quote:
Dat duurde nog langquote:
Kutsmoes !quote:
Alexxxxx alert !quote:Op zondag 6 februari 2011 19:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En ik moest naar buiten om te ruiken of ik lusch rook
* SD komt aangerendquote:Op zondag 6 februari 2011 19:20 schreef lipje het volgende:
koffietijd.....KINDERS KOFFIE IS KLAAR !!!
* lipje schenkt bakkies pleur in
Lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 19:20 schreef lipje het volgende:
koffietijd.....KINDERS KOFFIE IS KLAAR !!!
* lipje schenkt bakkies pleur in
Ik vind dat een kutfunktie, heb ik uit staanquote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
heb notificatie aanstaan, krijg DM als mijn naam ergens word genoemd
ach, als je naam 9 van de 10 ker verkeerd word gespeld heb je er niet zo veel last van. Maar bij jou zullen al die posts over je in FC wel flink aantikken jaquote:Op zondag 6 februari 2011 19:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind dat een kutfunktie, heb ik uit staan
Jah, die laatste rel hakt er flink in, maja, ze vroegen eromquote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, als je naam 9 van de 10 ker verkeerd word gespeld heb je er niet zo veel last van. Maar bij jou zullen al die posts over je in FC wel flink aantikken ja
Het kost je twee PR medewerkers maar dan heb je ook watquote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, die laatste rel hakt er flink in, maja, ze vroegen erom
Kleine investering in een gezonder FOK!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het kost je twee PR medewerkers maar dan heb je ook wat![]()
![]()
doe het de volgende keer met mensen waar ik het irl NIET goed mee kan vinden, wil je?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kleine investering in een gezonder FOK!
Ik doe het alleen met Annequote:Op zondag 6 februari 2011 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
doe het de volgende keer met mensen waar ik het irl NIET goed mee kan vinden, wil je?
daar kan ik het irl in principe meestel wel mee vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is wel humor, net als Koningin_NL.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/NSCommunicatie
Moet dat nog op de hand ??quote:
quote:
Wat heeft flirten voor zin als je niet aan sex doet ??quote:Op zondag 6 februari 2011 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
film kijken (TheButterfly Effect), buzzybee F5en en op twitter flirten
ik doe niet aan sex omdat ik momenteel geen contact heb met vrouwen waar ik sex mee wil?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat heeft flirten voor zin als je niet aan sex doet ??
Dat wordt even doortwitteren danquote:Op zondag 6 februari 2011 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik doe niet aan sex omdat ik momenteel geen contact heb met vrouwen waar ik sex mee wil?niet uit principe of zo
En geen wasmachine ook ??quote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouw die het voor me doet
Waslijnen zijn voor in de zomer, bij mij staat de droger ernaastquote:Op zondag 6 februari 2011 21:23 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ja maar het moet ook uit de wasmachine en op de waslijn, dat gebeurd niet vanzelf
Oeh. Ik ben om. Alex, je bent mijn twitterheld!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat wordt even doortwitteren dan
Is die beter als die anderen dan ??quote:Op zondag 6 februari 2011 21:50 schreef Barcaconia het volgende:
SD heeft zijn ouwe avatar weer terug!
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is die beter als die anderen dan ??
pak jij die roze nijntje UI toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:08 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Godver, ik dacht: huh dat heb ik toch niet gepost!?
Nee hoor alleen een beetje saaiquote:Op zondag 6 februari 2011 23:18 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb mijn eigen avatar nog. Ben ik nu ouderwets?
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee hoor alleen een beetje saai
mijn t-shirt, wat doe je ??quote:
Er is niet altijd iets mis met saaiquote:
Ja man, die UI heeft ze omdat dat de opdruk op mijn favo t-shirt isquote:
Deze webpagina kan niet worden weergegevenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:42 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
http://www2.skoftenmedia.com/images/gifdump/79/27.gif
??
Ik ruik het.quote:
Nog een uurtje doorstampen en je bent in Annevillequote:
http://maps.google.com/ma(...).022273&z=15&iwloc=Aquote:Op maandag 7 februari 2011 11:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nog een uurtje doorstampen en je bent in Anneville
Da's een andere Anneville, da's de andere kant op, en iets verder rijdenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
http://maps.google.com/ma(...).022273&z=15&iwloc=A
?
motor kan ook, tis heerlijk weerquote:Op maandag 7 februari 2011 11:21 schreef Anne het volgende:
Hij heeft dan ook geen auto bij, dus we gaan met de mijne.
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 06-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 054 Sounddragon
02. 051 Alexxxxx
03. 045 bietelboer
04. 027 Anne
05. 025 Barcaconia
06. 016 Alfisti
07. 012 lipje
08. 005 BaraCuda
09. 004 Gtaboy107
10. 004 Puckzzz
11. 003 Balkonia
12. 002 Paladijn
13. 002 Duvel
14. 001 Dingest
15. 001 Geluidsdraak
16. 001 sIipje
17. 001 daNpy
18. 001 Fistfucky
Reeks-statistieken!
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:19 schreef Sounddragon het volgende:
Ik krijg straks een rondleiding door Nijmegen
quote:
Ok, jij betaalt het parkeergeldquote:Op maandag 7 februari 2011 11:26 schreef Anne het volgende:
Ik ga niet in m'n motorpakkie door Nijmegen slenteren.
HIER STOND IETS HEEL ANDERS, DE HOGE HEREN MODS OP HET PLUCHE WILLEN ONS HET ZWIJGEN OPLEGGEN, OPEN JE OGEN MENSEN, GEERTJE WIL HIER WAT AAN DOEN, LAAT ONS NIET HET ZWIJGEN OPLEGGEN DOOR DEZE KWAADWILLENDEN.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:19 schreef Barcaconia het volgende:
Laat je wagenpark maar thuis dan
Nijmegen
Kan nooit veel meer dan 9 minuut 33 seconde zijn andersquote:Op maandag 7 februari 2011 12:09 schreef Sounddragon het volgende:
In Cuijk lopen ze 10 minuten achter met de BB sirene test
Nog bedankt voor de 'My Tracks' tip voor Android. In de vakantie veel gebruik van gemaakt om mijn snelheid met skieën te meten. Werkt goed.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee. ALlemaal gefuck met avatars![]()
Doesnie
ze hebben het er drukker mee dat er toevallig vrouw in profiel staat dan de werkschoenenquote:
Potentieel mooi topic iddquote:Op maandag 7 februari 2011 17:18 schreef densmee het volgende:
[..]
ze hebben het er drukker mee dat er toevallig vrouw in profiel staat dan de werkschoenen
Dat kutwijf moet niet zeuren en gewoon die plee poetsenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:26 schreef Barcaconia het volgende:
Eigenlijk moet dangel even helemaal flippen over die opmerkingen.
Het was voor mij meer bewijs, niemand geloofde dat ik 100 km/h kan skieënquote:Op maandag 7 februari 2011 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
YW![]()
Ik heb daarmee ook mijn binnenlands snelheidsrecord per trein vastgelegdBijkomend voordeel is dat je heel makkelijk je gereisde route kunt publiceren naar Google Maps (als je dat zou willen)
Is dat massief geloogd ??quote:Op maandag 7 februari 2011 17:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Het was voor mij meer bewijs, niemand geloogde dat ik 100 km/h kan skieën
dat kan geregeld wordenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:26 schreef Barcaconia het volgende:
Eigenlijk moet dangel even helemaal flippen over die opmerkingen.
Hee schattebout, blijf eens met je zoete tengeltjes als de sodemieter van mijn avatar afquote:Op maandag 7 februari 2011 17:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat kutwijf moet niet zeuren en gewoon die plee poetsen
Sorryquote:Op maandag 7 februari 2011 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee schattebout, blijf eens met je zoete tengeltjes als de sodemieter van mijn avatar af
in skiwelt wilde kaiser hebben ze verschillende meters staan op stijle stukken en daar heb ik de 85 kmh gehaald maar dat vond ik toch ruim voldoende moet ik zeggenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Het was voor mij meer bewijs, niemand geloofde dat ik 100 km/h kan skieën
108 Km/h gehaald.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:34 schreef densmee het volgende:
[..]
in skiwelt wilde kaiser hebben ze verschillende meters staan op stijle stukken en daar heb ik de 85 kmh gehaald maar dat vond ik toch ruim voldoende moet ik zeggen
Da's wel een eind wegquote:Op maandag 7 februari 2011 17:42 schreef Pino112 het volgende:
Nog mensen die naar de Salon-Auto te Genève gaan vanaf 3 maart?
Jah, dan is het makkelijk pimpen he, als je er toch bentquote:Op maandag 7 februari 2011 18:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, ik ben dan net toevallig met school in GeneveDus ga nog even langs
Whehehequote:
Hihiquote:Op maandag 7 februari 2011 18:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, dan is het makkelijk pimpen he, als je er toch bent
Nee, we sturen Pino112 voor het verslagquote:Op maandag 7 februari 2011 17:42 schreef Pino112 het volgende:
Nog mensen die naar de Salon-Auto te Genève gaan vanaf 3 maart?
quote:
Nee, lasagnequote:
geen Porsche Unleashedquote:Op maandag 7 februari 2011 20:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nee, Test Drive Unlimited 2 aan het spelen
con vino?quote:
Nee joh! Malle jongen!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:07 schreef lipje het volgende:
[..]
geen Porsche Unleashed
Dat was de laatste leuke Teste Drive
Is deze wel fatsoenlijk qua rijgedrag?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nee, Test Drive Unlimited 2 aan het spelen
Het is en blijft een arcade racerquote:Op maandag 7 februari 2011 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is deze wel fatsoenlijk qua rijgedrag?
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Het is en blijft een arcade racer
Voor realistisch rijden moet je bij Iracing zijn.
tweetyquote:Op maandag 7 februari 2011 20:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nee joh! Malle jongen!
niet te verwarren met "rijden over een ibiza" want dan wordt Anne boos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |