Wat een lieve woordenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:50 schreef Sportex het volgende:
Het feit dat jij voor de lelijkste club uit nederland hebt gekozen, verklaar ik maar door een vreselijke hersenkronkel die liefde en haat omdraait.
ik ben alleen bang dat hij een zootje ghb in mijn bier flikkert als ik met hem naar qlimax of defqon gaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
dat is ook het mooie met steven . je kunt hem intens haten en ruzie maken en daarna weer chillen
Nee dat is erg wou je zeggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:51 schreef utopie het volgende:
[..]
ik ben alleen bang dat hij een zootje ghb in mijn bier flikkert als ik met hem naar qlimax of defqon ga
dat zijn sowieso homofeesten waar je niet moet komenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:51 schreef utopie het volgende:
[..]
ik ben alleen bang dat hij een zootje ghb in mijn bier flikkert als ik met hem naar qlimax of defqon ga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
defqon is wel oke!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dat zijn sowieso homofeesten waar je niet moet komen
jij weet niet wat muziek is manquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dat zijn sowieso homofeesten waar je niet moet komen
Ben daar geweest man maar die muziek was echtquote:
Ik mag er toch 5jaar niet komenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben daar geweest man maar die muziek was echtAllemaal hardstyle en shit
het is trouwens komend jaar ook op een andere locatie niet meer op almere strand
spring gewoon wéér over het hek johquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mag er toch 5jaar niet komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |