pepperspray ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:12 schreef Shispeed het volgende:
dit schijnt goed te werken en is in Duitsland gewoon legaal te koop:
[ afbeelding ]
Dat wil ik zien. Wanneer ga je?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:11 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik denk dat als je er een helemaal kapot slaat dat de andere het niet zullen proberen.
Het blijven tenslotte groepsdieren dus je hoeft alleen de alfa uit te schakelen
ik ben ook half Macedoniër maar dit gebeurt nog niet misschien daar want dan ben je gelijk de lulquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:12 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ben zelf ook buitenlands (niet marokkaans en/of moslim) maar dit is echt te triest.
jup, dat is daar, in tegenstelling tot dit zeikland, gewoon te koop bij allerlei random winkelsquote:
Dat maakt me niks uit. als dat 11-jarige kutkind maar zijn verdiende loon krijgt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Denk dat je eerder zelf helemaal kapot geslagen wordt. Of heb je een doodwens? Denk dat de marocs je gewooon hard ownen. Zo is het nu eenmaal.
Nee een energie drankje zodat je snel weg kan fietsen/rennen.quote:
oke ik ga het meteen kopenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:14 schreef daftme het volgende:
[..]
Nee een energie drankje zodat je snel weg kan fietsen/rennen.
"uhu"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dat maakt me niks uit. als dat 11-jarige kutkind maar zijn verdiende loon krijgt.
Je kan toch beter 1 op 1 in gesprek gaan? Wat jij wilt is symptoombestrijdingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dat maakt me niks uit. als dat 11-jarige kutkind maar zijn verdiende loon krijgt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:13 schreef hexta het volgende:
Je had in denemarken een man die immigranten doodschoot.
Weet iemand of dit nog enigzins heeft geholpen?
Ik denk namelijk dat als het een stuk of 20 zouden zijn, die af en toe iemand ok zeep helpt, dat dit soort dingen toch minder zouden gebeuren.
En ja, 6 jaar zitten heb ik er best voor over als ik er een stuk of 8 mee aan puin kan helpen.
Maar ik ben wel Arabischquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:13 schreef ericosman het volgende:
[..]
ik ben ook half Macedoniër maar dit gebeurt nog niet misschien daar want dan ben je gelijk de lul
Die liquideren elkaar allemaal.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:16 schreef Stuurver het volgende:
Trouwens best grappig hoe je niks meer over Antillianen hoort
Die komen niet van hun bank die zijn te luiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:16 schreef Stuurver het volgende:
de marrokaantjes hebben duidelijk toch meer capaciteiten dan de Antillianenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:16 schreef Stuurver het volgende:
ja want Antillianen komen niet van de bank afquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:18 schreef das_phantom het volgende:
Stelling: Marokkanen zijn over het algemeen gevaarlijker dan Antillianen?
Voordat jij ook maar een iemand een tik verkocht hebt, staan ze allemaal op je. Het laatste wat je dochter wil is dat r pa ook nog eens in het ziekenhuis ligtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:18 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Als dat mijn dochter zou zijn wel. Ik wil gewoon gerechtigheid.
idd als mijn dochter zo mishandeld zou worden door marokanen had ik ze helemaal kapot gemaak met een honkbal knuppelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:18 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Als dat mijn dochter zou zijn wel. Ik wil gewoon gerechtigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |