kunt u a.u.b. ons land verlatenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:19 schreef hexenwind het volgende:
Ach ach ach, dat typische gelul op FOK weer. Allemaal grote praat, maar een gezamenlijk front vormen ho maar. Allemaal stoere praat over uitzetten en afstraffen, maar niemand van jullie die ook maar enige moeite doet om daadwerkelijk de handen te bundelen en dit soort gasten tegen te gaan.
Grote praat over afstraffen? Als je toch zo stoer bent _sukkeltje_, dan ga ervoor, i.p.v. opsteuken met iets wat je zelf niet eens aandurft. Typische Nederlandse mentaliteit. Geen wonder dat die (semi)-allochtonen jullie uitlachen en jullie zullen ownen. En terecht. Lafbekken met een grote mond getuigen van niets meer dan laag intellect. En zo slim als de gemiddelde FOKker hier is (we zijn toch allemaal hoogopgeleid hier he? kuch) behoor je hier dus niet.
blaatttttt
Het is zeker treurig te noemen dat dit soort kids hun plaats niet weten in onze maatschappij; ons sociaal stelse. Treuriger is echter dat oerdomme gelul van menig figuur hier. Hitler zou julie tenminste nog over 1 kam scheren. Laag intellect, auslander - gib gass - tschusssss.
Kutvolk
Het verschil is dat wij in vele gevechten gezeten hebben en de poster die je quote wss nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
idd als mijn dochter zo mishandeld zou worden door marokanen had ik ze helemaal kapot gemaak met een honkbal knuppel
al zijn ze 12 jaar en daarna nog ff bij de ouders langs om het huis helemala kpot te timmeren
Hij maakt anders wel een punt. ga dan naar GOuda als je zo stoer bent? O nee.. WOW roeptquote:
nee CoD roept sorryquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Hij maakt anders wel een punt. ga dan naar GOuda als je zo stoer bent? O nee.. WOW roept
Hou op met trollen Michielos! Vond je wel een toffe gozer met je stoere verhalen maar je bent eigenlijk niet zo tof! Heb je Ramazan nog gezien?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
Voordat jij ook maar een iemand een tik verkocht hebt, staan ze allemaal op je. Het laatste wat je dochter wil is dat r pa ook nog eens in het ziekenhuis ligthersens heb je denk ik niet echt he?
Nee dank je. die zijn volgens mij even erg als de doelgroep waar ik over spreek.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:16 schreef Shispeed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
misschien kun je hier wat medestanders vinden?![]()
En daar is de kern al mooi weergegeven.quote:
Yupquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:21 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hou op met trollen Michielos! Vond je wel een toffe gozer met je stoere verhalen maar je bent eigenlijk niet zo tof! Heb je Ramazan nog gezien?
ja maar als je dat doet zit je weer tering lang in de gevangenisquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:23 schreef Maikuuul het volgende:
En het dan vreemd vinden als een man met kettingzaag achter de boom uitkomt en ze allemaal doormidden zaagt.
Helaas blijft dit een illuse
Nee, de reden dat dit niet gebeurt is dat de angst voor de dood of mogelijk zwaar letsel erg groot is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
En daar is de kern al mooi weergegeven.
Even collectief verbolgen zijn en daarna weer gamen en het "vergeten", nietwaar?
waarom heeft iedereen dan wel stoere praat hier?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:25 schreef hexta het volgende:
[..]
Nee, de reden dat dit niet gebeurt is dat de angst voor de dood of mogelijk zwaar letsel erg groot is.
Daarom moet je het ook doen als je levensmoe bent.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja maar als je dat doet zit je weer tering lang in de gevangenis
fokking onzin om mensen die gerechtigheid brengen op te sluiten
De reden is dat mensen kuddedieren zijn die in de meeste gevallen als kreupele schapen staan te staren wanneer er zoiets in hun directe omgeving aan de gang is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:25 schreef hexta het volgende:
[..]
Nee, de reden dat dit niet gebeurt is dat de angst voor de dood of mogelijk zwaar letsel erg groot is.
Dit ook. "We" durven het alleen aan als we zien dat er meer zijn die het ook aandurven, en we er niet aan denken dat ze misschien wel wapens dragen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:27 schreef Twiitch het volgende:
[..]
De reden is dat mensen kuddedieren zijn die in de meeste gevallen als kreupele schapen staan te staren wanneer er zoiets in hun directe omgeving aan de gang is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Descending into the abyss.
Ben ik sowieso van plan , manquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:31 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dan huur ik je in om die marokkanen te handelen oke? Tanker-T ook meenemen uiteraard.
Ik ben bang dat die ouders van mening zijn dat het helemaal niet erg is om een khafir (ongelovige hond) te minshandelen, verkrachten, beroven of vermoorden...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:30 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Waarom zou jij ze slaanLaat het filmpje aan de ouders zien
Dan zie je waarom ze zich in de "Arabische wereld" wel gedragen
![]()
![]()
Vreemd. Ga eens kijken in Geleen. Het zal je nog verbazen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:33 schreef Robophatt het volgende:
Als ik dit soort filmpjes zie ben ik blij dat ik in een gat in Limburg woon. Wij hebben hier misschien etterjong, maar dat soort debiele acties heb ik volgens mij nog nooit gezien.
Maar goed dat het op film staat dan. Lekker achterlijk van die kinders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |