Ewa man, die kk bezem had geen hoofddoekje op ik zweer.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:39 schreef IDisposable het volgende:
Die kankerhoer had zich gewoon niet zo onzedig moeten gedragen. Het was dus terecht dat die fiets gestolen werd en dat ze klappen kreeg.
onzedig gedrag omdat jullie konden swaffelen op het haar?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:39 schreef IDisposable het volgende:
Die kankerhoer had zich gewoon niet zo onzedig moeten gedragen. Het was dus terecht dat die fiets gestolen werd en dat ze klappen kreeg.
hahaha en jij begint over Nederlands?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:32 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Wut?
[..]
Als je 'buitenlanders' wil gaan bashen, zorg dan alsjeblieft even dat je Nederlands op het niveau is dat dat geoorloofd is.
Hun 'eigen land' is verziekt, zeg je. Aangezien ze hier waarschijnlijk geboren zijn neem ik aan dat je bedoelt 'het land waar hun (groot)ouders vandaan komen'. Welk land is dat en ben je er ooit geweest?
[..]
Zelfde vraag als hierboven.
Maar goed, waarschijnlijk is dit verspilde tijd en moeite. Óf omdat je een troll bent óf omdat je echt zo dom bent.
Inderdaad en vooral die Marokkaan klappen die die fiets paktequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:54 schreef vulkaan het volgende:
[..]
hahaha en jij begint over Nederlands?x1000
ontopic: gewoon martelen die rifapen. ik zie dit soort apengedrag echt alleen maar bij dat soort dieren.
als een stel blanke een meisje met kopdoek zo zou behandelen zouden de linkse krantenkoppen vol staan met "racistische daad!!"..
en ik vraag me af wat de reacties zouden zijn als een groep muizen een auto omver bliezen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:03 schreef rumiii het volgende:
Ik vraag me af wat de reacties hier zouden zijn als het in het filmpje om blanke jongeren ging
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:05 schreef Hater het volgende:
[..]
en ik vraag me af wat de reacties zouden zijn als een groep muizen een auto omver bliezen.
gangstaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef rumiii het volgende:
[..]
![]()
nederlanders zijn gewon nie gefarlek gnoeg
Ja, maar wat ze in het verleden gedaan hebben kunnen we nu niet meer terugdraaien. En het gaat om het heden, iedereen weet waar de PvdA nu voor staat..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:37 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Met name de VVD vanaf de jaren '60, in het belang van de werkgevers. De PvdA wilde de massa-immigratie vermijden, want dat zagen ze als concurrentie voor de autochtone arbeiders. In de jaren '70 heeft Nederland de werving van gastarbeiders stopgezet, maar wel de mogelijkheden tot gezinshereniging uitgebreid.
In de jaren '90 hebben PvdA-bewindslieden de immigratie-eisen steeds verhoogd en Job Cohen was de architect van de Vreemdelingenwet, die door Hilbrand Nawijn als 'doorgeslagen' werd beschreven, want te streng, hard en inhumaan. Rita Verdonk heeft dit beleid van Cohen daarna verder uitgevoerd, en Albayrak op haar beurt weer het beleid van Verdonk.
Vervelend hè.
Niet. Het is een marokkaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:26 schreef Captain_MeatBone het volgende:
mensen die denken dat die fiets echt word gestolendie gast geeft hem gewoon 2 minuutjes daarna terug
IQ-loze tokkies serieus nemenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:31 schreef rumiii het volgende:
mensen die zomaar oordelen over een gemeenschap
Ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:34 schreef Hater het volgende:
Och, het zijn deze keer toevallig marokkanen, dit gebeurt veel vaker onder de Nederlandse jongeren. Toch? TOCH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |