en ik vraag me af wat de reacties zouden zijn als een groep muizen een auto omver bliezen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:03 schreef rumiii het volgende:
Ik vraag me af wat de reacties hier zouden zijn als het in het filmpje om blanke jongeren ging
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:05 schreef Hater het volgende:
[..]
en ik vraag me af wat de reacties zouden zijn als een groep muizen een auto omver bliezen.
gangstaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef rumiii het volgende:
[..]
![]()
nederlanders zijn gewon nie gefarlek gnoeg
Ja, maar wat ze in het verleden gedaan hebben kunnen we nu niet meer terugdraaien. En het gaat om het heden, iedereen weet waar de PvdA nu voor staat..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:37 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Met name de VVD vanaf de jaren '60, in het belang van de werkgevers. De PvdA wilde de massa-immigratie vermijden, want dat zagen ze als concurrentie voor de autochtone arbeiders. In de jaren '70 heeft Nederland de werving van gastarbeiders stopgezet, maar wel de mogelijkheden tot gezinshereniging uitgebreid.
In de jaren '90 hebben PvdA-bewindslieden de immigratie-eisen steeds verhoogd en Job Cohen was de architect van de Vreemdelingenwet, die door Hilbrand Nawijn als 'doorgeslagen' werd beschreven, want te streng, hard en inhumaan. Rita Verdonk heeft dit beleid van Cohen daarna verder uitgevoerd, en Albayrak op haar beurt weer het beleid van Verdonk.
Vervelend hè.
Niet. Het is een marokkaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:26 schreef Captain_MeatBone het volgende:
mensen die denken dat die fiets echt word gestolendie gast geeft hem gewoon 2 minuutjes daarna terug
IQ-loze tokkies serieus nemenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:31 schreef rumiii het volgende:
mensen die zomaar oordelen over een gemeenschap
Ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:34 schreef Hater het volgende:
Och, het zijn deze keer toevallig marokkanen, dit gebeurt veel vaker onder de Nederlandse jongeren. Toch? TOCH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |