wordt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:23 schreef utopie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat alles wat je zegt over het hoofd word gezien
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:22 schreef Sportex het volgende:
[..]
LudoSanders is juist de enige mod die een matig een goed gevoel voor humor heeft.
Je zou een geweldige mod worden. Nu neig je nog naar de kutuser maar als men je verantwoordelijkheden geeftquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Bedoel iedereen wil het graag op wat jaloerse gasten na dan.
En enkele mods die bang zijn dat ik hun positie in neem maar voor de rest zie ik geen echte tegenargumenten
Wie nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je zou een geweldige mod worden. Nu neig je nog naar de kutuser maar als men je verantwoordelijkheden geeft![]()
Zelfs o.us is het er mee eens.
Dat vind ik nou niet echt een préquote:
Alleen die mevrouw van eerder vanavond geloof ikquote:
Jij kan je er ook wel in vinden!quote:
Nou die jongen heeft best veel stront over zich heen gehadquote:
tis yvonne. met een kleine y.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:27 schreef Monopoly het volgende:
Yvonne, ik moet zeggen... Van alle users is Stevenmac wel een van de, zoniet, DE beste kandidaat voor mod!
een week. één dag is te kort !quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:28 schreef Stokstaart het volgende:
Je kunt je onsterfelijk maken door Steven één dag moderator te maken en kijken hoe men reageeert.
Het zou het keizerrijk een enorme boost kunnen geven.
En stiekem weet je zelf ook wel dat hij het kan
KLB?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:28 schreef Sportex het volgende:
Stefan zal de ideale man zijn om KLB in perfecte banen te leiden. Hij kent alle users door en door, weet wat 'ie wel en soms ook niet moet zeggen om KLB neer te zetten zoals FOK! voor ogen heeft.
Ja moet ik eerst een unban daarvoor hebbenquote:
haha. ben je nog steeds gebanned op KLBquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja moet ik eerst een unban daarvoor hebben
Nog een hele weekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:30 schreef utopie het volgende:
[..]
haha. ben je nog steeds gebanned op KLB??!!!!!!!
Het feit dat hij daar een ban heeft, komt mede door de frustratie dat hij zijn voorbestemde taken niet kan uitvoeren.quote:
Niet echt professioneel, vind je?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:31 schreef Sportex het volgende:
[..]
Het feit dat hij daar een ban heeft, komt mede door de frustratie dat hij zijn voorbestemde taken niet kan uitvoeren.
Dit is de humor die yvonne bedoeldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:31 schreef LudoSanders het volgende:
Hé Steven! Heb jij soms een ban op KLB, of hoe vaak ga je dat nog zeggen?
Ik ga zo slapenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:31 schreef utopie het volgende:
ik ga niet slapen totdat steven een blauw naampje krijgt
schiet dus ff een beetje op, want ik heb om 10 over kwart voor 9 een afspraak
Bedoelt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit is de humor die yvonne bedoeld
Staat gelukkig niet in de functieomschrijving dat het correct nederlands moet zijn allemaalquote:
Doe niet zo naar tegen die jongenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga zo slapenDus blijf maaar wakker
De echte leiders richten zich op hun belangrijkste taak. Als dit door iets of iemand niet kan worden uitgevoerd, is het logisch dat je lichtelijk gefrustreerd raakt.quote:
Tenzij je professioneel bent. Een groot leider toont geen emotie, zeker niet die van een kleuter.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:32 schreef Sportex het volgende:
[..]
De echte leiders richten zich op hun belangrijkste taak. Als dit door iets of iemand niet kan worden uitgevoerd, is het logisch dat je lichtelijk gefrustreerd raakt.
Ik ga mee met het niveauquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tenzij je professioneel bent. Een groot leider toont geen emotie, zeker niet die van een kleuter.
Kijk um jaloers zijn danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tenzij je professioneel bent. Een groot leider toont geen emotie, zeker niet die van een kleuter.
Zeker, maar tot nu toe heeft nog niets ertoe doen leiden dat Stefan moderator is geworden. Je zult alles moeten proberen, koste wat het kost.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Egoistquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:38 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat ik maar weer een poos ONZ mod wordt
Belachelijk voorstel dit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:38 schreef yvonne het volgende:
word.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:38 schreef yvonne het volgende:
GODVERDEFUCK!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |