HIER STOND IETS HEEL ANDERS, DE HOGE HEREN MODS OP HET PLUCHE WILLEN ONS HET ZWIJGEN OPLEGGEN, OPEN JE OGEN MENSEN, GEERTJE WIL HIER WAT AAN DOEN, LAAT ONS NIET HET ZWIJGEN OPLEGGEN DOOR DEZE KWAADWILLENDEN.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:19 schreef Barcaconia het volgende:
Laat je wagenpark maar thuis dan
Nijmegen
Kan nooit veel meer dan 9 minuut 33 seconde zijn andersquote:Op maandag 7 februari 2011 12:09 schreef Sounddragon het volgende:
In Cuijk lopen ze 10 minuten achter met de BB sirene test
Nog bedankt voor de 'My Tracks' tip voor Android. In de vakantie veel gebruik van gemaakt om mijn snelheid met skieën te meten. Werkt goed.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee. ALlemaal gefuck met avatars![]()
Doesnie
ze hebben het er drukker mee dat er toevallig vrouw in profiel staat dan de werkschoenenquote:
Potentieel mooi topic iddquote:Op maandag 7 februari 2011 17:18 schreef densmee het volgende:
[..]
ze hebben het er drukker mee dat er toevallig vrouw in profiel staat dan de werkschoenen
Dat kutwijf moet niet zeuren en gewoon die plee poetsenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:26 schreef Barcaconia het volgende:
Eigenlijk moet dangel even helemaal flippen over die opmerkingen.
Het was voor mij meer bewijs, niemand geloofde dat ik 100 km/h kan skieënquote:Op maandag 7 februari 2011 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
YW![]()
Ik heb daarmee ook mijn binnenlands snelheidsrecord per trein vastgelegdBijkomend voordeel is dat je heel makkelijk je gereisde route kunt publiceren naar Google Maps (als je dat zou willen)
Is dat massief geloogd ??quote:Op maandag 7 februari 2011 17:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Het was voor mij meer bewijs, niemand geloogde dat ik 100 km/h kan skieën
dat kan geregeld wordenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:26 schreef Barcaconia het volgende:
Eigenlijk moet dangel even helemaal flippen over die opmerkingen.
Hee schattebout, blijf eens met je zoete tengeltjes als de sodemieter van mijn avatar afquote:Op maandag 7 februari 2011 17:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat kutwijf moet niet zeuren en gewoon die plee poetsen
Sorryquote:Op maandag 7 februari 2011 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee schattebout, blijf eens met je zoete tengeltjes als de sodemieter van mijn avatar af
in skiwelt wilde kaiser hebben ze verschillende meters staan op stijle stukken en daar heb ik de 85 kmh gehaald maar dat vond ik toch ruim voldoende moet ik zeggenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Het was voor mij meer bewijs, niemand geloofde dat ik 100 km/h kan skieën
108 Km/h gehaald.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:34 schreef densmee het volgende:
[..]
in skiwelt wilde kaiser hebben ze verschillende meters staan op stijle stukken en daar heb ik de 85 kmh gehaald maar dat vond ik toch ruim voldoende moet ik zeggen
Da's wel een eind wegquote:Op maandag 7 februari 2011 17:42 schreef Pino112 het volgende:
Nog mensen die naar de Salon-Auto te Genève gaan vanaf 3 maart?
Jah, dan is het makkelijk pimpen he, als je er toch bentquote:Op maandag 7 februari 2011 18:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, ik ben dan net toevallig met school in GeneveDus ga nog even langs
Whehehequote:
Hihiquote:Op maandag 7 februari 2011 18:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, dan is het makkelijk pimpen he, als je er toch bent
Nee, we sturen Pino112 voor het verslagquote:Op maandag 7 februari 2011 17:42 schreef Pino112 het volgende:
Nog mensen die naar de Salon-Auto te Genève gaan vanaf 3 maart?
quote:
Nee, lasagnequote:
geen Porsche Unleashedquote:Op maandag 7 februari 2011 20:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nee, Test Drive Unlimited 2 aan het spelen
con vino?quote:
Nee joh! Malle jongen!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:07 schreef lipje het volgende:
[..]
geen Porsche Unleashed
Dat was de laatste leuke Teste Drive
Is deze wel fatsoenlijk qua rijgedrag?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nee, Test Drive Unlimited 2 aan het spelen
Het is en blijft een arcade racerquote:Op maandag 7 februari 2011 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is deze wel fatsoenlijk qua rijgedrag?
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Het is en blijft een arcade racer
Voor realistisch rijden moet je bij Iracing zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |