en weet je al wat?quote:
ook nice, maar ik ben niet zo van die toetsenbordjes enzo...quote:
Hier waait het ook behoorlijk. Nu woon ik ook op de hoek, dus de wind giert hier echt om de flatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:16 schreef wel.o.k het volgende:
nou heb ik de afgelopen dagen een beetje onder een steen gezeten maar wat is er gebeurt met de zomer![]()
je let even niet op en het is gewoon herfst
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd leuk, nieuwe dingen uitzoeken
Ik gebruik die Desire met veel plezier, en ja, er zullen vast weer nieuwe modellen zijn die beter zijn
Maar ik wacht braaf anderhalf jaar.
ik heb mijn toestel al 3 jaar en hij doet niet zo goed meerquote:
Geen nieuwer model van jouw model? Fabrikanten zijn meestal niet zo bijster origineelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik heb mijn toestel al 3 jaar en hij doet niet zo goed meer![]()
dus ik moet een nieuwe gaan uitzoeken, maar deze is van mij en ik wil niet een nieuwe want dat is anders
Ja, de mijne is ook 3 jaar oud... en heb altijd prepaid gehad... ga nu over op abbo...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik heb mijn toestel al 3 jaar en hij doet niet zo goed meer![]()
dus ik moet een nieuwe gaan uitzoeken, maar deze is van mij en ik wil niet een nieuwe want dat is anders
Ik ben een fervent twitteraarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en weet je al wat?
[..]
ook nice, maar ik ben niet zo van die toetsenbordjes enzo...
ik niet... ben meer van touch screens... (lang leve mn DSquote:
verschrikkelijk gemier op die dingen ja. Die 'virtuele' toetsenbordjes vind ik prettiger. Ook omdat je andere lay-outs kan instellen. Ik ben zo blij met de nieuwe extra Japanse lay-out die Apple op de iPad heeft gezet. Niet zoals een Japans toetsenbord, maar werkt nog even prettiger om snel te wisselen van schrift.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:45 schreef MaleDuck het volgende:
ook nice, maar ik ben niet zo van die toetsenbordjes enzo...
touchmasterspelletjes zijn leuk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik niet... ben meer van touch screens... (lang leve mn DS)
Jep, of gewoon simpel Jewels of 7 wondersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
touchmasterspelletjes zijn leuk.
veel plezierquote:
haal je kiezen er zelf uit,quote:
Mario Kart is geen uitdaging meer voor mij. Versla de computer keer op keerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, of gewoon simpel Jewels of 7 wonders
GTA is ook wel leuk of Mario Kart
Ik ga toch liever voor de eckte games. En volgende maand eindelijk de 3DS. Nu al zo vaak in mijn handen gehad, nu wil ik er ook thuis mee kunnen gamenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, of gewoon simpel Jewels of 7 wonders
GTA is ook wel leuk of Mario Kart
wat stelt dat ding voor?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga toch liever voor de eckte games. En volgende maand eindelijk de 3DS. Nu al zo vaak in mijn handen gehad, nu wil ik er ook thuis mee kunnen gamen
Mario Kart doe ik ook meer voor de ontspanning...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
haal je kiezen er zelf uit,
[..]
Mario Kart is geen uitdaging meer voor mij. Versla de computer keer op keer
wat zijn dan echte games volgens jou? Final Fantasy of Call of Duty ofzo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga toch liever voor de eckte games. En volgende maand eindelijk de 3DS. Nu al zo vaak in mijn handen gehad, nu wil ik er ook thuis mee kunnen gamen
Een DS maar dan met 3D-effect. Metal Gear Solid en Resident Evil zagen er echt heel tof uit.quote:
Ik heb niet meer van die leuke spelletjes op mijn dee-esquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mario Kart doe ik ook meer voor de ontspanning...
[..]
wat zijn dan echte games volgens jou? Final Fantasy of Call of Duty ofzo?
Koeliejoeliequote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een DS maar dan met 3D-effect. Metal Gear Solid en Resident Evil zagen er echt heel tof uit.
Alles behalve die casual games, die zijn voor mij niet snel interessant.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mario Kart doe ik ook meer voor de ontspanning...
[..]
wat zijn dan echte games volgens jou? Final Fantasy of Call of Duty ofzo?
Leuk, maar zolang mijn 'oude' DS het nog goed doet, ga ik geen nieuwe aanschaffen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een DS maar dan met 3D-effect. Metal Gear Solid en Resident Evil zagen er echt heel tof uit.
dan is het weggegooid geld.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuk, maar zolang mijn 'oude' DS het nog goed doet, ga ik geen nieuwe aanschaffen...
Oh, snap ik. Maar als games-PR zie je gewoon veel games, en in dit geval een handheld. Ook die nieuwe handheld van Sony verwacht ik wel binnenkort voor de pers beschikbaar op een eventquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuk, maar zolang mijn 'oude' DS het nog goed doet, ga ik geen nieuwe aanschaffen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |