quote:Op zondag 6 februari 2011 14:40 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet, er zat zo weinig blauw in dit topic
uhhuh, my point exactlyquote:
Hoiquote:
stop je snikkel er tussen en smeer er mosterd opquote:Op zondag 6 februari 2011 15:14 schreef bietelboer het volgende:
Wel stokbrood maar niks om er op te doen
Papier is al 3-dimensionaalquote:Op zondag 6 februari 2011 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nou ja, eerst heb je een A4 papiertje, dan vouw je er wat mee, en dan heb je van een 2 dimensionaal iets iets 3 dimensionaals gemaakt
Geen idee welke kloon ik op al mijn e-mail adressen heb zitten. Ik zou een lijstje bij moeten houden ofzo, al mijn mailboxen krijg ik dit bericht van terugquote:Fout bij registratie
Het ingevoerde mailadres is al eens gebruikt voor een registratie op dit forum. Kies svp een ander mailadres.
dag lief kloontjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Gecondoleerdquote:Op zondag 6 februari 2011 17:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb een vraagje. Dinsdagavond ga ik naar Amsterdam en ik moet daar om 7 uur zijn. Nu wil ik om half 6 weg, maar ben ik er dan wel op tijd gezien de A1 met al z'n files?
Kampen, naast Zwolle dus ik ga dan altijd via Flevoland naar Amsterdam. Moet naar de Wibautstraat.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:41 schreef Alfisti het volgende:
En waar moet je vandaan komen?
edit: en waar moet je in Amsterdam zijn?
kun je beter in het amsterdam topic vragenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb een vraagje. Dinsdagavond ga ik naar Amsterdam en ik moet daar om 7 uur zijn. Nu wil ik om half 6 weg, maar ben ik er dan wel op tijd gezien de A1 met al z'n files?
Het zal wel druk zijn maar de echte file's staan de andere kant op ( A1 Amsterdam richting Amersfoort en de A6 naar het noorden )quote:Op zondag 6 februari 2011 17:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kampen, naast Zwolle dus ik ga dan altijd via Flevoland naar Amsterdam. Moet naar de Wibautstraat.
Zoals mijn moeder dus zei: Ze gaan eerder Amsterdam uit dan Amsterdam in. Ik ben om 10 uur klaar, dus als ik dan terug sta hoef ik me ook geen zorgen te maken?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Het zal wel druk zijn maar de echte file's staan de andere kant op ( A1 Amsterdam richting Amersfoort en de A6 naar het noorden )
Eventuele vertragingen door wegwerkzaamheden en ongelukken uitgezonderd kun je gewoon doorrijdenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zoals mijn moeder dus zei: Ze gaan eerder Amsterdam uit dan Amsterdam in. Ik ben om 10 uur klaar, dus als ik dan terug sta hoef ik me ook geen zorgen te maken?
Well spokenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:42 schreef lipje het volgende:
avond
enne Amsterdammet de auto ... gewoon vermijden
Tiswatquote:
en ik maar twijfelen of ik dat met de auto erbij zou zetten...quote:
waait t naar je toe?quote:
Doe ik niet moeilijk overquote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef lipje het volgende:
[..]
en ik maar twijfelen of ik dat met de auto erbij zou zetten...
Ze hebben toch wereldwijd dezelfde shit, niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
volgende x dat ik naar een lush ga is in Budapest
stront in een flesje?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze hebben toch wereldwijd dezelfde shit, niet?
jaquote:Op zondag 6 februari 2011 18:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze hebben toch wereldwijd dezelfde shit, niet?
Waar heb je het overquote:Op zondag 6 februari 2011 19:02 schreef bietelboer het volgende:
Modjes, wissel die foto's eens terug! ik denk steeds dat het de ander is die post
dat doen ze altijd als ze goede sex hebben gehadquote:Op zondag 6 februari 2011 19:02 schreef bietelboer het volgende:
Modjes, wissel die foto's eens terug! ik denk steeds dat het de ander is die post
Ok, changèquote:Op zondag 6 februari 2011 19:02 schreef bietelboer het volgende:
Ow, dat is niet zo vaak dan volgens jouquote:Op zondag 6 februari 2011 19:05 schreef lipje het volgende:
[..]
dat doen ze altijd als ze goede sex hebben gehad
neem beiden die van BieteIboerquote:
Wrom ?quote:
dat weet jij beterquote:Op zondag 6 februari 2011 19:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, dat is niet zo vaak dan volgens jou![]()
?
En ?quote:
Dat duurde nog langquote:
Kutsmoes !quote:
Alexxxxx alert !quote:Op zondag 6 februari 2011 19:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En ik moest naar buiten om te ruiken of ik lusch rook
* SD komt aangerendquote:Op zondag 6 februari 2011 19:20 schreef lipje het volgende:
koffietijd.....KINDERS KOFFIE IS KLAAR !!!
* lipje schenkt bakkies pleur in
Lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 19:20 schreef lipje het volgende:
koffietijd.....KINDERS KOFFIE IS KLAAR !!!
* lipje schenkt bakkies pleur in
Ik vind dat een kutfunktie, heb ik uit staanquote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
heb notificatie aanstaan, krijg DM als mijn naam ergens word genoemd
ach, als je naam 9 van de 10 ker verkeerd word gespeld heb je er niet zo veel last van. Maar bij jou zullen al die posts over je in FC wel flink aantikken jaquote:Op zondag 6 februari 2011 19:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind dat een kutfunktie, heb ik uit staan
Jah, die laatste rel hakt er flink in, maja, ze vroegen eromquote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, als je naam 9 van de 10 ker verkeerd word gespeld heb je er niet zo veel last van. Maar bij jou zullen al die posts over je in FC wel flink aantikken ja
Het kost je twee PR medewerkers maar dan heb je ook watquote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, die laatste rel hakt er flink in, maja, ze vroegen erom
Kleine investering in een gezonder FOK!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het kost je twee PR medewerkers maar dan heb je ook wat![]()
![]()
doe het de volgende keer met mensen waar ik het irl NIET goed mee kan vinden, wil je?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kleine investering in een gezonder FOK!
Ik doe het alleen met Annequote:Op zondag 6 februari 2011 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
doe het de volgende keer met mensen waar ik het irl NIET goed mee kan vinden, wil je?
daar kan ik het irl in principe meestel wel mee vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is wel humor, net als Koningin_NL.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/NSCommunicatie
Moet dat nog op de hand ??quote:
quote:
Wat heeft flirten voor zin als je niet aan sex doet ??quote:Op zondag 6 februari 2011 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
film kijken (TheButterfly Effect), buzzybee F5en en op twitter flirten
ik doe niet aan sex omdat ik momenteel geen contact heb met vrouwen waar ik sex mee wil?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat heeft flirten voor zin als je niet aan sex doet ??
Dat wordt even doortwitteren danquote:Op zondag 6 februari 2011 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik doe niet aan sex omdat ik momenteel geen contact heb met vrouwen waar ik sex mee wil?niet uit principe of zo
En geen wasmachine ook ??quote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouw die het voor me doet
Waslijnen zijn voor in de zomer, bij mij staat de droger ernaastquote:Op zondag 6 februari 2011 21:23 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ja maar het moet ook uit de wasmachine en op de waslijn, dat gebeurd niet vanzelf
Oeh. Ik ben om. Alex, je bent mijn twitterheld!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat wordt even doortwitteren dan
Is die beter als die anderen dan ??quote:Op zondag 6 februari 2011 21:50 schreef Barcaconia het volgende:
SD heeft zijn ouwe avatar weer terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |