ja en weer 250euro lappen zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:55 schreef utopie het volgende:
[..]
spring gewoon wéér over het hek joh_!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:54 schreef utopie het volgende:
[..]
jij weet niet wat muziek is man! sowieso staat nog op mijn ''things to do'' lijst; ''padden likken'' steven
! Als het kan, samen met steven en een schepnetje
!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mag er toch 5jaar niet komen
okequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:55 schreef utopie het volgende:
anders reserveer ik of SSB wel een kaartje
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
hij mag van mij best mod worden, hij is tenminste niet zo'n zeikerig mietje
Het was uitverkocht man, en ik deed het de 2 jaar ervoor ook en dat ging goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:56 schreef utopie het volgende:
maar ff serieus... wat voor joebel ben je ook om over het hek heen te klimmen bij defqon![]()
???!
kost 2,50 ofzo, en nee je krijgt een schepnet en je mag het uitzoekenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:59 schreef utopie het volgende:
wat moest je eigenlijk in mexico betalen om die padden te likken? kreeg je een gids mee ?
ik had maar een perm ban van 10 minuten lang ofzoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:59 schreef Sportex het volgende:
Utopie, de man die sinds vandaag vrij is voor het leven en urineert in 33 secondes.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kost 2,50 ofzo, en nee je krijgt een schepnet en je mag het uitzoeken
Dat zal zwaar zijn geweest, dat gun je niemand.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:00 schreef utopie het volgende:
[..]
ik had maar een perm ban van 10 minuten lang ofzowat denk jij dan, dit is een kloontje
Ja weet je hoe chill dat was?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:01 schreef utopie het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
serieus man, ik zie deze gast al met zn schepnetje padden vangen, eraan likken, en onder een palmboom liggen spacen met kokosnoten![]()
hahahahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja weet je hoe chill dat was?
Beetje in het zand liggen
hoe voelde het nou, aan padden likkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Mijn moeder zegt altijd dat je voor alles open moet staan.
Nou er ging een psychidelische wereld voor mij open die nacht
Ja dat is wel heel goor, ik had mijn shirt als handschoenen gebruikt,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:04 schreef utopie het volgende:
[..]
hoe voelde het nou, aan padden likken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |