Stel je voor dat jij 1 nootje meer eet dan Trevquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wtf
je hoeft er toch niet perse om 14:00 te zijn![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Morgen komt de letter B bij Sesamstraat
O ja, ik ging die zak nog leegeten!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef Stuart het volgende:
Allemaal leuk met die chocola maar ik heb nu dus zin in Buggles
Dat is niet op Texelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
snoetjeik ga een weekendje weg.. en het is misschien vlakbij jullie
Ik ga hier na 9 uur weg, om half 10 de trein pakken en ben rond 10 over half 1 in Zandvoortquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Trev gaat om 9:00 uur weg om er om 14:00 uur te zijn??
Ik weet niet beterquote:
Zie deze postquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
Waar gaan jullie meeten?
Ik heb ook een mini meet
lieve schat daar heb ik geen nootjes voor nodig hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
Stel je voor dat jij 1 nootje meer eet dan Trev
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, ik ging die zak nog leegeten!
Zandpoortquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga hier na 9 uur weg, om half 10 de trein pakken en ben rond 10 over half 1 in Zandvoort
[..]
Ik weet niet beter
[..]
Zie deze post
Als je morgen maar een volle hebtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, ik ging die zak nog leegeten!
Trev is bang dat andere meer eten dan hem.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lieve schat daar heb ik geen nootjes voor nodig hoor
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je morgen maar een volle hebt
MPGquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef MPG het volgende:
Pinda's
Koffie
Als dat geen goede nacht wordt....
Zand in de tuinen en zand in zand op het pleinquote:
mja ik hoef nergens bang voor te zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
Trev is bang dat andere meer eten dan hem.
Het is gewoon een enorme inhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
morgen even pinda's kopenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef MPG het volgende:
Pinda's
Koffie
Als dat geen goede nacht wordt....
Sypmh!quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zand in de tuinen en zand in zand op het plein
zand op de ramen en op de straat
maar het minst fijn
vind ik het zand in mijn bilnaad
heb je winamp of medialayer?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sypmh!![]()
![]()
![]()
Kun je me helpen met FOK Radio?? Krijg 'm niet ad praat en mijn computervriendje ook niet..![]()
![]()
* friemelaar gaat het internet afspeuren ......quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje mompelt iets over een artikel over libido, koffie en pinda's
Ik denk dat ik deze maand nog bij jou in de plaats benquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
15 minuten rijden van mijn huis
Schiedam
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja ik hoef nergens bang voor te zijnik heb mijn blueberry muffins en mijn hagelslagcake
Dat klinkt wel heel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar goed dat je vandaag niet in Scheveningen was dan... Heb overal zand nu en ben nite eens op het strand zelf geweestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zand op de ramen en zand op de straat
maar het minst fijn
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zand op de ramen en zand op de straat
maar het minst fijn
Forum Opties | |