Wie ben jij?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:10 schreef GGMM het volgende:
Mensen die van zichzelf vinden dat ze mod moeten zijn.
ksssst ga eens wegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
Maar dan wel op een treintjesforum.
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:10 schreef GGMM het volgende:
Mensen die van zichzelf vinden dat ze mod moeten zijn.
Jongen chil man haha, komt wel goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:12 schreef utopie het volgende:
nee maar serieus man, als mijn ma het open maakt ben ik zwaar de lul_!
heb je al een idee?
Tuurlijk, als je een kleuter mod maakt kan je lekker kuttopics openen. Logisch dat de gemiddelde user hier dit graag wil.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Maar hij heeft echt veel medestanders GGM. Aangetoond de meeste stemmen.
Show them the stats stevie
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
8. Beste mogelijke kandidaat voor moderator (144 inzendingen / 23%)
1. stevenmac26 (19)
2. Paul (9)
3. Lutte (8)
4. tong80 (8)
Paul op 2 en tong op 4. Precies wat ik bedoelde. Het feit dat je jezelf nog serieus neemt is te droevig voor woorden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
8. Beste mogelijke kandidaat voor moderator (144 inzendingen / 23%)
1. stevenmac26 (19)
2. Paul (9)
3. Lutte (8)
4. tong80 (8)
Misschien:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:13 schreef Stokstaart het volgende:
Ludo als jij en steven een strijd voeren om populariteit dan verlies je het.
quote:Beste moderator (345 inzendingen / 56%)
3. LudoSanders (20)
Grappigste/meest humorvolle moderator (299 inzendingen / 49%)
2. LudoSanders (39)
Meerderheid kiest anders wel voor hem. Kun je zeggen dat de meerderheid kleuters zijn maar dat trekt je eigen aanwezigheid weer in twijfelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je een kleuter mod maakt kan je lekker kuttopics openen. Logisch dat de gemiddelde user hier dit graag wil.
Wacht maar tot volgend jaar jongenquote:
Damn ur good manquote:
Makkelijk praten. Volgend jaar.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wacht maar tot volgend jaar jongen
Ja dan zijn die awards toch weerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Makkelijk praten. Volgend jaar.
Ha, is dit wat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
Maar dan wel op een treintjesforum.
Geen flauw idee, ik mag er niet meer komenquote:
Wat heb je nu weer over me gezegd?quote:
Ik heb het over dit topic.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik mag er niet meer komen
Ja dat is wel leuk, tot Ludo kwamquote:
Ho ho, Ludo is cool.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat is wel leuk, tot Ludo kwam
cool als in ijskoud jaquote:
Doe maar 1 weekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:21 schreef utopie het volgende:
geef die arme jongen eens 2 dagen proef modje. ik gun het hem!
Je mag alles teruglezen geen verkeerd woord. Nu niet nooit niet en nergens niet.quote:
Ja 2 dagen is zo kortquote:
ja jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je mag alles teruglezen geen verkeerd woord. Nu niet nooit niet en nergens niet.
Ook niet als je er niet bij bent. Yvonne met dr au bips
ja maar je moet wel goed zoeken manquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:22 schreef Sportex het volgende:
[..]
LudoSanders is juist de enige mod die een matig tot goed gevoel voor humor heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |