doe mij die TDi dan maar, daar heb ik meer aanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
mag ik van jou dan uit de serie autos de jaguar
gelukkigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met komend weekend in het vooruitzicht meer dan prima
Nee, was ff ergens aan het typen..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
gelukkig![]()
Ik denk dat ons draaideurpoesje een beetje boos is op mij
Klaplong is uitgesloten.. dat was al niet te zien op de eerste foto enquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ik vind het een raar verhaal. Het is een kleine moeite, groot plezier om ook maar de aard van het probleem vast te stellen. En als je niet het onderscheid kunt maken tussen een fractuur en een kneuzeing, kun je al helemaal niet het onderscheid maken tussen een fractuur MET en een fractuur ZONDER dislocatie. En daar verandert de behandeling wel degelijk van. Nog los van klaplongen of andere ongemakken die hierbij opzettelijk over het hoofd gezien worden.
Ik hoop maar voor je dat het goed gaat, maar ik zou hier absoluut geen genoegen mee nemen. Wat kan het nou helemaal voor kwaad om een röntgenfoto te laten maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
iig een virtuele knuf van mij!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met komend weekend in het vooruitzicht meer dan prima
bij dezen eentje terug om je echt heel veel sterkte te wensenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
iig een virtuele knuf van mij!
bij gebrek aan aanwezigheid dit weekend
hehehe ik ga trouwenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij dezen eentje terug om je echt heel veel sterkte te wensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
* Barretje80 zet de klokquote:
die heb ik niet maar dan wil ik van jou de porschequote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
mag ik van jou dan uit de serie autos de jaguar
Waarschijnlijk gaan ze damart van zijn snacks berovenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat gaan jullie doen eigenlijk, za en zo tijdens de meet??
Nog wel een keer denk ik maar nu nog even nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
GF en Friem en Symph gaan pitten??
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan ze damart van zijn snacks beroven![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als hij slim is wel, hij weet wie er komen
Wat heb je nog meer verbouwd GF ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en vandaag was het echt snel![]()
ik heb het echt tering druk gehad met het verbouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |