Die is ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik deze hoor moet ik daarna altijd deze horen:
Zou je denken???quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij vond haar niet zo aardig meer toen. Dat is wel eenboodschap die overkomt denk ik
mja was wel makkelijk geweest. Maar dan weet hij dingen die wij verder niet weten. Wat doet hij??quote:
Hij schijnt een vriend te hebben die er vandaan komt ofzoiets...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja was wel makkelijk geweest. Maar dan weet hij dingen die wij verder niet weten. Wat doet hij??
Hyve like an Egyptian
gewoon oprecht zijn...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja was wel makkelijk geweest. Maar dan weet hij dingen die wij verder niet weten. Wat doet hij??
Hyve like an Egyptian
bedanktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:45 schreef Symphonic het volgende:
Slaap lekker TFM, en ik was echt blij verrast met jouw mening over Egypte...
Voor iemand van jouw leeftijd vond ik het heel bijzonder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:
Truste koenquote:
Hoi Barquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:05 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond..
net film gekeken : Driver.
redelijke film
hoest hier??
en met GF??
Evening Barquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:05 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond..
net film gekeken : Driver.
redelijke film
hoest hier??
en met GF??
Niet mijn schuld want ik ben bijna de hele dag niet online geweestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
jullie maken even een paar topic's vol als ik er niet ben
ik dus ook nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet mijn schuld want ik ben bijna de hele dag niet online geweest
helleuh lieverdsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Bar![]()
Hoest met de koffiekar en je???
ik was er ook niet!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet mijn schuld want ik ben bijna de hele dag niet online geweest
thay sounds painfullquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
helleuh lieverds![]()
hmm vandaag naar de chirurg geweest.. wsl ook nog gekneusde of gebroken rib.. willen ze geen foto van maken , want de behandeling blijft hetzelfde.. fair
pijn medicatie mag iets meer opgeschroefd worden.. eens kijken of ie daarmee de nacht doorkomt..
Morgen in onder-![]()
daarna heerlijk richting texel!
![]()
ik ben vandaag overdag zo goed als niet online geweest....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik was er ook niet!
en alle dag-spammerds liggen nu al weer te slapen
Maar we zijn er nuquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik was er ook niet!
en alle dag-spammerds liggen nu al weer te slapen
Was dat nou weer voor onzin?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:11 schreef Barretje80 het volgende:
wsl ook nog gekneusde of gebroken rib.. willen ze geen foto van maken , want de behandeling blijft hetzelfde.. fair
Hoop datquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
helleuh lieverds![]()
hmm vandaag naar de chirurg geweest.. wsl ook nog gekneusde of gebroken rib.. willen ze geen foto van maken , want de behandeling blijft hetzelfde.. fair
pijn medicatie mag iets meer opgeschroefd worden.. eens kijken of ie daarmee de nacht doorkomt..
Morgen in onder-![]()
daarna heerlijk richting texel!
![]()
heheh..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dat nou weer voor onzin?![]()
"Ach mevrouwtje, of ie nou aids heeft of kanker, dood gaatie toch"
boeie, we kijken er niet eens naar
trusten!quote:
Dan wil je toch nog wel weten WAT er aan de hand is?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh..
behandeling gekneusde rib :
drugs slikken en rust houden
behandeling gebroken rib :
Zelfde drugs slikken en rust houden
net even een verschil tussen kanker en aids
met ribben maakt dat niet uit...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dat nou weer voor onzin?![]()
"Ach mevrouwtje, of ie nou aids heeft of kanker, dood gaatie toch"
boeie, we kijken er niet eens naar
tnx!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoop datzich snel beter voelt..
En: GEFELICITEERD!!!!![]()
![]()
![]()
Geniet ervan morgen, en van jullie tijd op Texel!!![]()
![]()
Te makkelijk, ze vorige postquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met ribben maakt dat niet uit...
Gebroken ribben doen fucking pijn
Gekneusde ribben doen 4x zoveel fucking pijn
Naar de behandeling is inderdaad hetzelfde
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tnx!
en we zijn wel online hoor
als echte nerds een hotello MET gratis WIFI, dus de macbook gaat mee!
zolang z'n longen goed klinken is er niets aan de hand.. en dat is gechecked..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan wil je toch nog wel weten WAT er aan de hand is?
Als je niet weet of het een gekneusde of een gebroken rib is, hoe weet je dan WEL of het niet NOG iets anders is?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |