Die is ook lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doe maar niet
En die aero ga ik ook proeven
I know, ik heb een Surinaams-hindoestaanse vriendin, daar is ALTIJD eten..veeeeeeeeeeel en lekker etenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hindoestaans![]()
Roti kip en lam in ieder geval, Kippepoten, bami, bara, kip masala en nog veel meer. Het feest is van 18:00 tot 01:00 dus dat word een echt vreetfestijn.
Maar mijn familie is indisch dus ik ben niet anders gewend hihi. En ik heb een joodse vriendin waarbij eten ook heel belangrijk is. Ik heb eigenlijk alleen maar vriendinnen die van lekker eten houden. Kan niet zo goed tegen iemand die bij alles roept lust ik niet. Er is niks mis mee als je vele dingen niet lust hoor. Maar samen eten is vooral enorm gezellig en als iemand de hele tijd roept. Lust ik niet dan is de lol er wel een beetje vanaf.
Owh Ik word vriendinnen met jouquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hindoestaans![]()
Roti kip en lam in ieder geval, Kippepoten, bami, bara, kip masala en nog veel meer. Het feest is van 18:00 tot 01:00 dus dat word een echt vreetfestijn.
Maar mijn familie is indisch dus ik ben niet anders gewend hihi. En ik heb een joodse vriendin waarbij eten ook heel belangrijk is. Ik heb eigenlijk alleen maar vriendinnen die van lekker eten houden. Kan niet zo goed tegen iemand die bij alles roept lust ik niet. Er is niks mis mee als je vele dingen niet lust hoor. Maar samen eten is vooral enorm gezellig en als iemand de hele tijd roept. Lust ik niet dan is de lol er wel een beetje vanaf.
Hihi geweldigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
I know, ik heb een Surinaams-hindoestaanse vriendin, daar is ALTIJD eten..veeeeeeeeeeel en lekker eten
* suikertaartje mompelt iets over een artikel over libido, koffie en pinda'squote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:34 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar vraagt zich af wat voor effect pinda's op suikertaartjes hebben![]()
Jaaaaaaaah gezelligquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh Ik word vriendinnen met jou![]()
![]()
![]()
![]()
wtfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:32 schreef Trevland het volgende:
Ik ga pas goed 9 uur hier weg, om 8 uur er uit
Trev gaat om 9:00 uur weg om er om 14:00 uur te zijn??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wtf
je hoeft er toch niet perse om 14:00 te zijn![]()
Maar daar heb ik hier niks aanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog meer chips? Ik heb al genoeg chips gehaald vandaag.
Dan ben ik er al een tijdjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wtf
je hoeft er toch niet perse om 14:00 te zijn![]()
Jeetje dat is lang reizen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Trev gaat om 9:00 uur weg om er om 14:00 uur te zijn??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |