Op mijn hyve staan wel wat foto'squote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland noteert als bestemming
klinktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, heeeeeeeeeeeeeeerlijk rustig, weinig toeristen, geen zon-zee-strand-mentaliteit en geen grote dikso's![]()
En prachtige natuur, bizarre natuur zelfs![]()
![]()
Italie is primaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welk land wil je maar toe?
Mijn voorkeur gaat naar Italië
Ik ken ze allemaal nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt
Gran Canaria vind ik echt niks, Tenerife is al een stuk beter, en ook Lanzarote vond ik heel apart.
Dan gaat ik even kijken, waar dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op mijn hyve staan wel wat foto's
Ik ook niet maar ze moeten maar engels kunnen of zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Italie is prima![]()
Spreek alleen geen Italiaans hoor![]()
Even chekcenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op mijn hyve staan wel wat foto's
ik heb het een paar maanden geleden verwijderdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
Hyves kan ik net zo goed stopzetten, doe ik echt niks meer mee
Me tooquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
Hoe doe je dat??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het een paar maanden geleden verwijderd
dat was een heel gedoe, maar het is gelukt.quote:
Ik doe er ook niet veel meer mee, maar ik ben de afgelopen week nog 2 keer gekrabbeld, dus blijf ik het maar aanhouden voor kennissen die willen weten hoe het met gaat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
Jaquote:
Gentle op 1!quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Stuart
RockNijntje
Trevland
suikertaartje
goldfinger1963
Marijkezwolle
LovelyLady
PeZu
pgrferrari
Symphonic
MPG
Dr_Flash
Koen66
Dagoduck
Klinkerbotsing
Pheno
DaMart
HappyBob
Muck
naatje_1
aight1
wel.o.k
Giertje
porsche1
JanPiraat
honkeytonk
Myraela
Bos81
Lindgren.
Flippiee
Ajacied422
Enfermera
Woeste_Woerd
Whiskers2009
Barretje80
Pien85
Panda72
Dhaha
Toekito
iBenny
92Merel
Fha
ElmoFan
D.
Proletariaat
Dalando
Oceanview
SuperwormJim
Roel_Jewel
Mexicaantje.
je kan het ook gewoon laten voor wat het is, op gegeven moment zie je 'vrienden' vanzelf verdwijnenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was een heel gedoe, maar het is gelukt.
Even intikken op google en doen wat daar staat
dit is voor mij auroraquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:16 schreef DaMart het volgende:
Mijn vaakst beluisterde nummer van vandaag:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |