Baas!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:43 schreef Stokstaart het volgende:
Steven, de pamfletten gaan vandaag de deur uit. 400.000 stuks door heel Nederland.
Je campagnestrateeg
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef JanPiraat het volgende:
Benny zn moderatorschap hangt aan een zijden draadje en hij weet
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Net alsof ik in die fagforum van talentenshows wil modden
Niemand die het weetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom is Steven nog geen mod![]()
![]()
?!?!?!?!?!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar goed, vanavond beginnen we sowieso aan deel3, en we gaan net zo lang door tot het zo ver is!
utopie is de naam.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Iemand heeft er zelfs al SC voor gezet voor ons
Ik ben niet zuurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:46 schreef Giester het volgende:
Geachte stevenmac26,
Zou jij voor ons, simpele gebruikers, even 3 punten op kunnen noemen die er verbeterd zullen worden wanneer jij SWJ zal vervangen?
Alvast hartelijk dank,
Giester
Bij deze mijn welgemeende goedkeuring!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur
Ik sluit niet achteloos alles smorgens maar lees het eerst netjes door.
En onzin zal weer onzin worden
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:50 schreef Giester het volgende:
[..]
Bij deze mijn welgemeende goedkeuring!
![]()
![]()
Heb je ook al een roadmap of strategiebepaling om te zorgen dat er meer tieten in Onzin komen?quote:
Van mij mag er opzich een algemeen tietentopic komen, kutjes is weer iets voor kpdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:52 schreef Giester het volgende:
[..]
Heb je ook al een roadmap of strategiebepaling om te zorgen dat er meer tieten in Onzin komen?
Voor mezelf een belangrijk punt.
kankerop debielquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:54 schreef markxx1985 het volgende:
ik wordt niewe motje wanr kben ookal motje van bloowforum lol:P
ik laat de nieuwe topic wel voor jou openquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
http://imgur.com/9XGUl.png
deze moet er sowieso in de op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |