Dit dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:35 schreef hexenwind het volgende:
[..]
Vreemd. Ga eens kijken in Geleen. Het zal je nog verbazen...
Misschien kan je wat sponsoring regelen van bedrijven voor een boinische arm of een tank.quote:
Ja het is niet alsof hier totaal niets gebeurt, heb genoeg grote vechtpartijen tussen bijvoorbeeld een groep Marokkanen tegenover van die Lonsdalejong die je toen nog had. Ben zelf ook vaak zat lastig gevallen, maar gewoon nooit in deze mate.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:35 schreef hexenwind het volgende:
[..]
Vreemd. Ga eens kijken in Geleen. Het zal je nog verbazen...
Venray zeker?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja het is niet alsof hier totaal niets gebeurt, heb genoeg grote vechtpartijen tussen bijvoorbeeld een groep Marokkanen tegenover van die Lonsdalejong die je toen nog had. Ben zelf ook vaak zat lastig gevallen, maar gewoon nooit in deze mate.
Laat ik dan zeggen dat ik blij ben niet in Gouda te wonen.
Nee teiten zijn te vinden in KPDquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:45 schreef Garisson72 het volgende:
Eerst had je altijd het vrijdagmiddag bier & tieten-topic, is dat nu vervangen door het vrijdagmiddag internethelden-topic?
Neequote:
Hoho, niet alle buitenlanders zijn zo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:02 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
En als iemand er dan eentje neerschiet is het ineens racisme![]()
Ohja, net alsof er iemand in dit land bang is van PSV-hooliesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:00 schreef ZuidGrens het volgende:
Zielig volk idd..
In Eindhoven e.o. niet zo heel veel last van gelukkig, morgen als PSV moet voetballen blijven ze ook weer en masse binnen;) Raar dat ze dan niet zo stoer zijn...
dus omdat het zogenaamd JOUW land is, mag je het wel verzieken voor de samenleving?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:17 schreef Zwolsboy het volgende:
Als ik dit zie he dan krijg ik een schijt hekel aan dat volk.
Je kan wel zeggen in ons land geboren waarom waren die ouders dan niet opgerot?
Hun zijn hier gekomen wanneer gaan ze weer terug? hun eigenland is toch al zo verziekt met diefstal moord geweld (een mooi slank blond meisje is daar niet veilig hoor)
Zo verzieken die lui ons land wij doen toch ook niks in hun land?
sommige zeggen wel Nederlanders kunnen er ook wat van Ja KLOPT maar die doen het in ons EIGEN LAND en niet in Marokko of ene of andere kansloos voorhuidloze landen pfff.
Het staat online.
Waarom doet de politie niks?
Hun koppen staan erop genoeg om die jongens 6 jaar in de bak te pleuren en daarna een spuitje.
VMBO fightquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:27 schreef rumiii het volgende:
[..]
dus omdat het zogenaamd JOUW land is, mag je het wel verzieken voor de samenleving?
wat een kankerkneus ben jij
Wut?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:17 schreef Zwolsboy het volgende:
Je kan wel zeggen in ons land geboren waarom waren die ouders dan niet opgerot?
Als je 'buitenlanders' wil gaan bashen, zorg dan alsjeblieft even dat je Nederlands op het niveau is dat dat geoorloofd is.quote:Hun zijn hier gekomen wanneer gaan ze weer terug? hun eigenland is toch al zo verziekt met diefstal moord geweld (een mooi slank blond meisje is daar niet veilig hoor)
Zelfde vraag als hierboven.quote:Zo verzieken die lui ons land wij doen toch ook niks in hun land?
Die kinderen zitten overal, aan Gouda zal het niet liggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:43 schreef hakunamatafaka het volgende:
Veelzijdige reacties hier. Toevallig heb ik ook in gouda gewoont, nergens last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |