Wat een drama'squote:Op zondag 6 februari 2011 00:21 schreef mistyl het volgende:
[..]
laatste keer zei je niets terug, dus nu durf ik niet meer en maakt het dan toch niet uit of ik online of offline sta
Heb jij zo'n langzame printer? Misschien is de inkt opquote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
tijd voor yo mamma jokes!
Yo mamma so fat I took a picture of her last christmas and its still printing
HOI KBquote:Op zondag 6 februari 2011 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb jou wel vaak langs zien komen enzoHoin! Ik ben Klinkerbotsing, KB enzovoorts.
Unmeunig gaaf online spel!quote:
Yo mama so ugly she made onions cryquote:
Nouja, ik in ieder geval.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
O gelukkig maar
[..]
Tuurlijk!BLIJF!!
[..]Wie is WE?
Jij bent ook lief en alles
whehehehe! good one broquote:Op zondag 6 februari 2011 00:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Yo mama so ugly she made onions cry
Kies dan ook gewoon de juiste momenten uitquote:Op zondag 6 februari 2011 00:21 schreef mistyl het volgende:
[..]
laatste keer zei je niets terug, dus nu durf ik niet meer en maakt het dan toch niet uit of ik online of offline sta
speciaal voor lindgren:quote:
Waarom?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:23 schreef ToT het volgende:
Goddomme, ik moet over zo'n 4,5 uur al weer opstaan!
succesquote:Op zondag 6 februari 2011 00:23 schreef ToT het volgende:
Maar ik heb nog helemaal niet op mijn granatenfluit geblazenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:23 schreef MYV het volgende:
HappyBob ik hoop dat het onze vriendschap niet in de wegsstaat want ik zou een granaat voor je vangen alleen Bruno Mars deed het al..
Tenzij je niet gaat slapenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:23 schreef ToT het volgende:
ik de jouwe ook en dat terwijl ik nu 160 km verderweg benquote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik zie je lachende hoofd ook voor me.
hihihiquote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tenzij je niet gaat slapenIn de kerk kan je ook prima even de oogjes sluiten
een woordgrap altijd leukquote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef mistyl het volgende:
[..]
ik de jouwe ook en dat terwijl ik nu 160 km verderweg ben![]()
What's up? Ga je zo de stad nog in?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef mistyl het volgende:
[..]
ik de jouwe ook en dat terwijl ik nu 160 km verderweg ben![]()
Terug naar d'r eigen land, en voor een jaar, als het goed is!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar gaat ze heen en hoe lang?
okeeeequote:Op zondag 6 februari 2011 00:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kies dan ook gewoon de juiste momenten uit
ik dacht al waar is onze schoonheidquote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef Omdatappel het volgende:
5 minuutjes weg en ik mis meteen vanallesssssss
nog nooit iemand een drol gedraaid op uw borst ?quote:
maar poepen is geweldigquote:
Nee mn zusje is haar ID vergetenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
What's up? Ga je zo de stad nog in?
wat voor een soort L.A?quote:
Happyquote:
het erge is dat het gewoon nog waar is ookquote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef KoraalGeneraal het volgende:
Mijn vriendin wilt dat ik stop met mijzelf snijden en aan ranzige dingen likken en overal in spugen.
Dus.
nee gelukkig nietquote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
nog nooit iemand een drol gedraaid op uw borst ?
sorry D:quote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef Omdatappel het volgende:
5 minuutjes weg en ik mis meteen vanallesssssss
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Terug naar d'r eigen land, en voor een jaar, als het goed is!
qft? qtf ? iets dat iigquote:
awquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:23 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
speciaal voor lindgren:[ afbeelding ]
So?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef mistyl het volgende:
[..]
Nee mn zusje is haar ID vergeten______!!!!!!!!
Schoonheid was douchen, anders was ze viesheid.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ik dacht al waar is onze schoonheid!
watwatwatwatwatwatwatwatwatwat. Ik zie hem zelf nietquote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
een woordgrap altijd leuk!
en schoonheid doet dat zo snel? knapquote:Op zondag 6 februari 2011 00:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Schoonheid was douchen, anders was ze viesheid.
Nu is al je make-up eraf gespoeld. Nu ben je ook geen schoonheid meerquote:Op zondag 6 februari 2011 00:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Schoonheid was douchen, anders was ze viesheid.
Danku danku. Douche skills, daar draait het om in het leven.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
en schoonheid doet dat zo snel? knap
ow die L.A betaal jij?quote:
Oja Twente he. Das geen Amsterdam. Stom.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
So?Zijn genoeg uitgaansgelegenheden waar je zo naar binnen kunt lopen toch
Zoveel make-up draag ik niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu is al je make-up eraf gespoeld. Nu ben je ook geen schoonheid meer
Ze bekijken je fobo en toen wisten ze genoegquote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zoveel make-up draag ik niet.
En ik ben ook nooit een schoonheid geweest mangg.
Dus hup..feesten jijquote:Op zondag 6 februari 2011 00:27 schreef mistyl het volgende:
[..]
Oja Twente he. Das geen Amsterdam. Stom.
Ja duuh ik ben ook nog een puberquote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Godver stomme pubertjes zijn jullie ook he.![]()
![]()
appol is ook schoonheid zonder make-upquote:Op zondag 6 februari 2011 00:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu is al je make-up eraf gespoeld. Nu ben je ook geen schoonheid meer
het leven draait om kansen te riskeren en van elke minuut te genieten of zit ik weer verkeerdquote:Op zondag 6 februari 2011 00:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Danku danku. Douche skills, daar draait het om in het leven.
Schele kleuters.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ze bekijken je fobo en toen wisten ze genoeg
Van wie zijn die foto's in je fobo dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoezo niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Had ik nooit achter je gezocht man o man.
Gezellig!quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja duuh ik ben ook nog een puber
5 minuten genieten van een warme douche en de rest van je leven genieten van FOK! ?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
het leven draait om kansen te riskeren en van elke minuut te genieten of zit ik weer verkeerd?
Vrouwen die zeggen dat ze niet veel make-up dragenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik draag helemaal geen makeup mangggquote:Op zondag 6 februari 2011 00:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vrouwen die zeggen dat ze niet veel make-up dragenWij mannen trappen daar niet meer in hoor. Telkens weer wakker worden naast één of ander gedrocht
nouja ik zie geen make-up (bijna niet)quote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ze bekijken je fobo en toen wisten ze genoeg
Dan kan het wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik draag helemaal geen makeup manggg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |