quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:03 schreef das_phantom het volgende:
Gezien de leeftijd van de jongen die de fiets meeneemt en de leeftijd van diegene die die fiets bezit, denk ik dat het hier gaat om een versierpoging
Ik kende ooit een jongen die meisjes sloeg waar hij verkering mee wilde
Werkte het?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:03 schreef das_phantom het volgende:
Gezien de leeftijd van de jongen die de fiets meeneemt en de leeftijd van diegene die die fiets bezit, denk ik dat het hier gaat om een versierpoging
Klopt. In de Marokkaanse gemeenschap is het doodnormaal om je vrouw te slaan met alles wat los en vast zit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:03 schreef das_phantom het volgende:
Owjaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:04 schreef ericosman het volgende:
[..]
natuurlijk meisjes houden van moslims anders zijn het hoeren toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Descending into the abyss.
een leven lang marokko !quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:07 schreef Skillstorm het volgende:
Als ik een dochter had en ze dat met haar deden zou ik die paupers stuk voor stuk kapotmaken. Dit kan je toch niet maken?
Helemaal dat kankerkind die stoer aan het doen is voor de camera, maandje ziekenhuis voor hem.
Denk dat je eerder zelf helemaal kapot geslagen wordt. Of heb je een doodwens? Denk dat de marocs je gewooon hard ownen. Zo is het nu eenmaal.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:07 schreef Skillstorm het volgende:
Als ik een dochter had en ze dat met haar deden zou ik die paupers stuk voor stuk kapotmaken. Dit kan je toch niet maken?
Helemaal dat kankerkind die stoer aan het doen is voor de camera, maandje ziekenhuis voor hem.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:06 schreef hexta het volgende:
België is het makkelijkste om aan een pistool te komen geloof ik?
Maar serieus, Ik zit echt te wachten en te hopen dat de dagen van tolereren voorbij zijn, we het recht in eigen hand gaan nemen.
Of heeft iemand een andere oplossing die werkt?1.Een stuk grond in Siberië kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2.Werkkampen aanleggen of de oude Goelags hergebruiken
3.Treinsporen aanleggen tussen Nederland en Siberië
4.![]()
Ik denk dat als je er een helemaal kapot slaat dat de andere het niet zullen proberen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Denk dat je eerder zelf helemaal kapot geslagen wordt. Of heb je een doodwens? Denk dat de marocs je gewooon hard ownen. Zo is het nu eenmaal.
je moet ze gewoon stuk voor stuk aanpakken en laten lijden! niet als ze met een hele groep zijn want dan krijg je gelijk hassan's familie achter je aanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:10 schreef das_phantom het volgende:
Ik zou idd er niet op afgaan, meesten hebben een mes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |