awquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:23 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
speciaal voor lindgren:[ afbeelding ]
So?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef mistyl het volgende:
[..]
Nee mn zusje is haar ID vergeten______!!!!!!!!
Schoonheid was douchen, anders was ze viesheid.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ik dacht al waar is onze schoonheid!
watwatwatwatwatwatwatwatwatwat. Ik zie hem zelf nietquote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
een woordgrap altijd leuk!
en schoonheid doet dat zo snel? knapquote:Op zondag 6 februari 2011 00:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Schoonheid was douchen, anders was ze viesheid.
Nu is al je make-up eraf gespoeld. Nu ben je ook geen schoonheid meerquote:Op zondag 6 februari 2011 00:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Schoonheid was douchen, anders was ze viesheid.
Danku danku. Douche skills, daar draait het om in het leven.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
en schoonheid doet dat zo snel? knap
ow die L.A betaal jij?quote:
Oja Twente he. Das geen Amsterdam. Stom.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
So?Zijn genoeg uitgaansgelegenheden waar je zo naar binnen kunt lopen toch
Zoveel make-up draag ik niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu is al je make-up eraf gespoeld. Nu ben je ook geen schoonheid meer
Ze bekijken je fobo en toen wisten ze genoegquote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zoveel make-up draag ik niet.
En ik ben ook nooit een schoonheid geweest mangg.
Dus hup..feesten jijquote:Op zondag 6 februari 2011 00:27 schreef mistyl het volgende:
[..]
Oja Twente he. Das geen Amsterdam. Stom.
Ja duuh ik ben ook nog een puberquote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Godver stomme pubertjes zijn jullie ook he.![]()
![]()
appol is ook schoonheid zonder make-upquote:Op zondag 6 februari 2011 00:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu is al je make-up eraf gespoeld. Nu ben je ook geen schoonheid meer
het leven draait om kansen te riskeren en van elke minuut te genieten of zit ik weer verkeerdquote:Op zondag 6 februari 2011 00:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Danku danku. Douche skills, daar draait het om in het leven.
Schele kleuters.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ze bekijken je fobo en toen wisten ze genoeg
Van wie zijn die foto's in je fobo dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoezo niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Had ik nooit achter je gezocht man o man.
Gezellig!quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja duuh ik ben ook nog een puber
5 minuten genieten van een warme douche en de rest van je leven genieten van FOK! ?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
het leven draait om kansen te riskeren en van elke minuut te genieten of zit ik weer verkeerd?
Vrouwen die zeggen dat ze niet veel make-up dragenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik draag helemaal geen makeup mangggquote:Op zondag 6 februari 2011 00:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vrouwen die zeggen dat ze niet veel make-up dragenWij mannen trappen daar niet meer in hoor. Telkens weer wakker worden naast één of ander gedrocht
nouja ik zie geen make-up (bijna niet)quote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ze bekijken je fobo en toen wisten ze genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |