Waarom zou jij ze slaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:28 schreef dogtagz het volgende:
Vinden jullie het normaal als ik die kinderen nu wil slaan?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:30 schreef Tilboy het volgende:
Ik ga sowieso weer PVV stemmen, het land uit met deze mensen.
Fantastisch: elke keer weerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:26 schreef ikke043 het volgende:
Zoals ze zelf al zeggen "alles staat erop, alles staat erop". Goed voor ze
Uuh wutquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:36 schreef Pinzon het volgende:
Wat een tuig zeg..Onderontwikkelt volkje die Mocros. Etnische zuivering doorvoeren kan geen kwaad.
Die mensen in het filmpje zullen hoogstwaarschijnlijk gewoon in Nederland geboren zijn hoor. Het zijn dus Nederlanders. Hoe wil je die het land uitsturen, en waar naartoequote:
Het leukste is dat ze als de dood zijn voor hun oudersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:37 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Fantastisch: elke keer weerZe smijten het zelf op het internet (je weet!) om vervolgens gelinched te worden en dan te komen janken over hoe hun leven verpest is.
Groepjes willekeurige VMBO-ers bestaan tegenwoordig uit dit soort volkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:40 schreef eQuaL het volgende:
Achja, vervang dat groepje door een willekeurig groepje vmbo-ers en je krijgt ongeveer hetzelfde te zien...
Vroeger vaak genoeg last gehad van groepen jongeren die dat knulletje wel even een lesje zullen leren, en ik kan je vertellen dat er nauwelijks Marokkanen bij ons in de buurt woonden...
Is een vrij modern verschijnsel wel, jongeren die zich stierlijk vervelen op straat. In een groep durven ze al snel meer, en zoiets als dit is natuurlijk super spannend en grappig voor ze![]()
Desondanks moet hier gewoon keihard tegen opgetreden worden, vooral door de ouders...
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:42 schreef Michielos het volgende:
Denk dat ik binnenkrot eens met Rinus en Tanker T door Gouda ga fietsen. Eerste beste "kansenjongere" die ook maar 1 woord naar me zegt, sla ik helemaal de tering in. Die mag zijn tanden in een draagzakje dragen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:42 schreef Michielos het volgende:
Denk dat ik binnenkrot eens met Rinus en Tanker T door Gouda ga fietsen. Eerste beste "kansenjongere" die ook maar 1 woord naar me zegt, sla ik helemaal de tering in. Die mag zijn tanden in een draagzakje dragen.
daarom zeg ik pvvquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met dat tuig aanpakken. Van huis uit krijgen ze het in ieder geval niet mee.
Geloof me, er is nog meer dan genoeg 'blanke' rotjeugdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:42 schreef presidenttje het volgende:
[..]
Groepjes willekeurige VMBO-ers bestaan tegenwoordig uit dit soort volk
Die moet je net zo hard aanpakken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:46 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Geloof me, er is nog meer dan genoeg 'blanke' rotjeugd
Sneeuwballen gooien misschien jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:40 schreef eQuaL het volgende:
Achja, vervang dat groepje door een willekeurig groepje vmbo-ers en je krijgt ongeveer hetzelfde te zien...
Vroeger vaak genoeg last gehad van groepen jongeren die dat knulletje wel even een lesje zullen leren, en ik kan je vertellen dat er nauwelijks Marokkanen bij ons in de buurt woonden...
Is een vrij modern verschijnsel wel, jongeren die zich stierlijk vervelen op straat. In een groep durven ze al snel meer, en zoiets als dit is natuurlijk super spannend en grappig voor ze![]()
Desondanks moet hier gewoon keihard tegen opgetreden worden, vooral door de ouders...
Mijn eigen mening: het zijn kinderen die niet goed in de maatschappij staan (meestal door verkeerde opvoeding en/of omgang met bepaalde kringen)...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die moet je net zo hard aanpakken.
Mee eens. En daarnaast willen lynchpartijen ook werken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mijn eigen mening: het zijn kinderen die niet goed in de maatschappij staan (meestal door verkeerde opvoeding en/of omgang met bepaalde kringen)...
Ik probeer het niet goed te praten, maar het zijn kinderen, en zo eng en gemeen ze kunnen zijn in groepjes, kunnen ze ook heel leuk en sociaal voor elkaar zijn. Ik geloof niet dat het gaat om straffen van deze jochies en ze taakstraffen te laten doen, daar schamen ze zich eventjes voor en lachen er weer om. Volgens mij kan je ze beter laten inzien hoe bizar het is wat ze hebben gedaan, en dat kan je (volgens mij) alleen met ouders bereiken, en niet met politie of vergelding...
haha oprotte met je linkse gelul. dat helpt allemaal voor geen meter je moet ze kk hard financieel of gewoon fysiek aanpakkequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mijn eigen mening: het zijn kinderen die niet goed in de maatschappij staan (meestal door verkeerde opvoeding en/of omgang met bepaalde kringen)...
Ik probeer het niet goed te praten, maar het zijn kinderen, en zo eng en gemeen ze kunnen zijn in groepjes, kunnen ze ook heel leuk en sociaal voor elkaar zijn. Ik geloof niet dat het gaat om straffen van deze jochies en ze taakstraffen te laten doen, daar schamen ze zich eventjes voor en lachen er weer om. Volgens mij kan je ze beter laten inzien hoe bizar het is wat ze hebben gedaan, en dat kan je (volgens mij) alleen met ouders bereiken, en niet met politie of vergelding...
Of gewoon een flinke tik op hun hoofd met een solide honkbalknuppel. Veel kan er toch niet beschadigt raken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Idd, wel op zijn oud-hollands met hooivorken en fakkelsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
Mee eens. En daarnaast willen lynchpartijen ook werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |