dit dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:54 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
Meer een grote groep die het verpest voor de enkele andere.
Ik noem het altijd dooie katten in je nekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:12 schreef Captain_MeatBone het volgende:
mooie kragen allemaal aan die jassen
Het is overigens meestal gemaakt van honden bontquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:12 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik noem het altijd dooie katten in je nek
xD ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:43 schreef Bursted het volgende:
Teehee dus je word tegenwoordig ook al van je fiets afgemikt. Paupervolk xD
Kan er moeilijk om gaan huilen, daar schieten we ook niks mee op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word een beetje verdrietig van jou.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:22 schreef cvboer het volgende:
[..]
Jij keurt het gedrag van die lui wel goed?
Te grof? Nee joh veel te mild!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:43 schreef mschol het volgende:
dat meisje geeft d'r fiets praktisch weg!!!
maar voor de rest:
ik ben zeker te grof als ik iets mompel over muur en schot....
Ik had er niet op gestemd maar hij kon iig beter praten dan Geertjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:50 schreef Class het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/285151/a26c60dc/dit_land_is_het_zat._c_est_ca.html
Voor de balans dan maar
Heb hetzelfde. Zelf ook op zo'n school gezeten. ben verhuisd naar een provincie waar weinig van dit tuig rondloopt en woon in een te dure wijk voor dit soort tuig.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:23 schreef mirved het volgende:
Lekker vroeg thuis van het werk. Dus even wat rond surfen, kijken of er nog een leuke filmpjes op internet staan. Kom ik dit tegen: http://www.dumpert.nl/med(...)eisje_van_fiets.html
GVD men bloed kookt na dit gezien te hebben. Geen goed begin van het weekend zo!
Haha juist vet lachen man. Moet je daar maar niet fietsen toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:59 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een stel rifapen. Die lui zien voor het eerst in hun leven sneeuw en gaan door het lint ofzo. En dan met z'n allen tegen een meisje.
Dit natuurlijk.quote:
trolololoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha juist vet lachen man. Moet je daar maar niet fietsen toch?.
Hoe?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:50 schreef thewhiteguy het volgende:
Nu verpest je mijn avond ook. Als ik vanavond zo´n bontkraagje zie lopen schop ik hem helemaal de kanker in. Ze zijn toch allemaal hetzelfde.
Ken het in hun eentje doen ze geen vlieg kwaad maar zodra het 5 of meer zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:08 schreef Moffol het volgende:
Heh jammer dat ik dit filmpje heb gezien, hier word ik zoooo agressief van!
Zo verschrikkelijk zielig om voorbijgangers te bekogelen, en dan ook nog eens de fiets af te pakken. Maar nee, in hun eentje durven ze het niet, alleen met een groep van twintig van die kut Marokkanen. En Marokkanen waren het.
Dat soort gasten gewoon allemaal één voor één een nekschot geven, leeftijd maakt niet uit. De ouders mogen er ook een krijgen, wat een stelletje aso's.
Als je één van die debieltjes op hun hoofd hoekt liggen ze toch op de grond te huilenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:27 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Ken het in hun eentje doen ze geen vlieg kwaad maar zodra het 5 of meer zijnen ook nog eens tegen meiden he waarom pakken ze geen grote Skinhead ?
Denk eerder dat jij dom bentquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:32 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Wut?
[..]
Als je 'buitenlanders' wil gaan bashen, zorg dan alsjeblieft even dat je Nederlands op het niveau is dat dat geoorloofd is.
Hun 'eigen land' is verziekt, zeg je. Aangezien ze hier waarschijnlijk geboren zijn neem ik aan dat je bedoelt 'het land waar hun (groot)ouders vandaan komen'. Welk land is dat en ben je er ooit geweest?
[..]
Zelfde vraag als hierboven.
Maar goed, waarschijnlijk is dit verspilde tijd en moeite. Óf omdat je een troll bent óf omdat je echt zo dom bent.
Met name de VVD vanaf de jaren '60, in het belang van de werkgevers. De PvdA wilde de massa-immigratie vermijden, want dat zagen ze als concurrentie voor de autochtone arbeiders. In de jaren '70 heeft Nederland de werving van gastarbeiders stopgezet, maar wel de mogelijkheden tot gezinshereniging uitgebreid.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:58 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Ik snap ook niet welke linkse achterlijke kankerhoer ooit heeft bedacht dat het gezellig zou zijn als deze achterlijke dieren, want dat zijn het gewoon, lekker bij ons multi culti komen doen.
Dit dus. Hoerig gedrag moet bestraft worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:39 schreef IDisposable het volgende:
Die kankerhoer had zich gewoon niet zo onzedig moeten gedragen. Het was dus terecht dat die fiets gestolen werd en dat ze klappen kreeg.
Ewa man, die kk bezem had geen hoofddoekje op ik zweer.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:39 schreef IDisposable het volgende:
Die kankerhoer had zich gewoon niet zo onzedig moeten gedragen. Het was dus terecht dat die fiets gestolen werd en dat ze klappen kreeg.
onzedig gedrag omdat jullie konden swaffelen op het haar?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:39 schreef IDisposable het volgende:
hahaha en jij begint over Nederlands?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:32 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Wut?
[..]
Als je 'buitenlanders' wil gaan bashen, zorg dan alsjeblieft even dat je Nederlands op het niveau is dat dat geoorloofd is.
Hun 'eigen land' is verziekt, zeg je. Aangezien ze hier waarschijnlijk geboren zijn neem ik aan dat je bedoelt 'het land waar hun (groot)ouders vandaan komen'. Welk land is dat en ben je er ooit geweest?
[..]
Zelfde vraag als hierboven.
Maar goed, waarschijnlijk is dit verspilde tijd en moeite. Óf omdat je een troll bent óf omdat je echt zo dom bent.
Inderdaad en vooral die Marokkaan klappen die die fiets paktequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:54 schreef vulkaan het volgende:
[..]
hahaha en jij begint over Nederlands?x1000
ontopic: gewoon martelen die rifapen. ik zie dit soort apengedrag echt alleen maar bij dat soort dieren.
als een stel blanke een meisje met kopdoek zo zou behandelen zouden de linkse krantenkoppen vol staan met "racistische daad!!"..
en ik vraag me af wat de reacties zouden zijn als een groep muizen een auto omver bliezen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:03 schreef rumiii het volgende:
Ik vraag me af wat de reacties hier zouden zijn als het in het filmpje om blanke jongeren ging
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:05 schreef Hater het volgende:
[..]
en ik vraag me af wat de reacties zouden zijn als een groep muizen een auto omver bliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |