quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 20:35 schreef CaptainCookie het volgende:[..]
Doe geen moeite, cvboer heeft nogal moeite met nuance

.
Het is altijd óf helemaal de ene kant óf helemaal de andere kant. Iets anders is onmogelijk

.
quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 19:50 schreef Lindstrøm. het volgende:Geert is een toppoliticus. Het volk is gewoon een beetje dom, net als dit volk.
Je moet of voor de PVV zijn of voor de Marokkanen.. kunnen mensen dan helemaal niet meer voor zichzelf denken tegenwoordig

Ibahesj kijkt
Toch wel iemand die het doorheeft

Nooit een onafhankelijke mening hebben, maar of het een of het andere. Machtige media is machtig.

Moet eerlijk zeggen dat ik eerst ook wel zo dacht over Marokkanen, het is grotendeels ook wel waar, echter mensen begrijpen de achtergrond maar niet en komen ook niet in aanraking met Marokkanen om het wel beter te begrijpen. Gelukkig zijn mijn gedachten veranderd door ervaringen, maar ik blijf erbij dat de islam naar mijn mening veel slechte uitgangspunten heeft.
Verbreed je horizon en roep niet alleen dat je Geert gaat stemmen om deze problemen op te lossen. Heeft er bijna geen ruk mee te maken. Ben het wel eens met veel van zijn standpunten, maar de 'oplossingen' die hij heeft gaan toch voor geen goud werken man?

't wordt alleen maar erger.
Is er dan iemand die mij kan uitleggen hoe deze problemen met sommige Marokkanen aangepakt kunnen worden door Geert? Want ja, het zit echt wel in de bevolkingsgroep. En nee, je kan geen onschuldigen erbij betrekken, deze mag je ook wel eens ontmoeten.
Serieus doen in KLB, ja ik heb het gedaan