Die krampachtige geforceerde gevatte en misplaatste bijdehande posts zijn humor??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:22 schreef Sportex het volgende:
[..]
LudoSanders is juist de enige mod die een matig tot goed gevoel voor humor heeft.
Kijkkkkkkkkkk vrouwelijke fans stevenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
ff ontopic post:
[..]
Die krampachtige geforceerde gevatte en misplaatste bijdehande posts zijn humor??
Ik heb hem nog nooit ergens gezellig zien meeposten. Hij loopt alleen maar de harde jongen uit te hangen. Op een krampachtig en geforceerde manier dus.
Geen crewbash maar gewoon mijn eigen mening als reactie op een post.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
ff ontopic post:
[..]
Die krampachtige geforceerde gevatte en misplaatste bijdehande posts zijn humor??
Ik heb hem nog nooit ergens gezellig zien meeposten. Hij loopt alleen maar de harde jongen uit te hangen. Op een krampachtig en geforceerde manier dus.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
ff ontopic post:
[..]
beroven van je padquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:08 schreef stevenmac26 het volgende:
ik heb er geen foto's van, het was te donker en ik was bang dat die gasten me zouden beroven
Nee camera, en nee dat ding was veel groterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:09 schreef utopie het volgende:
[..]
beroven van je pad?
[ afbeelding ]
is dat zo 1 ?
De users die vaak 'gezellig' meeposten vind ik vrijwel nooit humor hebben. Ik kan hem ook niet altijd waarderen, maar hij is de enige van de moderators waar wel eens een post uitkomt met enig humorgehalte. En opa natuurlijk, hoe kan ik die nou vergeten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
ff ontopic post:
[..]
Ja echt behoorlijk hardquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:11 schreef utopie het volgende:
ik heb 'm gevonden! de ''agapad''![]()
[ afbeelding ]
als je aan dat beest begint te likken begin je dus hard te hallucineren?
Swarmahoer dan, die jongen heeft echt de humor van een bejaarde zeekoequote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:11 schreef Sportex het volgende:
[..]
De users die vaak 'gezellig' meeposten vind ik vrijwel nooit humor hebben. Ik kan hem ook niet altijd waarderen, maar hij is de enige van de moderators waar wel eens een post uitkomt met enig humorgehalte. En opa natuurlijk, hoe kan ik die nou vergeten.
Die heb ik nog nooit een gehele zin zien posten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Swarmahoer dan, die jongen heeft echt de humor van een bejaarde zeekoe
Inderdaad hahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:14 schreef Sportex het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit een gehele zin zien posten.
en trollnellius dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
swarma, ludo en die opawaarom alleen zuurpruimen in klb?
Koos werkeloosquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:18 schreef utopie het volgende:
ik ook, maar ik moet pitteng8 uur de sociale dienst bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |