Lijkt me wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:00 schreef NrTH het volgende:
Die blonde op dat 1e plaatje, was dat ooit een man?
Hoin.quote:
Môggguh.quote:
jaquote:
GRTD? Ik post niet in GRTD hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:02 schreef HappyBob het volgende:
Wat komt GRTD dan opeens in dit topic?
nou poepoe 1 persoonquote:Op zondag 6 februari 2011 00:02 schreef HappyBob het volgende:
Wat komt GRTD dan opeens in dit topic?
Leugens zijn dit. Deze worden niet gewaardeerd in het vredige en altijd eerlijke nachtbaggertopic.quote:
Sarcasme op je beeldscherm. Ik verwelkom jou hier met een groot warm hart.quote:
ik mag jou welquote:Op zondag 6 februari 2011 00:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sarcasme op je beeldscherm. Ik verwelkom jou hier met een groot warm hart.
Kom dan gewoon meeten bij de shoewaramazaak de Parel (toch?) dan.quote:
Ik heb een tijdje in GRTD gepost ja, maar nu niet meer.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Leugens zijn dit. Deze worden niet gewaardeerd in het vredige en altijd eerlijke nachtbaggertopic.
Verander hem danquote:Op zondag 6 februari 2011 00:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb nu al spijt van de goedkope OP
Ik zou je nu het liefst gewoon een knuffel geven om deze vriendschap te bevestigenquote:
Zat ik toch redelijk goedquote:Op zondag 6 februari 2011 00:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje in GRTD gepost ja, maar nu niet meer.
kom danquote:Op zondag 6 februari 2011 00:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zou je nu het liefst gewoon een knuffel geven om deze vriendschap te bevestigen
Gooi er een paar euro's in dan.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb nu al spijt van de goedkope OP
quote:
Als het niet zo donker was geweest had ik je graag in het park geknuffeldquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als het niet zo donker was geweest had ik je graag in het park geknuffeld
Waarwat is deze dang.quote:Op 05-02-2011 22:59 schreef HappyBob
[..]
Kom om 12 uur naar het steegje tegenover de oude eik bij het buurthuis![]()
waarom in het park?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als het niet zo donker was geweest had ik je graag in het park geknuffeld
zo goed?quote:
Deze man komt hard, pas op voor die kaap.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:07 schreef dralion13 het volgende:
geen nachtbagger zonder piraten
[ afbeelding ]
KBquote:
harrrrquote:Op zondag 6 februari 2011 00:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze man komt hard, pas op voor die kaap.
haiquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze man komt hard, pas op voor die kaap.
PAK EEN GROTE DILDO EN GA ZWAARDVECHTEN MET JE ZUSJE!!quote:
Romantischquote:
Hahahahquote:Op zondag 6 februari 2011 00:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
PAK EEN GROTE DILDO EN GA ZWAARDVECHTEN MET JE ZUSJE!!
Super!quote:
Kom danquote:Op zondag 6 februari 2011 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HOooi, hoe gaatie?![]()
[..]
Billenkoek?
oke is goedquote:Op zondag 6 februari 2011 00:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
RomantischKerven we onze namen in een grote boom
Maar die slaapt alquote:Op zondag 6 februari 2011 00:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
PAK EEN GROTE DILDO EN GA ZWAARDVECHTEN MET JE ZUSJE!!
jij gaat hard tekeerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de Y![]()
Dat is een makkelijke overwinning danquote:Doe het snel voor ze wakker wordt
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:10 schreef yoppiesaus het volgende:
nog ff een nazi negert erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spiegelbeeld man..kan niet andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bob nee echt troll dat je ook bent hequote:Op zondag 6 februari 2011 00:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is een makkelijke overwinning danDoe het snel voor ze wakker wordt
![]()
![]()
weer een liefdesexplosie?quote:Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_![]()
misschien moet je een klein gaatje vooraf maken gaat makkelijkerquote:Op zondag 6 februari 2011 00:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nou en of. Die spijker moet toch in de muur, hè.!
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
Jij dan?quote:
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:11 schreef mistyl het volgende:
[..]
Bob nee echt troll dat je ook bent heIk probeer alleen oplossingen te vinden
PAK JE PARTYTENT EN KOM NAAR HET DORPSPLEIN!! IK NEEM MN WALKMAN MET BOXJES WEL MEE!!quote:Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.![]()
Oh, bedankt voor de tip.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
misschien moet je een klein gaatje vooraf maken gaat makkelijker!
Hé, daar komt mijn buurman. Hij zwaait met een vleesmes en zegt dat ik niet meer zo'n herrie moet maken midden in de nacht. Is dit normaal?Omdat peer.![]()
Lololololololquote:Op zondag 6 februari 2011 00:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik probeer alleen oplossingen te vinden
Hoii frannnieeee fineeee![]()
![]()
JA OKE WE GAAN HELEMAAL LOESOE MET DIE HANDEL MANGGquote:Op zondag 6 februari 2011 00:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
PAK JE PARTYTENT EN KOM NAAR HET DORPSPLEIN!! IK NEEM MN WALKMAN MET BOXJES WEL MEE!!Omdat peer.![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:12 schreef mistyl het volgende:
[..]
Lolololololol
Hoii frannnieeee fineeee![]()
![]()
Wij zijn laatste keus?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:11 schreef Franneh het volgende:
Nou ergens anders is er ook geen moer te doen dus ik blijf hier wel hangen
ga over een paar uur voor zijn huisdeur poepen en alles komt weer goedquote:Op zondag 6 februari 2011 00:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor de tip.
Hé, daar komt mijn buurman. Hij zwaait met een vleesmes en zegt dat ik niet meer zo'n herrie moet maken midden in de nacht. Is dit normaal?
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
Ja zeg ik zie welgeteld 1 bekende baggeraar hier, waar is de rest?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
iewOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_![]()
Zou je denken? Nouja, het is het proberen waard. Jij geeft goede adviezen, bedankt.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ga over paar uur voor zijn huisdeur poepen en alles komt weer goed
Omdat peer.![]()
Reclame reclame ban die man van het internet. Trek z'n kabel eruit.quote:Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.![]()
Kijkse slaap lekker en groetjes aan Klaasquote:Op zondag 6 februari 2011 00:13 schreef Lutte het volgende:
Ik ga even een filmpje kijken en dan slapen.![]()
Hallon JApiequote:
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
You make me wanna cry You make me wanna die I love you, I love you, I love you, I love you, I love you Night Man Every night you come into my room And pin me down with your strong arms You pin me down, and I try to fight you You come inside me You fill me up And I become the Night Man... It's just 2 men sharing the night It might seem wrong but it's just right It's just 2 men sharing each other It's just 2 men like loving brothers. One on top and one on bottom One inside and one is out One is screaming, he's so happy The other's screamin' a passionate shout It's the Night Man I'm feeling so wrong and right, man I'm feeling so wrong and right, man I can't fight you, man When you come inside me And pin me down with your strong hands And I become the Night... The passionate, passionate Night ManDrawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.![]()
quote:
Mensen die op msn zijn wel jaquote:Op zondag 6 februari 2011 00:14 schreef mistyl het volgende:
[..]
jij op het forum laatste, ik op msn eerste.![]()
![]()
geen dankquote:Op zondag 6 februari 2011 00:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zou je denken? Nouja, het is het proberen waard. Jij geeft goede adviezen, bedankt.! ben er voor ieder Fok!er die een appel in zijn/haar naam heeft
!
WAT?WAT?WAT? Ik msn al sinds donderdagochtend non-stop met die vrouw.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:14 schreef mistyl het volgende:
[..]
jij op het forum laatste, ik op msn eerste.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.![]()
en Jan danquote:Op zondag 6 februari 2011 00:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bob, wanneer gingen wij nou ook alweer daten?![]()
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Nee moest werken en verjaardagquote:Op zondag 6 februari 2011 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
CC
sta je vandaag hoog denk je?
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Ik ben 15quote:Op zondag 6 februari 2011 00:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Reclame reclame ban die man van het internet. Trek z'n kabel eruit.
It's okay to eat fish
'Cause they don't have any feelings![]()
Oh, nou wat een gelukje zeg. Pfoe, kantje boord wel en alles.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
geen dank! ben er voor ieder Fok!er die een appel in zijn/haar naam heeft
!
Dus jij speelt met vuur?Omdat peer.![]()
Wat? Op het dorpsplein!! KOM NU!!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bob, wanneer gingen wij nou ook alweer daten?Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.![]()
Nou enquote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
jullie vissen achter het net
radio onzin in veel populairder
Ik sta er niet in denk ikquote:Op zondag 6 februari 2011 00:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee moest werken en verjaardag![]()
![]()
radio
Ok ga dan terug.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
radio onzin in veel populairder![]()
![]()
Ik heb net Due Date gezien.. Ik had er eerlijk gezegd wel wat meer van verwacht....hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
/care + rot op naar je radio danquote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
radio onzin in veel populairderOmdat peer.![]()
heyquote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb net Due Date gezien.. Ik had er eerlijk gezegd wel wat meer van verwacht....![]()
mag dat dan van Janquote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Met Jan ben ik al bijna getrouwd mang.
Met Bob gewoon een losse date, toch Bob?![]()
zo net voor het trouwenOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
kloptquote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, nou wat een gelukje zeg. Pfoe, kantje boord wel en alles.
Dus jij speelt met vuur?
Dag hoor, daag.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb net Due Date gezien.. Ik had er eerlijk gezegd wel wat meer van verwacht....Omdat peer.![]()
Ga weg met die aidstopics. Leuk nummer..hihi grappig. Kun je deze draaien. Leuk deze ken ik wel. Wat een schijtnummer. Groetjes doeg. Okay..mooie samenvatting en alles.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
radio onzin in veel populairderSig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.![]()
welke vrouw en waarom mij negeren danquote:Op zondag 6 februari 2011 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
WAT?WAT?WAT? Ik msn al sinds donderdagochtend non-stop met die vrouw.![]()
![]()
mensen die een adrenaline kick nodig hebben, blijf 20 sec er naar toe staren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
OKE LEEST IEDEREEN DIT? DIT STAAT ZWART OP WIT.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef mistyl het volgende:
[..]
Maandag maa ik hwt goed met je. Foto's, webcamseks. Alles.
lik 't.![]()
Die moet ik ook nog even downloaden. Maar nu ga ik toch twijfelenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb net Due Date gezien.. Ik had er eerlijk gezegd wel wat meer van verwacht....
Ik heb net Male Gigolo gezien.. Ik had er eerlijk gezegd wel wat meer van verwacht....Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.![]()
ik dacht dat je admiraalanaal wasquote:
Doe maar, er zitten wel wat grappige stukjes in.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog even downloaden. Maar nu ga ik toch twijfelenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Jij bent niet onlinequote:Op zondag 6 februari 2011 00:17 schreef mistyl het volgende:
[..]
welke vrouw en waarom mij negeren dan
Deze man was gister jarig, en niemand heeft een topique voor 'm aangemaaktquote:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.![]()
quote:
O gelukkig maarquote:Op zondag 6 februari 2011 00:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik weet nog gewoon wie je bent hoorTuurlijk!quote:BLIJF!!
quote:Wie is WE?
Jij bent ook lief en alles![]()
![]()
Fokker op je beeldscherm. Wat doe je met de foto van JApieman dan?quote:Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.![]()
![]()
argh !quote:
ik moest keihard lachen terwijl mijn zusje aan andere kant van slaap kamer ligt te slapenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:17 schreef Franneh het volgende:
[..]
OKE LEEST IEDEREEN DIT? DIT STAAT ZWART OP WIT.
lik 't.![]()
hallo ToTOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Ik zie je lachende hoofd ook voor me.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:19 schreef mistyl het volgende:
[..]
ik moest keihard lachen terwijl mijn zusje aan andere kant van slaap kamer ligt te slapen![]()
![]()
Mijn vriendin wilt dat ik stop met mijzelf snijden en aan ranzige dingen likken en overal in spugen.
Dus.It's okay to eat fish
'Cause they don't have any feelings![]()
Goh, speel jij ook al Guild Wars?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Elke keer als ik ToT lees denk ik aan Trick or Treat.![]()
![]()
tijd voor yo mamma jokes!
Yo mamma so fat I took a picture of her last christmas and its still printing~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
Gewoon doenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef KoraalGeneraal het volgende:
Mijn vriendin wilt dat ik stop met mijzelf snijden en aan ranzige dingen likken en overal in spugen.
Dus.
emo much?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef KoraalGeneraal het volgende:
Dus.nee wat is dat?quote:![]()
![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
Yo mamma so fat I took a picture of her last christmas and its still printingwel oud. Nieuwe plz!
![]()
Daar heb je haar ook weer hoor. Niet meer negeren tochquote:
Ik heb jou wel vaak langs zien komen enzoquote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef MYV het volgende:
[..]
Hoi ik ken jou nog niet, MYV aangenaamosHoin! Ik ben Klinkerbotsing, KB enzovoorts.
![]()
![]()
laatste keer zei je niets terug, dus nu durf ik niet meer en maakt het dan toch niet uit of ik online of offline staquote:![]()
![]()
klinkiebotsquote:Op zondag 6 februari 2011 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb jou wel vaak langs zien komen enzoHoin! Ik ben Klinkerbotsing, KB enzovoorts.
Wat een drama'squote:Op zondag 6 februari 2011 00:21 schreef mistyl het volgende:
[..]
laatste keer zei je niets terug, dus nu durf ik niet meer en maakt het dan toch niet uit of ik online of offline sta!!!
![]()
Heb jij zo'n langzame printer? Misschien is de inkt opquote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
Yo mamma so fat I took a picture of her last christmas and its still printingIk hoop dat ik je zo voldoende heb geholpen
HOI KBquote:Op zondag 6 februari 2011 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb jou wel vaak langs zien komen enzoHoin! Ik ben Klinkerbotsing, KB enzovoorts.
wij worden dinnetjes.
![]()
Unmeunig gaaf online spel!quote:Gewoon monsters afslachten enzo, maar tijdens speciale evenementen zoals bijvoorbeeld halloween kun je ToT-zakjes krijgen als je een monster afslacht, of allerlei opdrachten uitvoert!
![]()
![]()
Yo mama so ugly she made onions cryquote:~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
Nouja, ik in ieder geval.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
O gelukkig maar
[..]
Tuurlijk!BLIJF!!
[..]Wie is WE?
Jij bent ook lief en alles
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
whehehehe! good one broquote:Op zondag 6 februari 2011 00:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Yo mama so ugly she made onions cry![]()
![]()
HappyBob ik hoop dat het onze vriendschap niet in de wegsstaat want ik zou een granaat voor je vangen alleen Bruno Mars deed het al..![]()
Kies dan ook gewoon de juiste momenten uitquote:Op zondag 6 februari 2011 00:21 schreef mistyl het volgende:
[..]
laatste keer zei je niets terug, dus nu durf ik niet meer en maakt het dan toch niet uit of ik online of offline sta
speciaal voor lindgren:quote:
Waarom?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:23 schreef ToT het volgende:
Goddomme, ik moet over zo'n 4,5 uur al weer opstaan!![]()
succesquote:Op zondag 6 februari 2011 00:23 schreef ToT het volgende:
Goddomme, ik moet over zo'n 4,5 uur al weer opstaan!Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Maar ik heb nog helemaal niet op mijn granatenfluit geblazenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:23 schreef MYV het volgende:
HappyBob ik hoop dat het onze vriendschap niet in de wegsstaat want ik zou een granaat voor je vangen alleen Bruno Mars deed het al..Maar wel lief van je hoor
hoelang blijft ze weg?Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Tenzij je niet gaat slapenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:23 schreef ToT het volgende:
Goddomme, ik moet over zo'n 4,5 uur al weer opstaan!In de kerk kan je ook prima even de oogjes sluiten
ik de jouwe ook en dat terwijl ik nu 160 km verderweg benquote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik zie je lachende hoofd ook voor me.![]()
![]()
![]()
hihihiquote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tenzij je niet gaat slapenIn de kerk kan je ook prima even de oogjes sluiten
![]()
een woordgrap altijd leukquote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef mistyl het volgende:
[..]
ik de jouwe ook en dat terwijl ik nu 160 km verderweg ben![]()
!
What's up? Ga je zo de stad nog in?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef mistyl het volgende:
[..]
ik de jouwe ook en dat terwijl ik nu 160 km verderweg ben![]()
Terug naar d'r eigen land, en voor een jaar, als het goed is!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar gaat ze heen en hoe lang?![]()
![]()
okeeeequote:Op zondag 6 februari 2011 00:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kies dan ook gewoon de juiste momenten uit![]()
![]()
ik dacht al waar is onze schoonheidquote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef Omdatappel het volgende:
5 minuutjes weg en ik mis meteen vanallesssssss!
BaasIt's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...![]()
nog nooit iemand een drol gedraaid op uw borst ?quote:
maar poepen is geweldigquote:Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Nee mn zusje is haar ID vergetenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
What's up? Ga je zo de stad nog in?______!!!!!!!!
![]()
wat voor een soort L.A?quote:~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
Happyquote:
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...![]()
het erge is dat het gewoon nog waar is ookquote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef KoraalGeneraal het volgende:
Dus.
nee gelukkig nietquote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
nog nooit iemand een drol gedraaid op uw borst ?Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
sorry D:quote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef Omdatappel het volgende:
5 minuutjes weg en ik mis meteen vanallesssssssquote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Terug naar d'r eigen land, en voor een jaar, als het goed is!waar??
qft? qtf ? iets dat iigquote:![]()
awquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:23 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
speciaal voor lindgren:[ afbeelding ]![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
So?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef mistyl het volgende:
[..]
Nee mn zusje is haar ID vergeten______!!!!!!!!
Zijn genoeg uitgaansgelegenheden waar je zo naar binnen kunt lopen toch
Schoonheid was douchen, anders was ze viesheid.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ik dacht al waar is onze schoonheid!
Omdat peer.![]()
watwatwatwatwatwatwatwatwatwat. Ik zie hem zelf nietquote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
een woordgrap altijd leuk!
![]()
![]()
![]()
en schoonheid doet dat zo snel? knapquote:Op zondag 6 februari 2011 00:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Schoonheid was douchen, anders was ze viesheid.
Nu is al je make-up eraf gespoeld. Nu ben je ook geen schoonheid meerquote:Op zondag 6 februari 2011 00:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Schoonheid was douchen, anders was ze viesheid.
Danku danku. Douche skills, daar draait het om in het leven.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
en schoonheid doet dat zo snel? knap
Omdat peer.![]()
ow die L.A betaal jij?quote:ben een beetje bankroet na het aankoop van een nieuwe tv
ik wil ook zomeOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
IK WIL OOK KOMEN OVER JE SNOETJEOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Oja Twente he. Das geen Amsterdam. Stom.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
So?Zijn genoeg uitgaansgelegenheden waar je zo naar binnen kunt lopen toch
![]()
Zoveel make-up draag ik niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu is al je make-up eraf gespoeld. Nu ben je ook geen schoonheid meer
En ik ben ook nooit een schoonheid geweest mangg.Omdat peer.![]()
Ze bekijken je fobo en toen wisten ze genoegquote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zoveel make-up draag ik niet.
En ik ben ook nooit een schoonheid geweest mangg.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Dus hup..feesten jijquote:Op zondag 6 februari 2011 00:27 schreef mistyl het volgende:
[..]
Oja Twente he. Das geen Amsterdam. Stom.
Ja duuh ik ben ook nog een puberquote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Godver stomme pubertjes zijn jullie ook he.![]()
![]()
appol is ook schoonheid zonder make-upquote:Op zondag 6 februari 2011 00:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu is al je make-up eraf gespoeld. Nu ben je ook geen schoonheid meer
het leven draait om kansen te riskeren en van elke minuut te genieten of zit ik weer verkeerdquote:Op zondag 6 februari 2011 00:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Danku danku. Douche skills, daar draait het om in het leven.?
Schele kleuters.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ze bekijken je fobo en toen wisten ze genoegOmdat peer.![]()
Van wie zijn die foto's in je fobo dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En ik ben ook nooit een schoonheid geweest mangg.![]()
![]()
Hoezo niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Had ik nooit achter je gezocht man o man.
Gezellig!quote:quote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja duuh ik ben ook nog een puber
Ik vind je wel lief![]()
5 minuten genieten van een warme douche en de rest van je leven genieten van FOK! ?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
het leven draait om kansen te riskeren en van elke minuut te genieten of zit ik weer verkeerd?
Omdat peer.![]()
Vrouwen die zeggen dat ze niet veel make-up dragenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En ik ben ook nooit een schoonheid geweest mangg.Wij mannen trappen daar niet meer in hoor. Telkens weer wakker worden naast één of ander gedrocht
Ik draag helemaal geen makeup mangggquote:Op zondag 6 februari 2011 00:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vrouwen die zeggen dat ze niet veel make-up dragenWij mannen trappen daar niet meer in hoor. Telkens weer wakker worden naast één of ander gedrocht
![]()
nouja ik zie geen make-up (bijna niet)quote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ze bekijken je fobo en toen wisten ze genoeg
en?Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Dan kan het wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik draag helemaal geen makeup mangggSig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: