Ga weg met die aidstopics. Leuk nummer..hihi grappig. Kun je deze draaien. Leuk deze ken ik wel. Wat een schijtnummer. Groetjes doeg. Okay..mooie samenvatting en alles.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
jullie vissen achter het net
radio onzin in veel populairder
welke vrouw en waarom mij negeren danquote:Op zondag 6 februari 2011 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
WAT?WAT?WAT? Ik msn al sinds donderdagochtend non-stop met die vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
OKE LEEST IEDEREEN DIT? DIT STAAT ZWART OP WIT.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef mistyl het volgende:
[..]
Maandag maa ik hwt goed met je. Foto's, webcamseks. Alles.
Die moet ik ook nog even downloaden. Maar nu ga ik toch twijfelenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb net Due Date gezien.. Ik had er eerlijk gezegd wel wat meer van verwacht....
ik dacht dat je admiraalanaal wasquote:
Doe maar, er zitten wel wat grappige stukjes in.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog even downloaden. Maar nu ga ik toch twijfelen
Jij bent niet onlinequote:Op zondag 6 februari 2011 00:17 schreef mistyl het volgende:
[..]
welke vrouw en waarom mij negeren dan
Deze man was gister jarig, en niemand heeft een topique voor 'm aangemaaktquote:
quote:
O gelukkig maarquote:Op zondag 6 februari 2011 00:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik weet nog gewoon wie je bent hoor
Tuurlijk!quote:
quote:
Fokker op je beeldscherm. Wat doe je met de foto van JApieman dan?quote:
argh !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |