Dat duurde nog langquote:
Kutsmoes !quote:
Alexxxxx alert !quote:Op zondag 6 februari 2011 19:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En ik moest naar buiten om te ruiken of ik lusch rook
* SD komt aangerendquote:Op zondag 6 februari 2011 19:20 schreef lipje het volgende:
koffietijd.....KINDERS KOFFIE IS KLAAR !!!
* lipje schenkt bakkies pleur in
Lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 19:20 schreef lipje het volgende:
koffietijd.....KINDERS KOFFIE IS KLAAR !!!
* lipje schenkt bakkies pleur in
Ik vind dat een kutfunktie, heb ik uit staanquote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
heb notificatie aanstaan, krijg DM als mijn naam ergens word genoemd
ach, als je naam 9 van de 10 ker verkeerd word gespeld heb je er niet zo veel last van. Maar bij jou zullen al die posts over je in FC wel flink aantikken jaquote:Op zondag 6 februari 2011 19:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind dat een kutfunktie, heb ik uit staan
Jah, die laatste rel hakt er flink in, maja, ze vroegen eromquote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, als je naam 9 van de 10 ker verkeerd word gespeld heb je er niet zo veel last van. Maar bij jou zullen al die posts over je in FC wel flink aantikken ja
Het kost je twee PR medewerkers maar dan heb je ook watquote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, die laatste rel hakt er flink in, maja, ze vroegen erom
Kleine investering in een gezonder FOK!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het kost je twee PR medewerkers maar dan heb je ook wat![]()
![]()
doe het de volgende keer met mensen waar ik het irl NIET goed mee kan vinden, wil je?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kleine investering in een gezonder FOK!
Ik doe het alleen met Annequote:Op zondag 6 februari 2011 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
doe het de volgende keer met mensen waar ik het irl NIET goed mee kan vinden, wil je?
daar kan ik het irl in principe meestel wel mee vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is wel humor, net als Koningin_NL.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/NSCommunicatie
Moet dat nog op de hand ??quote:
quote:
Wat heeft flirten voor zin als je niet aan sex doet ??quote:Op zondag 6 februari 2011 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
film kijken (TheButterfly Effect), buzzybee F5en en op twitter flirten
ik doe niet aan sex omdat ik momenteel geen contact heb met vrouwen waar ik sex mee wil?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat heeft flirten voor zin als je niet aan sex doet ??
Dat wordt even doortwitteren danquote:Op zondag 6 februari 2011 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik doe niet aan sex omdat ik momenteel geen contact heb met vrouwen waar ik sex mee wil?niet uit principe of zo
En geen wasmachine ook ??quote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouw die het voor me doet
Waslijnen zijn voor in de zomer, bij mij staat de droger ernaastquote:Op zondag 6 februari 2011 21:23 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ja maar het moet ook uit de wasmachine en op de waslijn, dat gebeurd niet vanzelf
Oeh. Ik ben om. Alex, je bent mijn twitterheld!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat wordt even doortwitteren dan
Is die beter als die anderen dan ??quote:Op zondag 6 februari 2011 21:50 schreef Barcaconia het volgende:
SD heeft zijn ouwe avatar weer terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |