Die is ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik deze hoor moet ik daarna altijd deze horen:
Zou je denken???quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij vond haar niet zo aardig meer toen. Dat is wel eenboodschap die overkomt denk ik
mja was wel makkelijk geweest. Maar dan weet hij dingen die wij verder niet weten. Wat doet hij??quote:
Hij schijnt een vriend te hebben die er vandaan komt ofzoiets...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja was wel makkelijk geweest. Maar dan weet hij dingen die wij verder niet weten. Wat doet hij??
Hyve like an Egyptian
gewoon oprecht zijn...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja was wel makkelijk geweest. Maar dan weet hij dingen die wij verder niet weten. Wat doet hij??
Hyve like an Egyptian
bedanktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:45 schreef Symphonic het volgende:
Slaap lekker TFM, en ik was echt blij verrast met jouw mening over Egypte...
Voor iemand van jouw leeftijd vond ik het heel bijzonder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:
Truste koenquote:
Hoi Barquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:05 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond..
net film gekeken : Driver.
redelijke film
hoest hier??
en met GF??
Evening Barquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:05 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond..
net film gekeken : Driver.
redelijke film
hoest hier??
en met GF??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |