Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Binnenkort kunnen we bij ons een meet houden
Klinkt goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:24 schreef Panda72 het volgende:
Morgen heb ik een verjaardag bij een hindoestaanse vriendin. VRETEN![]()
.
Wanneer dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al een datum in de agenda staan.
Dat klinkt wel heel erg tofquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben in Nieuw Zeeland in de Cadbury-fabriek geweestte veel choco om te proeven. En een heuse choco-waterval.
Sjakie en de chocoladefabriek, maar dan anders
Nee ik hoef niet om 8 uur weg hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
Alles al gepakt voor morgen?
Truste (alvast) Fha!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef Fha het volgende:
Ik gaat er vandoor.
Heeeeel veeeeeeel plezier iedereen die morgen gaat meeten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En slaap lekker allemaal en tot later![]()
![]()
![]()
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef Fha het volgende:
Ik gaat er vandoor.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Faatjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef Fha het volgende:
Ik gaat er vandoor.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit je maar te plagen manquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Excuus, ik verwachtte een muckpost.
Welterusten Fhaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef Fha het volgende:
Ik gaat er vandoor.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn dromen schattepopje!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef Fha het volgende:
Ik gaat er vandoor.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik alleen in de winkel van een chocoladefabriek in Zwitserland, mijn ouders wel in de fabriek zelfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel erg tof
Ik ben wel in de buurt van Birmingham geweest (Cadbury's world) maar nu is het van een of ander Amerikaans bedrijf
Een choco-waterval zou ik ook wel willen zien eigenlijk![]()
![]()
![]()
Trusten Fhaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef Fha het volgende:
Ik gaat er vandoor.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga pas goed 9 uur hier weg, om 8 uur er uitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik hoef niet om 8 uur weg hoor![]()
jullie gaan te hard
Neem een hele doosquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die ga ik echt nemen hoor
Hindoestaansquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooooooooooooh, en WAT voor eten
Die is ook lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doe maar niet
En die aero ga ik ook proeven
I know, ik heb een Surinaams-hindoestaanse vriendin, daar is ALTIJD eten..veeeeeeeeeeel en lekker etenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hindoestaans![]()
Roti kip en lam in ieder geval, Kippepoten, bami, bara, kip masala en nog veel meer. Het feest is van 18:00 tot 01:00 dus dat word een echt vreetfestijn.
Maar mijn familie is indisch dus ik ben niet anders gewend hihi. En ik heb een joodse vriendin waarbij eten ook heel belangrijk is. Ik heb eigenlijk alleen maar vriendinnen die van lekker eten houden. Kan niet zo goed tegen iemand die bij alles roept lust ik niet. Er is niks mis mee als je vele dingen niet lust hoor. Maar samen eten is vooral enorm gezellig en als iemand de hele tijd roept. Lust ik niet dan is de lol er wel een beetje vanaf.
Owh Ik word vriendinnen met jouquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hindoestaans![]()
Roti kip en lam in ieder geval, Kippepoten, bami, bara, kip masala en nog veel meer. Het feest is van 18:00 tot 01:00 dus dat word een echt vreetfestijn.
Maar mijn familie is indisch dus ik ben niet anders gewend hihi. En ik heb een joodse vriendin waarbij eten ook heel belangrijk is. Ik heb eigenlijk alleen maar vriendinnen die van lekker eten houden. Kan niet zo goed tegen iemand die bij alles roept lust ik niet. Er is niks mis mee als je vele dingen niet lust hoor. Maar samen eten is vooral enorm gezellig en als iemand de hele tijd roept. Lust ik niet dan is de lol er wel een beetje vanaf.
Hihi geweldigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
I know, ik heb een Surinaams-hindoestaanse vriendin, daar is ALTIJD eten..veeeeeeeeeeel en lekker eten
* suikertaartje mompelt iets over een artikel over libido, koffie en pinda'squote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:34 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar vraagt zich af wat voor effect pinda's op suikertaartjes hebben![]()
Jaaaaaaaah gezelligquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh Ik word vriendinnen met jou![]()
![]()
![]()
![]()
wtfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:32 schreef Trevland het volgende:
Ik ga pas goed 9 uur hier weg, om 8 uur er uit
Trev gaat om 9:00 uur weg om er om 14:00 uur te zijn??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wtf
je hoeft er toch niet perse om 14:00 te zijn![]()
Maar daar heb ik hier niks aanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog meer chips? Ik heb al genoeg chips gehaald vandaag.
Dan ben ik er al een tijdjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wtf
Jeetje dat is lang reizen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Trev gaat om 9:00 uur weg om er om 14:00 uur te zijn??
Stel je voor dat jij 1 nootje meer eet dan Trevquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wtf
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Morgen komt de letter B bij Sesamstraat
O ja, ik ging die zak nog leegeten!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef Stuart het volgende:
Allemaal leuk met die chocola maar ik heb nu dus zin in Buggles
Dat is niet op Texelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
snoetjeik ga een weekendje weg.. en het is misschien vlakbij jullie
Ik ga hier na 9 uur weg, om half 10 de trein pakken en ben rond 10 over half 1 in Zandvoortquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Trev gaat om 9:00 uur weg om er om 14:00 uur te zijn??
Ik weet niet beterquote:
Zie deze postquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
Waar gaan jullie meeten?
Ik heb ook een mini meet
lieve schat daar heb ik geen nootjes voor nodig hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
Stel je voor dat jij 1 nootje meer eet dan Trev
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, ik ging die zak nog leegeten!
Zandpoortquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga hier na 9 uur weg, om half 10 de trein pakken en ben rond 10 over half 1 in Zandvoort
[..]
Ik weet niet beter
[..]
Zie deze post
Als je morgen maar een volle hebtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, ik ging die zak nog leegeten!
Trev is bang dat andere meer eten dan hem.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lieve schat daar heb ik geen nootjes voor nodig hoor
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je morgen maar een volle hebt
MPGquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef MPG het volgende:
Pinda's
Koffie
Als dat geen goede nacht wordt....
Zand in de tuinen en zand in zand op het pleinquote:
mja ik hoef nergens bang voor te zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
Trev is bang dat andere meer eten dan hem.
Het is gewoon een enorme inhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
morgen even pinda's kopenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef MPG het volgende:
Pinda's
Koffie
Als dat geen goede nacht wordt....
Sypmh!quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zand in de tuinen en zand in zand op het plein
zand op de ramen en op de straat
maar het minst fijn
vind ik het zand in mijn bilnaad
heb je winamp of medialayer?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sypmh!![]()
![]()
![]()
Kun je me helpen met FOK Radio?? Krijg 'm niet ad praat en mijn computervriendje ook niet..![]()
![]()
* friemelaar gaat het internet afspeuren ......quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje mompelt iets over een artikel over libido, koffie en pinda's
Ik denk dat ik deze maand nog bij jou in de plaats benquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
15 minuten rijden van mijn huis
Schiedam
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja ik hoef nergens bang voor te zijnik heb mijn blueberry muffins en mijn hagelslagcake
Dat klinkt wel heel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar goed dat je vandaag niet in Scheveningen was dan... Heb overal zand nu en ben nite eens op het strand zelf geweestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zand op de ramen en zand op de straat
maar het minst fijn
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zand op de ramen en zand op de straat
maar het minst fijn
Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze maand nog bij jou in de plaats ben
[..]
Dat klinkt wel heel goed
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef Panda72 het volgende:
Lieve schatten ik ga slapen. Ik ben moe.
Slaap Lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef Panda72 het volgende:
Heb zelfs VLc/VCL whatever gedownload, maar ik ben een leek en snap er HELEMAAL NIKS van...quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
mja ik hoef nergens bang voor te zijnik heb mijn blueberry muffins en mijn hagelslagcake
Nou wil ik helemaal komen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
truste Pandaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef Panda72 het volgende:
Truste Pandaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef Panda72 het volgende:
Wat ga je in godsnaam doen hierquote:
Weltrustenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef Panda72 het volgende:
Ga naar je Mediaplayer..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb zelf VLc/VCL whatever gedownload, maar ik ben een lek en snap er HELEMAAL NIKS van...
Live luisteren aanklikken levert iig alleen gehik op, en wat ik met die 3 "adressen"/Internetdingen aanmoet weet ik helemaal niet![]()
Ik ben al verkouden thank you very muchquote:
Omdat daar eenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat ga je in godsnaam doen hier
Het is omdat mijn man niet wilt verhuizen, anders was ik hier echt weggeweest
Maar mijn huis moet ook af lieverd. Sorry!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihi je zei komen
kom maar schatje![]()
Ik zou het niet weten, denk het nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ooooooooooooooowww![]()
Misschien ken ik haar wel
Die is leukquote:
Ook al een hele tijdquote:
whahaha dat huis staat er nog wel even he?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Maar mijn huis moet ook af lieverd. Sorry!
Je zei kom maar, Oeh maak me gek
9 is veelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Net niet, eerder vandaag wel
Deze week nog 'maar' 9 items
Uw invoer kon niet geopend worden:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ga naar je Mediaplayer..
Ga naar bestand.. open URL en plak daar deze: http://94.23.28.46:80
Ja maar eind feb is al bijna héquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
whahaha dat huis staat er nog wel even he?* LovelyLady gooit haar los
Ik zit op 560 ofzo, maar ik krijg niet altijd omdat ik eigenlijk zelf nooit geefquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
9 is veel![]()
![]()
In 10 jaar eBay is mijn feedback maar 108 geloof ik![]()
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uw invoer kon niet geopend worden:
VLC kon de MRL 'http://94.23.28.46/' niet openen. Controleer het logboek voor details.
Dacht dat ze in Brabant woonde.. Zal wel weer iets gemist hebbenquote:
Leuk liedjequote:
Trev heeft een haremquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dacht dat ze in Brabant woonde.. Zal wel weer iets gemist hebben
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dacht dat ze in Brabant woonde.. Zal wel weer iets gemist hebben
Oesters?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik geef altijd maar krijg slechts in 95% van de gevallenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit op 560 ofzo, maar ik krijg niet altijd omdat ik eigenlijk zelf nooit geef
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oesters?owww die vind ik zoooo lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oesters?Ook al nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weinig in huis, zo blijkt![]()
welnee joh het is net 4 februari manquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja maar eind feb is al bijna hé
Oeh
Ik vind dat verkopers eerst moeten geven, en dat doen ze niet altijdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geef altijd maar krijg slechts in 95% van de gevallen
Van mij mag het anders ook wel snel eind feb zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welnee joh het is net 4 februari man
van mij ook, dan gaan we weer de goede kant opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van mij mag het anders ook wel snel eind feb zijn
liever eind maart,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met het weer maakt me niet zo veel uitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van mij ook, dan gaan we weer de goede kant op
Dan zit er niets anders op.quote:
Error syncing to steamquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ff gauw http://www.winamp.com/ downloaden, die doet het op zeker
zowwwquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
jeetje wat een luxe.. 2 vakanties in 1 maand geboekt
maar wel weer langere dagenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met het weer maakt me niet zo veel uit
Mag het nog lang duren voordat het maart is, met name 15 maart mag wel verplaatst worden naar eind decemberquote:
Van mij mag het gewoon nu zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, omdat ze bang zijn voor negatieve feedbackquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dat verkopers eerst moeten geven, en dat doen ze niet altijd
Goed bezigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
jeetje wat een luxe.. 2 vakanties in 1 maand geboekt
Nee hoor, allemaal 24 uur en zelfs 1tje die 23 isquote:
Nouja, dan moeten ze betere service gevenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, omdat ze bang zijn voor negatieve feedback
Mooi dat jij niet op tijd bent om hier te zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:00 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar gaat morgen alle groenteboeren af om de asperges, selderij en vijgen op te kopen
![]()
Dat is waarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, dan moeten ze betere service geven
owwww ik dacht dat je in 1 maand x gingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon een lang weekend in nederland met pasen en 2 weken frankrijk in de zomervakantie
Ik kon zowiezo niet daarheen morgenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mooi dat jij niet op tijd bent om hier te zijn
Doet NIKS...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uw invoer kon niet geopend worden:
VLC kon de MRL 'http://94.23.28.46/' niet openen. Controleer het logboek voor details.
Ik bedoel bij mij hier in de buurtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik kon zowiezo niet daarheen morgen
whahaha neequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww ik dacht dat je in 1 maand x ging
Ah, je hebt hem gevonden?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:00 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar gaat morgen alle groenteboeren af om de asperges, selderij en vijgen op te kopen
![]()
Waar naartoequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie gaat er dit jaar met mij mee op vakantie?? Ben al 7 jaar niet geweest..
heb ooit vroegah 2 vakanties vlak achter elkaar gehad, in mei 2 weken in Griekenland, 2 weken thuis, en daarna 2 weken naar Mallorcaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whahaha neeik vind dit al erg luxe hoor
Hoe, wat en waar?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uhh, iets warms?? En niet 24 uur vliegen??quote:
zoww da's wel heul lang nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
ik heb heul geen pinda's nodigquote:
Oooh, wil al zolang naar Australiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhh, iets warms?? En niet 24 uur vliegen??
Zie mijn volgende postquote:
Je zou met ons mee kunnen varenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
La Palmaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhh, iets warms?? En niet 24 uur vliegen??
Best veel. Hopelijk win je er een paar of allemaalquote:
Daarom wil ik dit jaar WELquote:
ik kan pas sinds ik schuldenvrij ben met mijn gezin op vakantiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ooit vroegah 2 vakanties vlak achter elkaar gehad, in mei 2 weken in Griekenland, 2 weken thuis, en daarna 2 weken naar Mallorca
Was in de heftige jonge jaren
gewoon denken, getver, pinda'squote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb heul geen pinda's nodig
Da's Liefquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je zou met ons mee kunnen varen![]()
Door 't mooie belgenland
Ik ook nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb heul geen pinda's nodig
De tijd zal het lerenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Best veel. Hopelijk win je er een paar of allemaal![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, wil al zolang naar Australie![]()
Krijg je het vanzelf warm vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Da's Lief![]()
![]()
Is het ook warm though??
Ja maar het lijkt me gewoon heel leuk voor minimaal 3 wekenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar zitten HEULE ENGE beesten hoor
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zullen we noord Italië, Oostenrijk of zuid Frankrijk doen?
hmmmm da's een van de Canarische eilanden waar ik niet geweest ben. Leuk daar?quote:
Ik zeg auto en dan ergens bij de meren met een tent?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Maar hoe? Auto/vliegtuig? Tent/hoterl/B&B?
3 weken is best kort voor zo'n lange reis..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt me gewoon heel leuk voor minimaal 3 weken
Ja, zou liever ook voor langer gaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
3 weken is best kort voor zo'n lange reis..En als ik daar ben wil ik ook door naar Nieuw-Zeeland (heb familie daar)
![]()
Deal!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zeg auto en dan ergens bij de meren met een tent?
Ja, heeeeeeeeeeeeeeerlijk rustig, weinig toeristen, geen zon-zee-strand-mentaliteit en geen grote dikso'squote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm da's een van de Canarische eilanden waar ik niet geweest ben. Leuk daar?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, heeeeeeeeeeeeeeerlijk rustig, weinig toeristen, geen zon-zee-strand-mentaliteit en geen grote dikso's![]()
En prachtige natuur, bizarre natuur zelfs![]()
![]()
* Trevland noteert als bestemmingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, heeeeeeeeeeeeeeerlijk rustig, weinig toeristen, geen zon-zee-strand-mentaliteit en geen grote dikso's![]()
![]()
Op mijn hyve staan wel wat foto'squote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland noteert als bestemming
klinktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Italie is primaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welk land wil je maar toe?
Mijn voorkeur gaat naar Italië
Ik ken ze allemaal nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt
Gran Canaria vind ik echt niks, Tenerife is al een stuk beter, en ook Lanzarote vond ik heel apart.
Dan gaat ik even kijken, waar dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op mijn hyve staan wel wat foto's
Ik ook niet maar ze moeten maar engels kunnen of zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Italie is prima![]()
Spreek alleen geen Italiaans hoor![]()
Even chekcenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op mijn hyve staan wel wat foto's
ik heb het een paar maanden geleden verwijderdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
Hyves kan ik net zo goed stopzetten, doe ik echt niks meer mee
Me tooquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
Hoe doe je dat??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het een paar maanden geleden verwijderd
dat was een heel gedoe, maar het is gelukt.quote:
Ik doe er ook niet veel meer mee, maar ik ben de afgelopen week nog 2 keer gekrabbeld, dus blijf ik het maar aanhouden voor kennissen die willen weten hoe het met gaat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
Jaquote:
Gentle op 1!quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Stuart
RockNijntje
Trevland
suikertaartje
goldfinger1963
Marijkezwolle
LovelyLady
PeZu
pgrferrari
Symphonic
MPG
Dr_Flash
Koen66
Dagoduck
Klinkerbotsing
Pheno
DaMart
HappyBob
Muck
naatje_1
aight1
wel.o.k
Giertje
porsche1
JanPiraat
honkeytonk
Myraela
Bos81
Lindgren.
Flippiee
Ajacied422
Enfermera
Woeste_Woerd
Whiskers2009
Barretje80
Pien85
Panda72
Dhaha
Toekito
iBenny
92Merel
Fha
ElmoFan
D.
Proletariaat
Dalando
Oceanview
SuperwormJim
Roel_Jewel
Mexicaantje.
je kan het ook gewoon laten voor wat het is, op gegeven moment zie je 'vrienden' vanzelf verdwijnenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was een heel gedoe, maar het is gelukt.
Even intikken op google en doen wat daar staat
dit is voor mij auroraquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:16 schreef DaMart het volgende:
Mijn vaakst beluisterde nummer van vandaag:
Verwijderen die zooiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
Vriendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef TheFamousMan het volgende:
FOK!forumvriendjestool
Bepaal mijn forumvriendjes op basis van de afgelopen week, de afgelopen maand, het afgelopen jaar, in het jaar , of op basis van mijn hele FOK!historie
Opvragen deelinformatie deel 1
Opvragen deelinformatie deel 2
Opvragen deelinformatie deel 3
Opvragen deelinformatie deel 4
[..]
Gentle op 1!
bij veel mensen denk ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef TheFamousMan het volgende:
FOK!forumvriendjestool
Bepaal mijn forumvriendjes op basis van de afgelopen week, de afgelopen maand, het afgelopen jaar, in het jaar , of op basis van mijn hele FOK!historie
Opvragen deelinformatie deel 1
Opvragen deelinformatie deel 2
Opvragen deelinformatie deel 3
Opvragen deelinformatie deel 4
[..]
Gentle op 1!
Doet me aan deze denkenquote:
Hey pgrquote:
hahahah leukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Die hagedissen kwam steeds aan mijn tenen likken
een cameltoe is welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Whaat waar![]()
Of zeg je nu dat ST kamelentenen heeft![]()
Keej, ooit als ik zin heb om er uren in te steken dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was een heel gedoe, maar het is gelukt.
Even intikken op google en doen wat daar staat
komt wel goed, ik help je welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Keej, ooit als ik zin heb om er uren in te steken dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |