Super toch! Ik ben wel benieuwd naar die nieuwe handheld van Sony, wat ik ervan gezien heb is het veelbelovendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, snap ik. Maar als games-PR zie je gewoon veel games, en in dit geval een handheld. Ook die nieuwe handheld van Sony verwacht ik wel binnenkort voor de pers beschikbaar op een event
Oiquote:
Drie DS, een psp, een wii, een PS3 met Move, en dat was het wel. Te veel eigenlijk...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:04 schreef wel.o.k het volgende:
ik geen ds, playstation, xbox, gamecube, kinectic of wat so ever![]()
alleen pc's![]()
inclusief een laptop met esx 4.0 en daarin 2 maal esxi 4.1 die geclusterd zijn voor HA en DRS![]()
volkomen zinloos numaar wel handig voor de studie
![]()
ook bruikbaar als verwarming als alles aanstaat
handig die extra functionaliteit! maar dat laptop verhaal, kan ik niks van maken... ben ik weer niet zo in thuisquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:04 schreef wel.o.k het volgende:
alleen pc's![]()
inclusief een laptop met esx 4.0 en daarin 2 maal esxi 4.1 die geclusterd zijn voor HA en DRS![]()
![]()
wil je uitleg?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
handig die extra functionaliteit! maar dat laptop verhaal, kan ik niks van maken... ben ik weer niet zo in thuis
Ik heb alleen een NES 8bit en een DS, verder PC... dus hier valt het wel meequote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Drie DS, een psp, een wii, een PS3 met Move, en dat was het wel. Te veel eigenlijk...
En straks komt Diablo III uit en dan gaan die dingen weer stof happen
nee hoor, anders voel ik me helemaal domquote:
nee... voel me prima! Moet je lekker thee met honing drinken, veel drop etenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:07 schreef Ajacied422 het volgende:
iemand ook last van keelpijn, hoesten etc
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:04 schreef wel.o.k het volgende:
alleen pc's![]()
![]()
Slik ik al de hele tijd. maar het komt terug, even weer pakkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee... voel me prima! Moet je lekker thee met honing drinken, veel drop eten
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een omgebouwde wii, een xbox, een ps2, een DS, 2 pc's en een laptop en ergens op zolder een stoffige sega 16 bit
![]()
Vind het wel genoeg![]()
Goed je rust pakken en niet te veel doen vandaag...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slik ik al de hele tijd. maar het komt terug, even weer pakken
ja vorige week, veel koude dranken drinkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:07 schreef Ajacied422 het volgende:
iemand ook last van keelpijn, hoesten etc
koud... ik dacht juist warm...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja vorige week, veel koude dranken drinken
Megadrivequote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een omgebouwde wii, een xbox, een ps2, een DS, 2 pc's en een laptop en ergens op zolder een stoffige sega 16 bit
![]()
Vind het wel genoeg![]()
de NES 8 bit was veel hipperquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |