quote:
Mensen die op msn zijn wel jaquote:Op zondag 6 februari 2011 00:14 schreef mistyl het volgende:
[..]
jij op het forum laatste, ik op msn eerste.
geen dankquote:Op zondag 6 februari 2011 00:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zou je denken? Nouja, het is het proberen waard. Jij geeft goede adviezen, bedankt.
WAT?WAT?WAT? Ik msn al sinds donderdagochtend non-stop met die vrouw.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:14 schreef mistyl het volgende:
[..]
jij op het forum laatste, ik op msn eerste.
en Jan danquote:Op zondag 6 februari 2011 00:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bob, wanneer gingen wij nou ook alweer daten?
Nee moest werken en verjaardagquote:Op zondag 6 februari 2011 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
CC
sta je vandaag hoog denk je?
Ik ben 15quote:Op zondag 6 februari 2011 00:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Reclame reclame ban die man van het internet. Trek z'n kabel eruit.
Oh, nou wat een gelukje zeg. Pfoe, kantje boord wel en alles.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
geen dank! ben er voor ieder Fok!er die een appel in zijn/haar naam heeft
!
Wat? Op het dorpsplein!! KOM NU!!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bob, wanneer gingen wij nou ook alweer daten?
Nou enquote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
jullie vissen achter het net
radio onzin in veel populairder
Ik sta er niet in denk ikquote:Op zondag 6 februari 2011 00:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee moest werken en verjaardag
Ok ga dan terug.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
/care + rot op naar je radio danquote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
heyquote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb net Due Date gezien.. Ik had er eerlijk gezegd wel wat meer van verwacht....
mag dat dan van Janquote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Met Jan ben ik al bijna getrouwd mang.
Met Bob gewoon een losse date, toch Bob?
kloptquote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, nou wat een gelukje zeg. Pfoe, kantje boord wel en alles.
Dus jij speelt met vuur?
Dag hoor, daag.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb net Due Date gezien.. Ik had er eerlijk gezegd wel wat meer van verwacht....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |