Wij zijn laatste keus?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:11 schreef Franneh het volgende:
Nou ergens anders is er ook geen moer te doen dus ik blijf hier wel hangen
ga over een paar uur voor zijn huisdeur poepen en alles komt weer goedquote:Op zondag 6 februari 2011 00:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor de tip.
Hé, daar komt mijn buurman. Hij zwaait met een vleesmes en zegt dat ik niet meer zo'n herrie moet maken midden in de nacht. Is dit normaal?
Zou je denken? Nouja, het is het proberen waard. Jij geeft goede adviezen, bedankt.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ga over paar uur voor zijn huisdeur poepen en alles komt weer goed
Reclame reclame ban die man van het internet. Trek z'n kabel eruit.quote:
Kijkse slaap lekker en groetjes aan Klaasquote:Op zondag 6 februari 2011 00:13 schreef Lutte het volgende:
Ik ga even een filmpje kijken en dan slapen.
Hallon JApiequote:
quote:
Mensen die op msn zijn wel jaquote:Op zondag 6 februari 2011 00:14 schreef mistyl het volgende:
[..]
jij op het forum laatste, ik op msn eerste.
geen dankquote:Op zondag 6 februari 2011 00:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zou je denken? Nouja, het is het proberen waard. Jij geeft goede adviezen, bedankt.
WAT?WAT?WAT? Ik msn al sinds donderdagochtend non-stop met die vrouw.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:14 schreef mistyl het volgende:
[..]
jij op het forum laatste, ik op msn eerste.
en Jan danquote:Op zondag 6 februari 2011 00:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bob, wanneer gingen wij nou ook alweer daten?
Nee moest werken en verjaardagquote:Op zondag 6 februari 2011 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
CC
sta je vandaag hoog denk je?
Ik ben 15quote:Op zondag 6 februari 2011 00:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Reclame reclame ban die man van het internet. Trek z'n kabel eruit.
Oh, nou wat een gelukje zeg. Pfoe, kantje boord wel en alles.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
geen dank! ben er voor ieder Fok!er die een appel in zijn/haar naam heeft
!
Wat? Op het dorpsplein!! KOM NU!!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bob, wanneer gingen wij nou ook alweer daten?
Nou enquote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
jullie vissen achter het net
radio onzin in veel populairder
Ik sta er niet in denk ikquote:Op zondag 6 februari 2011 00:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee moest werken en verjaardag
Ok ga dan terug.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
/care + rot op naar je radio danquote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
heyquote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb net Due Date gezien.. Ik had er eerlijk gezegd wel wat meer van verwacht....
mag dat dan van Janquote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Met Jan ben ik al bijna getrouwd mang.
Met Bob gewoon een losse date, toch Bob?
kloptquote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, nou wat een gelukje zeg. Pfoe, kantje boord wel en alles.
Dus jij speelt met vuur?
Dag hoor, daag.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb net Due Date gezien.. Ik had er eerlijk gezegd wel wat meer van verwacht....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |