Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Truste lieverdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik moest maar eens slapenWelterusten allemaal
![]()
truste dan maarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
ga je ook slapen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wil wel een paar hele dikke echte knuffels voor het slapen gaan.. Laat die S(n)eks maar ff
Knuff meisje!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wil wel een paar hele dikke echte knuffels voor het slapen gaan.. Laat die S(n)eks maar ff
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:40 schreef TheFamousMan het volgende:
Bahbahbah, slapenslapenslapen![]()
![]()
Dag lieve kijkbuiskindertjes
Kweetniet.. Voel me raar..quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Knuff meisje!
Lekker slapen lieve mensen
Trustequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:40 schreef TheFamousMan het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Slaap lekker Liebchenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Sweet dreams Marquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Welterusten TFMquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:40 schreef TheFamousMan het volgende:
![]()
*knuff*quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja ik ook. Het was dat iemand hem quootte anders had ik hem niet gezien.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:45 schreef Symphonic het volgende:
Slaap lekker TFM, en ik was echt blij verrast met jouw mening over Egypte...
Voor iemand van jouw leeftijd vond ik het heel bijzonder
Ga je nu slapen of nietquote:
je zegt iets positiefs over TFMquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Het was dat iemand hem quootte anders had ik hem niet gezien.
Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga je nu slapen of niet
* Whiskers2009wil er niet WEER intrappen
Slaap lekker dan lieverdquote:
over een uitzonderlijke quote van hem jaquote:
Wat is het dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:47 schreef Dr_Flash het volgende:
This is the voice of your conscience speaking
I have a message for you
Until the end of your natural life
when the darkness arrives
I'll be waiting for you
So many miles away from me
your soul will burn in hell
The apocalyps by your side
you'll never live to tell![]()
Oh dat komt niet bij iedereen even goed over denk ik
Slaap lekker snoetquote:
text van een nummer wat mijn beste vriend ooit geschreven heeft na een avondje janken over een relatie die uitgegaan wasquote:
voor iemand van zijn leeftijd zelfs bijzonder uitzonderlijk..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
over een uitzonderlijke quote van hem ja
Zal wel een copy paste verhaal geweest zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor iemand van zijn leeftijd zelfs bijzonder uitzonderlijk..
Ik zat echt met een mond vol tanden...
DAN is het mooi gevondenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
text van een nummer wat mijn beste vriend ooit geschreven heeft na een avondje janken over een relatie die uitgegaan was
quote:
Hij vond haar niet zo aardig meer toen. Dat is wel eenboodschap die overkomt denk ikquote:
Nee op zeker nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal wel een copy paste verhaal geweest zijn
Mwa....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij vond haar niet zo aardig meer toen. Dat is wel eenboodschap die overkomt denk ik
Die is ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik deze hoor moet ik daarna altijd deze horen:
Zou je denken???quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij vond haar niet zo aardig meer toen. Dat is wel eenboodschap die overkomt denk ik
mja was wel makkelijk geweest. Maar dan weet hij dingen die wij verder niet weten. Wat doet hij??quote:
Hij schijnt een vriend te hebben die er vandaan komt ofzoiets...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja was wel makkelijk geweest. Maar dan weet hij dingen die wij verder niet weten. Wat doet hij??
Hyve like an Egyptian
gewoon oprecht zijn...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja was wel makkelijk geweest. Maar dan weet hij dingen die wij verder niet weten. Wat doet hij??
Hyve like an Egyptian
bedanktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:45 schreef Symphonic het volgende:
Slaap lekker TFM, en ik was echt blij verrast met jouw mening over Egypte...
Voor iemand van jouw leeftijd vond ik het heel bijzonder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:
Truste koenquote:
Hoi Barquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:05 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond..
net film gekeken : Driver.
redelijke film
hoest hier??
en met GF??
Evening Barquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:05 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond..
net film gekeken : Driver.
redelijke film
hoest hier??
en met GF??
Niet mijn schuld want ik ben bijna de hele dag niet online geweestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
jullie maken even een paar topic's vol als ik er niet ben
ik dus ook nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet mijn schuld want ik ben bijna de hele dag niet online geweest
helleuh lieverdsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Bar![]()
Hoest met de koffiekar en je???
ik was er ook niet!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet mijn schuld want ik ben bijna de hele dag niet online geweest
thay sounds painfullquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
helleuh lieverds![]()
hmm vandaag naar de chirurg geweest.. wsl ook nog gekneusde of gebroken rib.. willen ze geen foto van maken , want de behandeling blijft hetzelfde.. fair
pijn medicatie mag iets meer opgeschroefd worden.. eens kijken of ie daarmee de nacht doorkomt..
Morgen in onder-![]()
daarna heerlijk richting texel!
![]()
ik ben vandaag overdag zo goed als niet online geweest....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik was er ook niet!
en alle dag-spammerds liggen nu al weer te slapen
Maar we zijn er nuquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik was er ook niet!
en alle dag-spammerds liggen nu al weer te slapen
Was dat nou weer voor onzin?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:11 schreef Barretje80 het volgende:
wsl ook nog gekneusde of gebroken rib.. willen ze geen foto van maken , want de behandeling blijft hetzelfde.. fair
Hoop datquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
helleuh lieverds![]()
hmm vandaag naar de chirurg geweest.. wsl ook nog gekneusde of gebroken rib.. willen ze geen foto van maken , want de behandeling blijft hetzelfde.. fair
pijn medicatie mag iets meer opgeschroefd worden.. eens kijken of ie daarmee de nacht doorkomt..
Morgen in onder-![]()
daarna heerlijk richting texel!
![]()
heheh..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dat nou weer voor onzin?![]()
"Ach mevrouwtje, of ie nou aids heeft of kanker, dood gaatie toch"
boeie, we kijken er niet eens naar
trusten!quote:
Dan wil je toch nog wel weten WAT er aan de hand is?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh..
behandeling gekneusde rib :
drugs slikken en rust houden
behandeling gebroken rib :
Zelfde drugs slikken en rust houden
net even een verschil tussen kanker en aids
met ribben maakt dat niet uit...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dat nou weer voor onzin?![]()
"Ach mevrouwtje, of ie nou aids heeft of kanker, dood gaatie toch"
boeie, we kijken er niet eens naar
tnx!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoop datzich snel beter voelt..
En: GEFELICITEERD!!!!![]()
![]()
![]()
Geniet ervan morgen, en van jullie tijd op Texel!!![]()
![]()
Te makkelijk, ze vorige postquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met ribben maakt dat niet uit...
Gebroken ribben doen fucking pijn
Gekneusde ribben doen 4x zoveel fucking pijn
Naar de behandeling is inderdaad hetzelfde
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tnx!
en we zijn wel online hoor
als echte nerds een hotello MET gratis WIFI, dus de macbook gaat mee!
zolang z'n longen goed klinken is er niets aan de hand.. en dat is gechecked..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan wil je toch nog wel weten WAT er aan de hand is?
Als je niet weet of het een gekneusde of een gebroken rib is, hoe weet je dan WEL of het niet NOG iets anders is?![]()
symquote:
slaap ze filmpjequote:
altijdquote:
in de avond hoop ik?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb het vandaag echt druk gehad
Dan gaat je dag lekker snelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb het vandaag echt druk gehad
dat gelukkig ookquote:
te snelquote:
Waar was je nou zo boos over??quote:
nou ik vind het een raar verhaal. Het is een kleine moeite, groot plezier om ook maar de aard van het probleem vast te stellen. En als je niet het onderscheid kunt maken tussen een fractuur en een kneuzeing, kun je al helemaal niet het onderscheid maken tussen een fractuur MET en een fractuur ZONDER dislocatie. En daar verandert de behandeling wel degelijk van. Nog los van klaplongen of andere ongemakken die hierbij opzettelijk over het hoofd gezien worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zolang z'n longen goed klinken is er niets aan de hand.. en dat is gechecked..
tuurlijk als ie ineens koorts krijgt oid dan moeten we wel op gaan letten!
maar goed.. de behandeling wordt er niet anders op..
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar was je nou zo boos over??
Daat je wat topics gemist had??
en vandaag was het echt snelquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 03-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 214 Trevland
02. 150 Symphonic
03. 150 suikertaartje
04. 143 Whiskers2009
05. 133 MPG
06. 106 Stuart
07. 095 Marijkezwolle
08. 090 wel.o.k
09. 076 Koen66
10. 070 Dr_Flash
11. 069 friemelaar
12. 065 goldfinger1963
13. 063 Bos81
14. 062 Fha
15. 053 Toekito
16. 053 DaMart
17. 051 TheFamousMan
18. 050 RockNijntje
19. 050 LovelyLady
20. 044 D.Rose
Reeks-statistieken!
Is het wel allemaal goed gegaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en vandaag was het echt snel![]()
ik heb het echt tering druk gehad met het verbouwen
quote:
gelukkig welquote:
friemelquote:
jij niet alleen hoor lieverdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan ECHT veel ouwehoeren in een paar uutjes
![]()
Was pas rond 22:00 online..
Owh, ik vergeet de nacht weer.. Stom...
doe mij die TDi dan maar, daar heb ik meer aanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
mag ik van jou dan uit de serie autos de jaguar
gelukkigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met komend weekend in het vooruitzicht meer dan prima
Nee, was ff ergens aan het typen..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
gelukkig![]()
Ik denk dat ons draaideurpoesje een beetje boos is op mij
Klaplong is uitgesloten.. dat was al niet te zien op de eerste foto enquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ik vind het een raar verhaal. Het is een kleine moeite, groot plezier om ook maar de aard van het probleem vast te stellen. En als je niet het onderscheid kunt maken tussen een fractuur en een kneuzeing, kun je al helemaal niet het onderscheid maken tussen een fractuur MET en een fractuur ZONDER dislocatie. En daar verandert de behandeling wel degelijk van. Nog los van klaplongen of andere ongemakken die hierbij opzettelijk over het hoofd gezien worden.
Ik hoop maar voor je dat het goed gaat, maar ik zou hier absoluut geen genoegen mee nemen. Wat kan het nou helemaal voor kwaad om een röntgenfoto te laten maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
iig een virtuele knuf van mij!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met komend weekend in het vooruitzicht meer dan prima
bij dezen eentje terug om je echt heel veel sterkte te wensenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
iig een virtuele knuf van mij!
bij gebrek aan aanwezigheid dit weekend
hehehe ik ga trouwenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij dezen eentje terug om je echt heel veel sterkte te wensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
* Barretje80 zet de klokquote:
die heb ik niet maar dan wil ik van jou de porschequote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
mag ik van jou dan uit de serie autos de jaguar
Waarschijnlijk gaan ze damart van zijn snacks berovenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat gaan jullie doen eigenlijk, za en zo tijdens de meet??
Nog wel een keer denk ik maar nu nog even nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
GF en Friem en Symph gaan pitten??
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan ze damart van zijn snacks beroven![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als hij slim is wel, hij weet wie er komen
Wat heb je nog meer verbouwd GF ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en vandaag was het echt snel![]()
ik heb het echt tering druk gehad met het verbouwen
nog steeds nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
EDIT GF en Friem en Symph gaan pitten??
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als hij slim is wel, hij weet wie er komen
deze keer is het een bordspellen meet, en heel veel pratenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat gaan jullie doen eigenlijk, za en zo tijdens de meet??
dat zie je volgende week welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer verbouwd GF ?
Dát zal wel goedkomen denk ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze keer is het een bordspellen meet, en heel veel praten
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zie je volgende week wel
en dat wil ik zo houdenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
vast wel, maar ik ben een beetje nieuwsgierig
ontslag op staande voetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
orjan zag vandaag nog niet eens wat we allemaal al hebben veranderd
Wie is orjan??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:
wat een sukkelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
Zeker als het hier heeeel stil wordt...quote:
sealifequote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeker als het hier heeeel stil wordt...
Masar ik moet ook zo gaan slapen (al wil ik niet).. Morgen bezoek en Sealife![]()
![]()
Dat klinkt leukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeker als het hier heeeel stil wordt...
Masar ik moet ook zo gaan slapen (al wil ik niet).. Morgen bezoek en Sealife![]()
![]()
iddquote:
Truste Barquote:
trusten barretjequote:
ik nietquote:
het personeel ziet dat meestal toch nietquote:
die hebben pechquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Alleen zal een bepaalde iemanden het daar niet mee eens zijn
ik ook niet, en dit weekend weer een geweldig meet in het vooruitzichtquote:
met me huisdieren bezigquote:
leuke troostprijzen zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook niet, en dit weekend weer een geweldig meet in het vooruitzicht
Ik heb me er al bij neergelegd dat ik alles verlies
als er op mijn werk een plantenbak een halve meter verschoven is zie ik hetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het personeel ziet dat meestal toch niet
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja als eerste weer op de bank mogen zitten
Okayquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met me huisdieren bezigen met FB
Alles verlied/verlies?? Vertel, hoe gaat zo'n meet dan??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook niet, en dit weekend weer een geweldig meet in het vooruitzicht
Ik heb me er al bij neergelegd dat ik alles verlied
Welterustenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:09 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Hoogste tijd dat ik een s ga![]()
![]()
(vanmorgen ook mezelf verslapen)
Dus allemaal, tot later![]()
En wisky![]()
![]()
verlies in dit gevalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alles verlied/verlies?? Vertel, hoe gaat zo'n meet dan??
hier zien ze nog niet eens dat dat er tapkranen weg zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als er op mijn werk een plantenbak een halve meter verschoven is zie ik het
trusten stuartquote:
slaap ze friemelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:09 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Hoogste tijd dat ik een s ga![]()
![]()
(vanmorgen ook mezelf verslapen)
Dus allemaal, tot later![]()
En wisky![]()
![]()
hoort er bij hequote:
dat is ernstigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier zien ze nog niet eens dat dat er tapkranen weg zijn
trusten symquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er ook maar eens in, om 6 uur gaat dat rotding weer
Ate a manha
preciesquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
vandaag slaapt pappa's met de hondjes
moet je maar hier oplettenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou heb ik iedereen gemist![]()
Slaap lekker lieverds!!!![]()
open relatiequote:
quote:
kloptquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sorry, blijft grappig op alle manieren waarop ik het kan opvatten
nou alquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Drankje opdrinken en pitten wordt het..
AL??? En ik krijg bezoek morgen..quote:
vandaagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
AL??? En ik krijg bezoek morgen..
Dat bedoel ik dusquote:
hoe laat is de visite er?quote:
Niet heel vroeg, maar een bijverschijnsel van mijn ziekte is dat ik heel moe ben... Dus het liefst slaap ik heel lang.. Gisteren om uur of half 3 gaan slapen, wekker ging om 10:00 uur en ik was echt nog kapotquote:
dan moet je idd veel slapenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet heel vroeg, maar een bijverschijnsel van mijn ziekte is dat ik heel moe ben... Dus het liefst slaap ik heel lang.. Gisteren om uur of half 3 gaan slapen, wekker ging om 10:00 uur en ik was echt nog kapot
Heb het jarenlang gedaan met 6 uur of minder.. Ging toen primaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je idd veel slapen
trusten wiskersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou goed.. Slapen dan nu..
Koffie staat weer op de timer dagploeg!!![]()
![]()
quote:Top 100 van donderdag 3 februari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
015. 231 Symphonic
018. 216 Bos81
018. 216 Trevland
024. 189 Stuart
038. 160 Whiskers2009
041. 150 suikertaartje
043. 148 Koen66
054. 134 MPG
080. 108 Dr_Flash
093. 098 Marijkezwolle
Gastheerquote:
duckquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Gastheer
[..]
duck![]()
nou heb ik de afgelopen dagen een beetje onder een steen gezeten maar wat is er gebeurt met de zomer![]()
je let even niet op en het is gewoon herfst
dat dan weer niet, maar het giert wel behoorlijk hierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Die wind heeft mijn slaap parten gespeeld
het waait een beetje... verder was het wel een goed temperatuurtje en het is droog...quote:
welkom terug Phenoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:31 schreef Pheno het volgende:
Koud. Wind. Regen.
Nog twee wassen te gaan.
Stress? Neuh. Het is koud. Om zeven uur rillend naar bed gegaan, joggingbroek, trui en sokken in mijn nest gelegenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
welkom terug Pheno![]()
after investigation stress?
o ja, en succes met je solli![]()
die is al even op hier hoorquote:
Smartphone?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die is al even op hier hoorgister nieuwe phone besteld
Altijd leuk, nieuwe dingen uitzoekenquote:
en weet je al wat?quote:
ook nice, maar ik ben niet zo van die toetsenbordjes enzo...quote:
Hier waait het ook behoorlijk. Nu woon ik ook op de hoek, dus de wind giert hier echt om de flatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:16 schreef wel.o.k het volgende:
nou heb ik de afgelopen dagen een beetje onder een steen gezeten maar wat is er gebeurt met de zomer![]()
je let even niet op en het is gewoon herfst
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd leuk, nieuwe dingen uitzoeken
Ik gebruik die Desire met veel plezier, en ja, er zullen vast weer nieuwe modellen zijn die beter zijn
Maar ik wacht braaf anderhalf jaar.
ik heb mijn toestel al 3 jaar en hij doet niet zo goed meerquote:
Geen nieuwer model van jouw model? Fabrikanten zijn meestal niet zo bijster origineelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik heb mijn toestel al 3 jaar en hij doet niet zo goed meer![]()
dus ik moet een nieuwe gaan uitzoeken, maar deze is van mij en ik wil niet een nieuwe want dat is anders
Ja, de mijne is ook 3 jaar oud... en heb altijd prepaid gehad... ga nu over op abbo...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik heb mijn toestel al 3 jaar en hij doet niet zo goed meer![]()
dus ik moet een nieuwe gaan uitzoeken, maar deze is van mij en ik wil niet een nieuwe want dat is anders
Ik ben een fervent twitteraarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en weet je al wat?
[..]
ook nice, maar ik ben niet zo van die toetsenbordjes enzo...
ik niet... ben meer van touch screens... (lang leve mn DSquote:
verschrikkelijk gemier op die dingen ja. Die 'virtuele' toetsenbordjes vind ik prettiger. Ook omdat je andere lay-outs kan instellen. Ik ben zo blij met de nieuwe extra Japanse lay-out die Apple op de iPad heeft gezet. Niet zoals een Japans toetsenbord, maar werkt nog even prettiger om snel te wisselen van schrift.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:45 schreef MaleDuck het volgende:
ook nice, maar ik ben niet zo van die toetsenbordjes enzo...
touchmasterspelletjes zijn leuk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik niet... ben meer van touch screens... (lang leve mn DS)
Jep, of gewoon simpel Jewels of 7 wondersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
touchmasterspelletjes zijn leuk.
veel plezierquote:
haal je kiezen er zelf uit,quote:
Mario Kart is geen uitdaging meer voor mij. Versla de computer keer op keerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, of gewoon simpel Jewels of 7 wonders
GTA is ook wel leuk of Mario Kart
Ik ga toch liever voor de eckte games. En volgende maand eindelijk de 3DS. Nu al zo vaak in mijn handen gehad, nu wil ik er ook thuis mee kunnen gamenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, of gewoon simpel Jewels of 7 wonders
GTA is ook wel leuk of Mario Kart
wat stelt dat ding voor?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga toch liever voor de eckte games. En volgende maand eindelijk de 3DS. Nu al zo vaak in mijn handen gehad, nu wil ik er ook thuis mee kunnen gamen
Mario Kart doe ik ook meer voor de ontspanning...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
haal je kiezen er zelf uit,
[..]
Mario Kart is geen uitdaging meer voor mij. Versla de computer keer op keer
wat zijn dan echte games volgens jou? Final Fantasy of Call of Duty ofzo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga toch liever voor de eckte games. En volgende maand eindelijk de 3DS. Nu al zo vaak in mijn handen gehad, nu wil ik er ook thuis mee kunnen gamen
Een DS maar dan met 3D-effect. Metal Gear Solid en Resident Evil zagen er echt heel tof uit.quote:
Ik heb niet meer van die leuke spelletjes op mijn dee-esquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mario Kart doe ik ook meer voor de ontspanning...
[..]
wat zijn dan echte games volgens jou? Final Fantasy of Call of Duty ofzo?
Koeliejoeliequote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een DS maar dan met 3D-effect. Metal Gear Solid en Resident Evil zagen er echt heel tof uit.
Alles behalve die casual games, die zijn voor mij niet snel interessant.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mario Kart doe ik ook meer voor de ontspanning...
[..]
wat zijn dan echte games volgens jou? Final Fantasy of Call of Duty ofzo?
Leuk, maar zolang mijn 'oude' DS het nog goed doet, ga ik geen nieuwe aanschaffen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een DS maar dan met 3D-effect. Metal Gear Solid en Resident Evil zagen er echt heel tof uit.
dan is het weggegooid geld.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuk, maar zolang mijn 'oude' DS het nog goed doet, ga ik geen nieuwe aanschaffen...
Oh, snap ik. Maar als games-PR zie je gewoon veel games, en in dit geval een handheld. Ook die nieuwe handheld van Sony verwacht ik wel binnenkort voor de pers beschikbaar op een eventquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuk, maar zolang mijn 'oude' DS het nog goed doet, ga ik geen nieuwe aanschaffen...
Super toch! Ik ben wel benieuwd naar die nieuwe handheld van Sony, wat ik ervan gezien heb is het veelbelovendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, snap ik. Maar als games-PR zie je gewoon veel games, en in dit geval een handheld. Ook die nieuwe handheld van Sony verwacht ik wel binnenkort voor de pers beschikbaar op een event
Oiquote:
Drie DS, een psp, een wii, een PS3 met Move, en dat was het wel. Te veel eigenlijk...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:04 schreef wel.o.k het volgende:
ik geen ds, playstation, xbox, gamecube, kinectic of wat so ever![]()
alleen pc's![]()
inclusief een laptop met esx 4.0 en daarin 2 maal esxi 4.1 die geclusterd zijn voor HA en DRS![]()
volkomen zinloos numaar wel handig voor de studie
![]()
ook bruikbaar als verwarming als alles aanstaat
handig die extra functionaliteit! maar dat laptop verhaal, kan ik niks van maken... ben ik weer niet zo in thuisquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:04 schreef wel.o.k het volgende:
alleen pc's![]()
inclusief een laptop met esx 4.0 en daarin 2 maal esxi 4.1 die geclusterd zijn voor HA en DRS![]()
![]()
wil je uitleg?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
handig die extra functionaliteit! maar dat laptop verhaal, kan ik niks van maken... ben ik weer niet zo in thuis
Ik heb alleen een NES 8bit en een DS, verder PC... dus hier valt het wel meequote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Drie DS, een psp, een wii, een PS3 met Move, en dat was het wel. Te veel eigenlijk...
En straks komt Diablo III uit en dan gaan die dingen weer stof happen
nee hoor, anders voel ik me helemaal domquote:
nee... voel me prima! Moet je lekker thee met honing drinken, veel drop etenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:07 schreef Ajacied422 het volgende:
iemand ook last van keelpijn, hoesten etc
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:04 schreef wel.o.k het volgende:
alleen pc's![]()
![]()
Slik ik al de hele tijd. maar het komt terug, even weer pakkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee... voel me prima! Moet je lekker thee met honing drinken, veel drop eten
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een omgebouwde wii, een xbox, een ps2, een DS, 2 pc's en een laptop en ergens op zolder een stoffige sega 16 bit
![]()
Vind het wel genoeg![]()
Goed je rust pakken en niet te veel doen vandaag...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slik ik al de hele tijd. maar het komt terug, even weer pakken
ja vorige week, veel koude dranken drinkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:07 schreef Ajacied422 het volgende:
iemand ook last van keelpijn, hoesten etc
koud... ik dacht juist warm...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja vorige week, veel koude dranken drinken
Megadrivequote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een omgebouwde wii, een xbox, een ps2, een DS, 2 pc's en een laptop en ergens op zolder een stoffige sega 16 bit
![]()
Vind het wel genoeg![]()
de NES 8 bit was veel hipperquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |