PAARDJEquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef hakunamatafaka het volgende:
Maar ik ging dan ook te paard naar school, die nemen ze niet zomaar af.
Dit ben ik op weg naar school.
[ afbeelding ]
Mannen horen daar niet moeilijk over te doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Meisjes horen dat niet te zeggen.
Je wil met dat paard neuken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:52 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Mannen horen daar niet moeilijk over te doen
Nee met de ruiterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:52 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Je wil met dat paard neuken?
Rij je ook paard?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dat is Heath Ledger een groot acteur R.I.P, ik val wel in.
hippiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:57 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ja, woon zelfs een paarden manege.
Nederlands?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:57 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ja, woon zelfs een paarden manege.
Uit welke film komt dit?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:58 schreef Supersoep het volgende:
Maar even on-topic.
Ik ga mezelf inschrijven voor een vechtkamp en ik kom over drie jaar terug om door Nederland te reizen en gaandeweg mensen die dit soort gedrag vertonen in elkaar te meppen waar ik ze tegenkom.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:58 schreef Supersoep het volgende:
Maar even on-topic.
Ik ga mezelf inschrijven voor een vechtkamp en ik kom over drie jaar terug om door Nederland te reizen en gaandeweg mensen die dit soort gedrag vertonen in elkaar te meppen waar ik ze tegenkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |