Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze maand nog bij jou in de plaats ben
[..]
Dat klinkt wel heel goed
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef Panda72 het volgende:
Lieve schatten ik ga slapen. Ik ben moe.
Slaap Lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef Panda72 het volgende:
Heb zelfs VLc/VCL whatever gedownload, maar ik ben een leek en snap er HELEMAAL NIKS van...quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
mja ik hoef nergens bang voor te zijnik heb mijn blueberry muffins en mijn hagelslagcake
Nou wil ik helemaal komen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
truste Pandaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef Panda72 het volgende:
Truste Pandaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef Panda72 het volgende:
Wat ga je in godsnaam doen hierquote:
Weltrustenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef Panda72 het volgende:
Ga naar je Mediaplayer..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb zelf VLc/VCL whatever gedownload, maar ik ben een lek en snap er HELEMAAL NIKS van...
Live luisteren aanklikken levert iig alleen gehik op, en wat ik met die 3 "adressen"/Internetdingen aanmoet weet ik helemaal niet![]()
Ik ben al verkouden thank you very muchquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |