Dat was de figuurlijke oerknal in je hoofd. Tijd voor een nieuw tijdperk, tijd voor Stefan als moderator.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:40 schreef Stokstaart het volgende:
Yvonne durft het toch niet aan. Ze is inmiddels te conservatief geworden
Jaquote:
Hij heeft wel gelijkquote:
Wat? Dat zie je vaker bij oudere mensen hoorquote:
Maatschappelijke stagequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
Yvonne samen met Steven.Dan kun je hem mooi corrigeren waar nodig. Even gas terug. Rotschop
Ik kan er alleen maar beter van wordenquote:
Ik ben ooit in slaapstaking gegaan 4 dagen lang omdat klb dicht was dus niet zeuren jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:43 schreef utopie het volgende:
steven, ben je al proefmodje? dan kan ik nu gaan slapen
't zou niet best zijn als FOK! een usert minder op haar geweten heeft door vermoeidheid
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben ooit in slaapstaking gegaan 4 dagen lang omdat klb dicht was dus niet zeuren ja
Allemaal voor mijn klb-broedersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je voelde je vast uitstekend daarna
Aightquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Allemaal voor mijn klb-broeders
Ik slaap zo weinig mogelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Aight
Ik sta er ook alweer 36 uur op inmiddels. Check mn posts maar na. Slapen is voor watjes
Ja contract voorstel is onderwegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:45 schreef Sportex het volgende:
Slechts nog een kwestie van formaliteiten afhandelen neem ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |