Dacht dat ze in Brabant woonde.. Zal wel weer iets gemist hebbenquote:
Leuk liedjequote:
Trev heeft een haremquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dacht dat ze in Brabant woonde.. Zal wel weer iets gemist hebben
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dacht dat ze in Brabant woonde.. Zal wel weer iets gemist hebben
Oesters?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik geef altijd maar krijg slechts in 95% van de gevallenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit op 560 ofzo, maar ik krijg niet altijd omdat ik eigenlijk zelf nooit geef
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oesters?owww die vind ik zoooo lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oesters?Ook al nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weinig in huis, zo blijkt![]()
welnee joh het is net 4 februari manquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja maar eind feb is al bijna hé
Oeh
Ik vind dat verkopers eerst moeten geven, en dat doen ze niet altijdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geef altijd maar krijg slechts in 95% van de gevallen
Van mij mag het anders ook wel snel eind feb zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welnee joh het is net 4 februari man
van mij ook, dan gaan we weer de goede kant opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van mij mag het anders ook wel snel eind feb zijn
liever eind maart,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met het weer maakt me niet zo veel uitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van mij ook, dan gaan we weer de goede kant op
Dan zit er niets anders op.quote:
Error syncing to steamquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ff gauw http://www.winamp.com/ downloaden, die doet het op zeker
zowwwquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
jeetje wat een luxe.. 2 vakanties in 1 maand geboekt
maar wel weer langere dagenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met het weer maakt me niet zo veel uit
Mag het nog lang duren voordat het maart is, met name 15 maart mag wel verplaatst worden naar eind decemberquote:
Van mij mag het gewoon nu zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, omdat ze bang zijn voor negatieve feedbackquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dat verkopers eerst moeten geven, en dat doen ze niet altijd
Goed bezigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
jeetje wat een luxe.. 2 vakanties in 1 maand geboekt
Nee hoor, allemaal 24 uur en zelfs 1tje die 23 isquote:
Nouja, dan moeten ze betere service gevenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, omdat ze bang zijn voor negatieve feedback
Mooi dat jij niet op tijd bent om hier te zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:00 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar gaat morgen alle groenteboeren af om de asperges, selderij en vijgen op te kopen
![]()
Dat is waarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, dan moeten ze betere service geven
owwww ik dacht dat je in 1 maand x gingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon een lang weekend in nederland met pasen en 2 weken frankrijk in de zomervakantie
Ik kon zowiezo niet daarheen morgenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mooi dat jij niet op tijd bent om hier te zijn
Doet NIKS...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uw invoer kon niet geopend worden:
VLC kon de MRL 'http://94.23.28.46/' niet openen. Controleer het logboek voor details.
Ik bedoel bij mij hier in de buurtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik kon zowiezo niet daarheen morgen
whahaha neequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww ik dacht dat je in 1 maand x ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |