*edit*quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
haha oprotte met je linkse gelul. dat helpt allemaal voor geen meter je moet ze kk hard financieel of gewoon fysiek aanpakke
Eén verstandige man in dit topic.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mijn eigen mening: het zijn kinderen die niet goed in de maatschappij staan (meestal door verkeerde opvoeding en/of omgang met bepaalde kringen)...
Ik probeer het niet goed te praten, maar het zijn kinderen, en zo eng en gemeen ze kunnen zijn in groepjes, kunnen ze ook heel leuk en sociaal voor elkaar zijn. Ik geloof niet dat het gaat om straffen van deze jochies en ze taakstraffen te laten doen, daar schamen ze zich eventjes voor en lachen er weer om. Volgens mij kan je ze beter laten inzien hoe bizar het is wat ze hebben gedaan, en dat kan je (volgens mij) alleen met ouders bereiken, en niet met politie of vergelding...
Die kereltjes zijn 10-12 maar ik zou ze zeker wel een paar tikken geven.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:53 schreef Shispeed het volgende:
achterlijk triest kutvolk is het, het bevestigd wederom het negatieve beeld van de allochtoon. wat overigens jammer is, want er is ook zeer zeker een groep allochtonen die dit ook veroordeeld en erg goed ingeburgerd/functioneren in Nederland. Er is alleen een aardige groep die het totaal verpest en keihard aangepakt moet worden.
Gelukkig heb ik op het platteland hier geen last van, maar als dit mij zou overkomen of ik zou zoiets zien dan zou ik toch zeker wel ingrijpen
wat een onzin, ik heb nog nooit een buutenlander gezien die zich goed gedraagdequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:53 schreef Shispeed het volgende:
achterlijk triest kutvolk is het, het bevestigd wederom het negatieve beeld van de allochtoon. wat overigens jammer is, want er is ook zeer zeker een groep allochtonen die dit ook veroordeeld en erg goed ingeburgerd/functioneren in Nederland. Er is alleen een aardige groep die het totaal verpest en keihard aangepakt moet worden.
Gelukkig heb ik op het platteland hier geen last van, maar als dit mij zou overkomen of ik zou zoiets zien dan zou ik toch zeker wel ingrijpen
Je zou serieus kinderen gaan slaan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die kereltjes zijn 10-12 maar ik zou ze zeker wel een paar tikken geven.
kom 1 op 1 dollen met mijn vuist danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:54 schreef das_phantom het volgende:
Jullie overdrijven echt he? Dit heeft niets met afkomst te maken, jullie hebben zeker zelf nooit op het vmbo gezeten? gewoon een beetje dollen is dit
Nee omdat dag volk gewoon kankertriest is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:55 schreef das_phantom het volgende:
Neersteken omdat er een fiets een eindje wordt meegenomen lol
daarom zie je in dit soort fimpjes ook zeker over het algemeen allochtonen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:54 schreef das_phantom het volgende:
Jullie overdrijven echt he? Dit heeft niets met afkomst te maken, jullie hebben zeker zelf nooit op het vmbo gezeten? gewoon een beetje dollen is dit
Jij bent blijkbaar nooit in zo'n situatie terecht gekomen, dan voel je je echt kutquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:55 schreef das_phantom het volgende:
Neersteken omdat er een fiets een eindje wordt meegenomen lol
idd gewoon stevig aanpakkequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:55 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dat volk mag best dollen. Wel in de gaskamers dan met hun eigen moeders en zusjes.
Zou heel goed kunnen, ook al bedacht waarom dat zo is?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:56 schreef Shispeed het volgende:
[..]
daarom zie je in dit soort fimpjes ook zeker over het algemeen allochtonen?![]()
Nederlanders kunnen er inderdaad ook wel wat van. Maar allochtonen hebben toch wel, zeker gezien de verhouding allochtoon/autochtoon in Nederland, flink de overhand in dit soort gevallen
Ik zit op het vmbo maar op mijn school hebben wij geen last van dit volkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:54 schreef das_phantom het volgende:
uiteindelijk beginnen te trappen moet kunne ??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:57 schreef secondewijzer het volgende:
Haha, niet zo aanstellen man, geintje moet kunnen
Kut voelen oke maar neersteken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:56 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar nooit in zo'n situatie terecht gekomen, dan voel je je echt kut
Mensen die zo doen meten ze inderdaad neerstekenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:58 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Kut voelen oke maar neersteken?
Laten zien dat moslims slecht zijn ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:59 schreef das_phantom het volgende:
Dat trappen keur ik ook niet goed, maar jullie vragen je niet af wat het verhaal achter het filmpje is?
Ach, gewoon beetje speelzigheid.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:58 schreef ericosman het volgende:
[..]
uiteindelijk beginnen te trappen moet kunne ??
omdat ze over het algemeen toch een wat mindere/andere opvoeding meekrijgen vanuit thuis. tevens zitten ze vaak in moeilijke (familie)omstandigheden, hebben ze minder kansen en staan ze zwakker in het onderwijs en op de arbeidsmarkt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:57 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, ook al bedacht waarom dat zo is?
Het verhaal is dat die kindertjes zich behoorlijk superieur voelen in zo'n situatie. Als je dat kunt aanpakken is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:59 schreef das_phantom het volgende:
Dat trappen keur ik ook niet goed, maar jullie vragen je niet af wat het verhaal achter het filmpje is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |