Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Truste lieverdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik moest maar eens slapenWelterusten allemaal
![]()
truste dan maarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
ga je ook slapen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wil wel een paar hele dikke echte knuffels voor het slapen gaan.. Laat die S(n)eks maar ff
Knuff meisje!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wil wel een paar hele dikke echte knuffels voor het slapen gaan.. Laat die S(n)eks maar ff
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:40 schreef TheFamousMan het volgende:
Bahbahbah, slapenslapenslapen![]()
![]()
Dag lieve kijkbuiskindertjes
Kweetniet.. Voel me raar..quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Knuff meisje!
Lekker slapen lieve mensen
Trustequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:40 schreef TheFamousMan het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Slaap lekker Liebchenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Sweet dreams Marquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Welterusten TFMquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:40 schreef TheFamousMan het volgende:
![]()
*knuff*quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja ik ook. Het was dat iemand hem quootte anders had ik hem niet gezien.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:45 schreef Symphonic het volgende:
Slaap lekker TFM, en ik was echt blij verrast met jouw mening over Egypte...
Voor iemand van jouw leeftijd vond ik het heel bijzonder
Ga je nu slapen of nietquote:
je zegt iets positiefs over TFMquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Het was dat iemand hem quootte anders had ik hem niet gezien.
Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga je nu slapen of niet
* Whiskers2009wil er niet WEER intrappen
Slaap lekker dan lieverdquote:
over een uitzonderlijke quote van hem jaquote:
Wat is het dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:47 schreef Dr_Flash het volgende:
This is the voice of your conscience speaking
I have a message for you
Until the end of your natural life
when the darkness arrives
I'll be waiting for you
So many miles away from me
your soul will burn in hell
The apocalyps by your side
you'll never live to tell![]()
Oh dat komt niet bij iedereen even goed over denk ik
Slaap lekker snoetquote:
text van een nummer wat mijn beste vriend ooit geschreven heeft na een avondje janken over een relatie die uitgegaan wasquote:
voor iemand van zijn leeftijd zelfs bijzonder uitzonderlijk..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
over een uitzonderlijke quote van hem ja
Zal wel een copy paste verhaal geweest zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor iemand van zijn leeftijd zelfs bijzonder uitzonderlijk..
Ik zat echt met een mond vol tanden...
DAN is het mooi gevondenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
text van een nummer wat mijn beste vriend ooit geschreven heeft na een avondje janken over een relatie die uitgegaan was
quote:
Hij vond haar niet zo aardig meer toen. Dat is wel eenboodschap die overkomt denk ikquote:
Nee op zeker nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal wel een copy paste verhaal geweest zijn
Mwa....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij vond haar niet zo aardig meer toen. Dat is wel eenboodschap die overkomt denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |