Wie ben jij?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:10 schreef GGMM het volgende:
Mensen die van zichzelf vinden dat ze mod moeten zijn.
ksssst ga eens wegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
Maar dan wel op een treintjesforum.
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:10 schreef GGMM het volgende:
Mensen die van zichzelf vinden dat ze mod moeten zijn.
Jongen chil man haha, komt wel goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:12 schreef utopie het volgende:
nee maar serieus man, als mijn ma het open maakt ben ik zwaar de lul_!
heb je al een idee?
Tuurlijk, als je een kleuter mod maakt kan je lekker kuttopics openen. Logisch dat de gemiddelde user hier dit graag wil.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Maar hij heeft echt veel medestanders GGM. Aangetoond de meeste stemmen.
Show them the stats stevie
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
8. Beste mogelijke kandidaat voor moderator (144 inzendingen / 23%)
1. stevenmac26 (19)
2. Paul (9)
3. Lutte (8)
4. tong80 (8)
Paul op 2 en tong op 4. Precies wat ik bedoelde. Het feit dat je jezelf nog serieus neemt is te droevig voor woorden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
1. stevenmac26 (19)
2. Paul (9)
3. Lutte (8)
4. tong80 (8)
Misschien:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:13 schreef Stokstaart het volgende:
Ludo als jij en steven een strijd voeren om populariteit dan verlies je het.
quote:Beste moderator (345 inzendingen / 56%)
3. LudoSanders (20)
Grappigste/meest humorvolle moderator (299 inzendingen / 49%)
2. LudoSanders (39)
Meerderheid kiest anders wel voor hem. Kun je zeggen dat de meerderheid kleuters zijn maar dat trekt je eigen aanwezigheid weer in twijfelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je een kleuter mod maakt kan je lekker kuttopics openen. Logisch dat de gemiddelde user hier dit graag wil.
Wacht maar tot volgend jaar jongenquote:
Damn ur good manquote:
Makkelijk praten. Volgend jaar.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wacht maar tot volgend jaar jongen
Ja dan zijn die awards toch weerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Makkelijk praten. Volgend jaar.
Ha, is dit wat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
Maar dan wel op een treintjesforum.
Geen flauw idee, ik mag er niet meer komenquote:
Wat heb je nu weer over me gezegd?quote:
Ik heb het over dit topic.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik mag er niet meer komen
Ja dat is wel leuk, tot Ludo kwamquote:
Ho ho, Ludo is cool.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat is wel leuk, tot Ludo kwam
cool als in ijskoud jaquote:
Doe maar 1 weekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:21 schreef utopie het volgende:
geef die arme jongen eens 2 dagen proef modje. ik gun het hem!
Je mag alles teruglezen geen verkeerd woord. Nu niet nooit niet en nergens niet.quote:
Ja 2 dagen is zo kortquote:
ja jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je mag alles teruglezen geen verkeerd woord. Nu niet nooit niet en nergens niet.
Ook niet als je er niet bij bent. Yvonne met dr au bips
ja maar je moet wel goed zoeken manquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:22 schreef Sportex het volgende:
[..]
LudoSanders is juist de enige mod die een matig tot goed gevoel voor humor heeft.
wordt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:23 schreef utopie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat alles wat je zegt over het hoofd word gezien
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:22 schreef Sportex het volgende:
[..]
LudoSanders is juist de enige mod die een matig een goed gevoel voor humor heeft.
Je zou een geweldige mod worden. Nu neig je nog naar de kutuser maar als men je verantwoordelijkheden geeftquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Bedoel iedereen wil het graag op wat jaloerse gasten na dan.
En enkele mods die bang zijn dat ik hun positie in neem maar voor de rest zie ik geen echte tegenargumenten
Wie nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je zou een geweldige mod worden. Nu neig je nog naar de kutuser maar als men je verantwoordelijkheden geeft![]()
Zelfs o.us is het er mee eens.
Dat vind ik nou niet echt een préquote:
Alleen die mevrouw van eerder vanavond geloof ikquote:
Jij kan je er ook wel in vinden!quote:
Nou die jongen heeft best veel stront over zich heen gehadquote:
tis yvonne. met een kleine y.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:27 schreef Monopoly het volgende:
Yvonne, ik moet zeggen... Van alle users is Stevenmac wel een van de, zoniet, DE beste kandidaat voor mod!
een week. één dag is te kort !quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:28 schreef Stokstaart het volgende:
Je kunt je onsterfelijk maken door Steven één dag moderator te maken en kijken hoe men reageeert.
Het zou het keizerrijk een enorme boost kunnen geven.
En stiekem weet je zelf ook wel dat hij het kan
KLB?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:28 schreef Sportex het volgende:
Stefan zal de ideale man zijn om KLB in perfecte banen te leiden. Hij kent alle users door en door, weet wat 'ie wel en soms ook niet moet zeggen om KLB neer te zetten zoals FOK! voor ogen heeft.
Ja moet ik eerst een unban daarvoor hebbenquote:
haha. ben je nog steeds gebanned op KLBquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja moet ik eerst een unban daarvoor hebben
Nog een hele weekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:30 schreef utopie het volgende:
[..]
haha. ben je nog steeds gebanned op KLB??!!!!!!!
Het feit dat hij daar een ban heeft, komt mede door de frustratie dat hij zijn voorbestemde taken niet kan uitvoeren.quote:
Niet echt professioneel, vind je?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:31 schreef Sportex het volgende:
[..]
Het feit dat hij daar een ban heeft, komt mede door de frustratie dat hij zijn voorbestemde taken niet kan uitvoeren.
Dit is de humor die yvonne bedoeldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:31 schreef LudoSanders het volgende:
Hé Steven! Heb jij soms een ban op KLB, of hoe vaak ga je dat nog zeggen?
Ik ga zo slapenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:31 schreef utopie het volgende:
ik ga niet slapen totdat steven een blauw naampje krijgt
schiet dus ff een beetje op, want ik heb om 10 over kwart voor 9 een afspraak
Bedoelt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit is de humor die yvonne bedoeld
Staat gelukkig niet in de functieomschrijving dat het correct nederlands moet zijn allemaalquote:
Doe niet zo naar tegen die jongenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga zo slapenDus blijf maaar wakker
De echte leiders richten zich op hun belangrijkste taak. Als dit door iets of iemand niet kan worden uitgevoerd, is het logisch dat je lichtelijk gefrustreerd raakt.quote:
Tenzij je professioneel bent. Een groot leider toont geen emotie, zeker niet die van een kleuter.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:32 schreef Sportex het volgende:
[..]
De echte leiders richten zich op hun belangrijkste taak. Als dit door iets of iemand niet kan worden uitgevoerd, is het logisch dat je lichtelijk gefrustreerd raakt.
Ik ga mee met het niveauquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tenzij je professioneel bent. Een groot leider toont geen emotie, zeker niet die van een kleuter.
Kijk um jaloers zijn danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tenzij je professioneel bent. Een groot leider toont geen emotie, zeker niet die van een kleuter.
Zeker, maar tot nu toe heeft nog niets ertoe doen leiden dat Stefan moderator is geworden. Je zult alles moeten proberen, koste wat het kost.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Egoistquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:38 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat ik maar weer een poos ONZ mod wordt
Belachelijk voorstel dit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:38 schreef yvonne het volgende:
word.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:38 schreef yvonne het volgende:
GODVERDEFUCK!quote:
Dat was de figuurlijke oerknal in je hoofd. Tijd voor een nieuw tijdperk, tijd voor Stefan als moderator.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:40 schreef Stokstaart het volgende:
Yvonne durft het toch niet aan. Ze is inmiddels te conservatief geworden
Jaquote:
Hij heeft wel gelijkquote:
Wat? Dat zie je vaker bij oudere mensen hoorquote:
Maatschappelijke stagequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
Yvonne samen met Steven.Dan kun je hem mooi corrigeren waar nodig. Even gas terug. Rotschop
Ik kan er alleen maar beter van wordenquote:
Ik ben ooit in slaapstaking gegaan 4 dagen lang omdat klb dicht was dus niet zeuren jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:43 schreef utopie het volgende:
steven, ben je al proefmodje? dan kan ik nu gaan slapen
't zou niet best zijn als FOK! een usert minder op haar geweten heeft door vermoeidheid
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben ooit in slaapstaking gegaan 4 dagen lang omdat klb dicht was dus niet zeuren ja
Allemaal voor mijn klb-broedersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je voelde je vast uitstekend daarna
Aightquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Allemaal voor mijn klb-broeders
Ik slaap zo weinig mogelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Aight
Ik sta er ook alweer 36 uur op inmiddels. Check mn posts maar na. Slapen is voor watjes
Ja contract voorstel is onderwegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:45 schreef Sportex het volgende:
Slechts nog een kwestie van formaliteiten afhandelen neem ik aan.
Wat een lieve woordenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:50 schreef Sportex het volgende:
Het feit dat jij voor de lelijkste club uit nederland hebt gekozen, verklaar ik maar door een vreselijke hersenkronkel die liefde en haat omdraait.
ik ben alleen bang dat hij een zootje ghb in mijn bier flikkert als ik met hem naar qlimax of defqon gaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
dat is ook het mooie met steven . je kunt hem intens haten en ruzie maken en daarna weer chillen
Nee dat is erg wou je zeggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:51 schreef utopie het volgende:
[..]
ik ben alleen bang dat hij een zootje ghb in mijn bier flikkert als ik met hem naar qlimax of defqon ga
dat zijn sowieso homofeesten waar je niet moet komenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:51 schreef utopie het volgende:
[..]
ik ben alleen bang dat hij een zootje ghb in mijn bier flikkert als ik met hem naar qlimax of defqon ga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
defqon is wel oke!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dat zijn sowieso homofeesten waar je niet moet komen
jij weet niet wat muziek is manquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dat zijn sowieso homofeesten waar je niet moet komen
Ben daar geweest man maar die muziek was echtquote:
Ik mag er toch 5jaar niet komenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben daar geweest man maar die muziek was echtAllemaal hardstyle en shit
het is trouwens komend jaar ook op een andere locatie niet meer op almere strand
spring gewoon wéér over het hek johquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mag er toch 5jaar niet komen
ja en weer 250euro lappen zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:55 schreef utopie het volgende:
[..]
spring gewoon wéér over het hek joh_!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:54 schreef utopie het volgende:
[..]
jij weet niet wat muziek is man! sowieso staat nog op mijn ''things to do'' lijst; ''padden likken'' steven
! Als het kan, samen met steven en een schepnetje
!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mag er toch 5jaar niet komen
okequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:55 schreef utopie het volgende:
anders reserveer ik of SSB wel een kaartje
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
hij mag van mij best mod worden, hij is tenminste niet zo'n zeikerig mietje
Het was uitverkocht man, en ik deed het de 2 jaar ervoor ook en dat ging goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:56 schreef utopie het volgende:
maar ff serieus... wat voor joebel ben je ook om over het hek heen te klimmen bij defqon![]()
???!
kost 2,50 ofzo, en nee je krijgt een schepnet en je mag het uitzoekenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:59 schreef utopie het volgende:
wat moest je eigenlijk in mexico betalen om die padden te likken? kreeg je een gids mee ?
ik had maar een perm ban van 10 minuten lang ofzoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:59 schreef Sportex het volgende:
Utopie, de man die sinds vandaag vrij is voor het leven en urineert in 33 secondes.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kost 2,50 ofzo, en nee je krijgt een schepnet en je mag het uitzoeken
Dat zal zwaar zijn geweest, dat gun je niemand.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:00 schreef utopie het volgende:
[..]
ik had maar een perm ban van 10 minuten lang ofzowat denk jij dan, dit is een kloontje
Ja weet je hoe chill dat was?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:01 schreef utopie het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
serieus man, ik zie deze gast al met zn schepnetje padden vangen, eraan likken, en onder een palmboom liggen spacen met kokosnoten![]()
hahahahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja weet je hoe chill dat was?
Beetje in het zand liggen
hoe voelde het nou, aan padden likkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Mijn moeder zegt altijd dat je voor alles open moet staan.
Nou er ging een psychidelische wereld voor mij open die nacht
Ja dat is wel heel goor, ik had mijn shirt als handschoenen gebruikt,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:04 schreef utopie het volgende:
[..]
hoe voelde het nou, aan padden likken?
Die krampachtige geforceerde gevatte en misplaatste bijdehande posts zijn humor??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:22 schreef Sportex het volgende:
[..]
LudoSanders is juist de enige mod die een matig tot goed gevoel voor humor heeft.
Kijkkkkkkkkkk vrouwelijke fans stevenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
ff ontopic post:
[..]
Die krampachtige geforceerde gevatte en misplaatste bijdehande posts zijn humor??
Ik heb hem nog nooit ergens gezellig zien meeposten. Hij loopt alleen maar de harde jongen uit te hangen. Op een krampachtig en geforceerde manier dus.
Geen crewbash maar gewoon mijn eigen mening als reactie op een post.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
ff ontopic post:
[..]
Die krampachtige geforceerde gevatte en misplaatste bijdehande posts zijn humor??
Ik heb hem nog nooit ergens gezellig zien meeposten. Hij loopt alleen maar de harde jongen uit te hangen. Op een krampachtig en geforceerde manier dus.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
ff ontopic post:
[..]
beroven van je padquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:08 schreef stevenmac26 het volgende:
ik heb er geen foto's van, het was te donker en ik was bang dat die gasten me zouden beroven
Nee camera, en nee dat ding was veel groterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:09 schreef utopie het volgende:
[..]
beroven van je pad?
[ afbeelding ]
is dat zo 1 ?
De users die vaak 'gezellig' meeposten vind ik vrijwel nooit humor hebben. Ik kan hem ook niet altijd waarderen, maar hij is de enige van de moderators waar wel eens een post uitkomt met enig humorgehalte. En opa natuurlijk, hoe kan ik die nou vergeten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
ff ontopic post:
[..]
Ja echt behoorlijk hardquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:11 schreef utopie het volgende:
ik heb 'm gevonden! de ''agapad''![]()
[ afbeelding ]
als je aan dat beest begint te likken begin je dus hard te hallucineren?
Swarmahoer dan, die jongen heeft echt de humor van een bejaarde zeekoequote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:11 schreef Sportex het volgende:
[..]
De users die vaak 'gezellig' meeposten vind ik vrijwel nooit humor hebben. Ik kan hem ook niet altijd waarderen, maar hij is de enige van de moderators waar wel eens een post uitkomt met enig humorgehalte. En opa natuurlijk, hoe kan ik die nou vergeten.
Die heb ik nog nooit een gehele zin zien posten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Swarmahoer dan, die jongen heeft echt de humor van een bejaarde zeekoe
Inderdaad hahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:14 schreef Sportex het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit een gehele zin zien posten.
en trollnellius dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
swarma, ludo en die opawaarom alleen zuurpruimen in klb?
Koos werkeloosquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:18 schreef utopie het volgende:
ik ook, maar ik moet pitteng8 uur de sociale dienst bellen
truequote:
Zoek een baanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:19 schreef utopie het volgende:
[..]
moet toch ergens een uitkering weg trekken
ik heb hem nog nooit iets zien slottenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en trollnellius dan?
Amper aanwezig geweest nog in klb en wordt gewoon mod
ben ik mee bezig. maar elke maand word er wel 100 euro zorgverzekering afgehouden. gaat straks moeilijk, zonder een inkomenquote:
ga chicks hosselen danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:20 schreef utopie het volgende:
[..]
ben ik mee bezig. maar elke maand word er wel 100 euro zorgverzekering afgehouden. gaat straks moeilijk, zonder een inkomen
quote:
KLoptquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:21 schreef utopie het volgende:
laat steven, trollenius ofzo dan overnemenheb je meer aan...
Ja dat was ik sowieso al van planquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
je kan ook net zo lang van dit soort topics openen tot je mod gaat worden steven![]()
Yvonne is al zwaar aan het twijfelen dat merk je wel
Link?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom wordt mijn geniale topic genegeerd door iedereen?
topic kaapquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom wordt mijn geniale topic genegeerd door iedereen?
succes ermeequote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Gewoon in slaapstaking gaan denk ik maar weer
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:52 schreef JanPiraat het volgende:
Sowieso Myraela op staande voet ontslaan en stevenmac26 deze kans gunnen![]()
Is inmiddels al mod hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
1. stevenmac26 (19)
2. Paul (9)
3. Lutte (8)
4. tong80 (8)
whut????quote:
Creativiteitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
whut????
Discriminatie voor de echte winnaar!!!
Noord Korea is dichterbij dan we denkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
whut????
Discriminatie voor de echte winnaar!!!
Omdat het over mij gaatquote:
Baas!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:43 schreef Stokstaart het volgende:
Steven, de pamfletten gaan vandaag de deur uit. 400.000 stuks door heel Nederland.
Je campagnestrateeg
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef JanPiraat het volgende:
Benny zn moderatorschap hangt aan een zijden draadje en hij weet
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Net alsof ik in die fagforum van talentenshows wil modden
Niemand die het weetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom is Steven nog geen mod![]()
![]()
?!?!?!?!?!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar goed, vanavond beginnen we sowieso aan deel3, en we gaan net zo lang door tot het zo ver is!
utopie is de naam.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Iemand heeft er zelfs al SC voor gezet voor ons
Ik ben niet zuurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:46 schreef Giester het volgende:
Geachte stevenmac26,
Zou jij voor ons, simpele gebruikers, even 3 punten op kunnen noemen die er verbeterd zullen worden wanneer jij SWJ zal vervangen?
Alvast hartelijk dank,
Giester
Bij deze mijn welgemeende goedkeuring!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur
Ik sluit niet achteloos alles smorgens maar lees het eerst netjes door.
En onzin zal weer onzin worden
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:50 schreef Giester het volgende:
[..]
Bij deze mijn welgemeende goedkeuring!
![]()
![]()
Heb je ook al een roadmap of strategiebepaling om te zorgen dat er meer tieten in Onzin komen?quote:
Van mij mag er opzich een algemeen tietentopic komen, kutjes is weer iets voor kpdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:52 schreef Giester het volgende:
[..]
Heb je ook al een roadmap of strategiebepaling om te zorgen dat er meer tieten in Onzin komen?
Voor mezelf een belangrijk punt.
kankerop debielquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:54 schreef markxx1985 het volgende:
ik wordt niewe motje wanr kben ookal motje van bloowforum lol:P
ik laat de nieuwe topic wel voor jou openquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
http://imgur.com/9XGUl.png
deze moet er sowieso in de op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |