Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik ben morgen vrij en ga sowieso even naar Bloemendaal, dus misschien rijd ik zelf ook even langsquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik loop er morgen wel even langs
Niks mis met haar slaapkamer andersquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil best met jou op zolder beginnen
abo nemenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom zijn die PM-boxen zo klein?? Moet alweer gaan schrappen en dat wil ik niet...
ik had het over beginnenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks mis met haar slaapkamer anders...
Iets met kosten voor opslagruimte...quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom zijn die PM-boxen zo klein?? Moet alweer gaan schrappen en dat wil ik niet...
kom ff een bakkie halen dan bij mequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij en ga sowieso even naar Bloemendaal, dus misschien rijd ik zelf ook even langs.
truste kerelquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:38 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later Lui
Owh ja, kan ik ook wel kunnen bedenken eigenlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met kosten voor opslagruimte...
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had het over beginnen
Ow nee shit, ik ben braaf
Doe er nog maar een touw of 3 bij. als we de berichten moeten geloven waait Jupiter uit zijn baan vanavondquote:
Welterusten Trevquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:38 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later Lui
Truste Trev!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:38 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later Lui
Daar ben je toch al lang geweest johquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had het over beginnen
Fijn, het is namelijk een aardige klusquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil best met jou op zolder beginnen
Maar de slaapkamer is al zo goed als opgeruimdquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had het over beginnen
ik heb er zelfs geslapen gesnurkt, ingeklemd tussen de verwarming en het bedquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar ben je toch al lang geweest joh
ja hij was hier eerder op de avondquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand nog iets van pgr gehoord vandaag??
Ja, en heel aandoenlijke geluidjes gemaakt in je slaapquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er zelfs geslapen gesnurkt, ingeklemd tussen de verwarming en het bed
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn, het is namelijk een aardige klus
[..]
Maar de slaapkamer is al zo goed als opgeruimd![]()
Maandag gedaan toen ik niet kon slapen
Zat genoegquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
ik proef bezorgdheidquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie anders...quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe er nog maar een touw of 3 bij. als we de berichten moeten geloven waait Jupiter uit zijn baan vanavond
Hoe ging het met hem? Gisteren klonk hij of hij ziek ging worden..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja hij was hier eerder op de avond
quote:
Ja, maar haal je verder maar niks in je hoofdquote:
Ben eigenlijk de hele dag niet online geweestquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Maar jij mag beginnen waar je wilt in huis
Ik weet wel een plek, alleen de keuken is gevaarlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Maar jij mag beginnen waar je wilt in huis
bezorgdheid is goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar haal je verder maar niks in je hoofd
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Ik weet wel een plek, alleen de keuken is gevaarlijk
Ook jij moet je niets in je hoofd halen... Not gonna happenquote:
Als je zo doorgaat dan haal je de deur van de gang naar de kamer niet eensquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Niet als Nienke er niet is
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
ik bedoelde het serieus goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook jij moet je niets in je hoofd halen... Not gonna happen![]()
![]()
Dan is de keuken heel saaiquote:
Whehehehehehehequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
En Enfermerel...quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
HIer af en toe ook vrij traagquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:46 schreef Koen66 het volgende:
huh zat Fok nu vast? of mijn laptop weer?
Ja, Merelquote:
Fokquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:46 schreef Koen66 het volgende:
huh zat Fok nu vast? of mijn laptop weer?
Wat denk jij wel niet dat wij denkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook jij moet je niets in je hoofd halen... Not gonna happen![]()
![]()
als ik dat doe moet er een ambulance komenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:46 schreef TheFamousMan het volgende:
Hophop, 30 push ups, 100 sit ups en 10x optrekken, dan slaap je pas lekker
Hihihihihiquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is de keuken heel saai![]()
Mijn keuken is leuker met jou erin
![]()
Gezien de opmerkingen van Koen en Symph een tijdje terug..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet dat wij denken?
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihihi![]()
Zuwwe maar gaan samenwonen dan?
10x aftrekkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:46 schreef TheFamousMan het volgende:
Vooralsnog slaap je helegaar nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:46 schreef TheFamousMan het volgende:
ik denk veel maar dat was nog niet bij me opgekomenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar haal je verder maar niks in je hoofd
Ow, wat hadden die dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezien de opmerkingen van Koen en Symph een tijdje terug..
Over JOU (of anderen) had ik het niet..
mag ik er dan bij>quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihihi![]()
Zuwwe maar gaan samenwonen dan?
Die wilden me aan pgr koppelenquote:
kennelijk was mijn opmerking over PGR richting Whis wat suggestiefquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die wilden me aan pgr koppelen
Hebben we het wel over hetzelfde??quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk veel maar dat was nog niet bij me opgekomen
En je lief en je kinders danquote:
Was vergeten te 'trainen' wil m'n conditie Op pijl houden nu ik niet meer sportquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vooralsnog slaap je helegaar niet
Ja, jij altijdquote:
yep, dat ik over je bezorgdheid richting PGR begin I guessquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hebben we het wel over hetzelfde??
Klopt iddquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, dat ik over je bezorgdheid richting PGR begin I guess
Je moet nietsquote:
En PGR voelde zich geloof ik nog steeds niet helemaal lekkerquote:
Dealquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij altijd![]()
Met je dochters, 14 honden, 2 paarden, 10 goudvissen, 5 hamsters en een kanarie
![]()
van mij wel, maar past iedereen daar wel bij in dan?quote:
je vergeet de 30 kattenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij altijd![]()
Met je dochters, 14 honden, 2 paarden, 10 goudvissen, 5 hamsters en een kanarie
![]()
Ik hoop voor hem en jullie dat 'ie niet ziek word.. Of zaterdag beter isquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En PGR voelde zich geloof ik nog steeds niet helemaal lekker
ik had gisternacht kramp in mijn voeten aan de bovenkant, en dat is echt klote....quote:
yep PGR was ook wel aan de meet toe I guessquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem en jullie dat 'ie niet ziek word.. Of zaterdag beter is
Ken het. idd K****quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had gisternacht kramp in mijn voeten aan de bovenkant, en dat is echt klote....
Hoe kon ik die vergetenquote:
Katten achterlaten?? Jij ONMENSquote:
Kattenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Katten achterlaten?? Jij ONMENS![]()
![]()
nee met de helft van het eerder opgesomde inventaris..quote:
Dan moet je krabben wrijvenquote:
in goede handen hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Katten achterlaten?? Jij ONMENS![]()
![]()
zodat de katten die je achterlaat wat te eten hebben zeker he?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee met de helft van het eerder opgesomde inventaris..
Ik zal morgen ff goudvissen kopen
Ligr eraan of ze wel of niet naar buiten kunnen denk ik zo...quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Katten![]()
Die kunnen alles heel goed zelf eigenlijk hoor
Ja, of snijdenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even met schuurpapier overheen wrijven dan!
Heb je een allergische reactie oid?quote:
Ook, en ook omdat ik nog geen goudvissen hebquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zodat de katten die je achterlaat wat te eten hebben zeker he?
nah, just eczema maar het is vervelend genoegquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je een allergische reactie oid?
Oh, we hebben het steeds over katten, zou dat het zijn?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je een allergische reactie oid?
Zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, we hebben het steeds over katten, zou dat het zijn?
de stem van Adele is gewoonquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stu, vind jij het 2e nummer van Adele's album 21 ook zo lekker?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
nah, just eczema maar het is vervelend genoeg
Jaquote:
Lekker slapen Martquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef DaMart het volgende:
Ik ga slapen, dus wens jullie allemaal een goede nacht.
truste kerelquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef DaMart het volgende:
Ik heb het pas een uur geleden gedownloadquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stu, vind jij het 2e nummer van Adele's album 21 ook zo lekker?
Welterusten DMquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef DaMart het volgende:
Truste DaMartquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef DaMart het volgende:
Ja, daar heb ik best veel rommel vanquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Even goed blijven invetten he? Heb je al een smeerseltje van je huisarts gehad?
Ik neem mijn USB stick wel meequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaAls jij haar muziekjes wilt dan moet je je laptop even meenemen zaterdag
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef DaMart het volgende:
Luisteren danquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het pas een uur geleden gedownload
Ken dat nummer nog niet![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef DaMart het volgende:
Okee, wel goed smeren dus he?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik best veel rommel van![]()
Dan neem ik mijn laptop meequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik neem mijn USB stick wel mee
Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee, wel goed smeren dus he?
Niet zo gek hoor, dan is je huid ook vaak sneller droog en schraalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
Het is met kouder weer altijd veel erger om de een of andere reden
Ja, dat heb ik heel ergquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet zo gek hoor, dan is je huid ook vaak sneller droog en schraal
Ik heb wel muziekjes enzo voor je hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik zal mijn hdd ook maar meenemen zo te zien.
Ik ook hoorquote:
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:03 schreef Koen66 het volgende:
hmmm je kan wel zien dat ik hier veel kom, de hele SC staat bij mijn forumvriendjes
enzo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb wel muziekjes enzo voor je hoor
Het ziet er gewoon zo lelijk uit ook nog eensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook hoor'S zomers niets aan de hand, en 's winters meteen last
hmmm ik hoor maandag wel wat 'enzo' isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb wel muziekjes enzo voor je hoor
Ik heb het niet zo extreem als jij denk ik, maar het lijkt me flink pijnlijk jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het ziet er gewoon zo lelijk uit ook nog eens
En het doet vaak zeer
Ja?quote:
enzo?quote:
Mag ik jouw enzo-bestandjes ook?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo extreem als jij denk ik, maar het lijkt me flink pijnlijk ja
[..]
Ja?
welke foto's die niet bestaan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
enzo?
zijn dat die foto's die niet bestaan?
Jij welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag ik jouw enzo-bestandjes ook?
je mag de mijne ook hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag ik jouw enzo-bestandjes ook?
Ze is niet raarquote:
Ach, zo hebben we allemaal wat zal ik maar denkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo extreem als jij denk ik, maar het lijkt me flink pijnlijk ja
Ja, precies, die dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
welke foto's die niet bestaan?
Ja, wij lopen een minuut achterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
andere tijdzone in Limburg?
* Marijkezwolle mompelt iets met mosterd en maaltijdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
andere tijdzone in Limburg?
Mosterd en bitterballenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle mompelt iets met mosterd en maaltijd
Zou me er niet druk om maken hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik mis weer eens wat geloof ik...
wat eten we schat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle mompelt iets met mosterd en maaltijd
quote:
quote:
quote:
quote:
marijke.rar ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik mis weer eens wat geloof ik...
Daar weet ik niets van, we hadden het over Marijkes bestandjesquote:
Ooow, die bestaan welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar weet ik niets van, we hadden het over Marijkes bestandjes
Ik ook...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar weet ik niets van, we hadden het over Marijkes bestandjes
ook geen uncompressed foldertje?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gelukkig bestaat er geen rar of zip van mijEn al bestond ie wel, dan ontkende ik het bestaan ervan
Welk gedeelte van daar weet ik niets van begrijp jij niet?quote:
Helaas weten hier al mensen van het bestaan van MPG.rar... en MuckPG.rar. Ontkennen heeft dus weinig zinquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gelukkig bestaat er geen rar of zip van mijEn al bestond ie wel, dan ontkende ik het bestaan ervan
Marijke bestaat zekerquote:
Maar maar maar, daar sta ik toch los vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Helaas weten hier al mensen van het bestaan van MPG.rar... en MuckPG.rar. Ontkennen heeft dus weinig zin..
Natuurlijk bestaat Marijke! Dat heb ik diverse keren aan den lijve ondervonden.quote:
Dat durf ik te betwijfelen...quote:Al ken je haar koffiezetapparaat beter dan haarzelf....
Nou... volgens mij heb jij een of beide bestanden al dan niet deels in je bezitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar maar maar, daar sta ik toch los van![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Whehehe, sorry ik kon het ff niet latenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Helaas weten hier al mensen van het bestaan van MPG.rar... en MuckPG.rar. Ontkennen heeft dus weinig zin..
Ja die heb ik jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou... volgens mij heb jij een of beide bestanden al dan niet deels in je bezit![]()
...
Iets met een bestand op een pc.quote:
Zuup'rd!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zaterdag zoep'nmaar niet te veel hoor
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Of ehm...![]()
Oh, what the hell...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Een .rar is een manier om een boel foto compact te maken, zodat je ze makkelijker kunt delen. Maar er wordt nu gedoeld op "delicate" foto'squote:
Samen zoep'nquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Of ehm...![]()
Oh, what the hell...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja die heb ik jaMaar dat betekent niet automatisch dat zoiets van mij bestaat
Nee nee neequote:
Heeee er is een bestand op je PCquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Iets met een bestand op een pc.
<<usernaam>>.rar is een toespeling op IJsmeis.rar. IJsmeis was destijds een nogal naïeve jongedame die naaktfoto's van zichzelf verspreidde op Fok, in de vorm van een ,rar bestand. Dat is net zoiets als een .zip- bestand, een soort pakketje waarin, gecomprimeerd, meerdere bestanden, en in het bedoelde geval naaktfoto's van <<usernaam>> zitten of suggereren te zitten.quote:
huh wat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet!
Ow wacht, mijn geheugen is iets anders dan mijn harde schijf...
Dankquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een .rar is een manier om een boel foto compact te maken, zodat je ze makkelijker kunt delen. Maar er wordt nu gedoeld op "delicate" foto's
Die is ook wel afgeslacht op het forumquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
<<usernaam>>.rar is een toespeling op IJsmeis.rar. IJsmeis was destijds een nogal naïeve jongedame die naaktfoto's van zichzelf verspreidde op Fok, in de vorm van een ,rar bestand. Dat is net zoiets als een .zip- bestand, een soort pakketje waarin, gecomprimeerd, meerdere bestanden, en in het bedoelde geval naaktfoto's van <<usernaam>> zitten of suggereren te zitten.
Fotografisch geheugenquote:
Wauw, wat een prachtig woord!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:18 schreef TheFamousMan het volgende:
Oohh, het is een datacompressie-Algoritme, zeg dat dan meteen!
nah, gewoon drinken zodat je lekekr los raaktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee neeDaar doe ik niet aan
DoeMaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heeee er is een bestand op je PC
Die helpt je zo in de puree
beetje sneeuig dan dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die is ook wel afgeslacht op het forum
k ben wel wat gewendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Symph, sorry als ik vervelend doe zaterdagIk kan heel melig worden van drank
![]()
Ja. Maar nog steeds actief. Kan niet zeggen dat ik geen bewondering voor die meid heb.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij ook dank!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
<<usernaam>>.rar is een toespeling op IJsmeis.rar. IJsmeis was destijds een nogal naïeve jongedame die naaktfoto's van zichzelf verspreidde op Fok, in de vorm van een ,rar bestand. Dat is net zoiets als een .zip- bestand, een soort pakketje waarin, gecomprimeerd, meerdere bestanden, en in het bedoelde geval naaktfoto's van <<usernaam>> zitten of suggereren te zitten.
Je lette op je PIquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, jij hebt een dag zuipen met Limburgers overleefdquote:
nauwelijksquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jij hebt een dag zuipen met Limburgers overleefd!
Ja, dat zal haar haar leven lang achtervolgenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:20 schreef Koen66 het volgende:
lol, ijsmeis.rar googlen levert hits op
Je meent hetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:20 schreef Koen66 het volgende:
lol, ijsmeis.rar googlen levert hits op
How considerate of youquote:
da's het gevaar op internet hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat zal haar haar leven lang achtervolgen.
Post Iconquote:
Jaquote:
Post Iconquote:
Doe Maarquote:
HEE MPG KIJK IK ZEI POEP P O E Pquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Post Icon
voor sommige jonge moeders hier staat het voor POEP Incident, maar okee
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Post Icon
voor sommige jonge moeders hier staat het voor POEP Incident, maar okee
ik heb ze 1 keer zien optreden en dat was zoooooo gaafquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe MaarMijn eerste cdtje ooit was van hun
En ik ben naar hun try outs geweest een jaar of 10 geleden, heb een handtekening van Henny Vrienten
ik heb laatst een hele avond naar Doe Maar zitten luisterenquote:
Fles, zei jij POEP?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HEE MPG KIJK IK ZEI POEP P O E PWHAHAHAHAHA POEP
Poepharrie!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
POEP?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben bij de reunie-concerten geweestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ze 1 keer zien optreden en dat was zoooooo gaaf
Ja echt een feestjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ze 1 keer zien optreden en dat was zoooooo gaaf
Ik dus ook, maar dan de kleine try out, gewoon hier in een kleine concertzaal in Zwolle, geweldigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben bij de reunie-concerten geweest
Ik vond het ook echt SUPER!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja echt een feestje
[..]
Ik dus ook, maar dan de kleine try out, gewoon hier in een kleine concertzaal in Zwolle, geweldig
Ja Marijke.rar, ik zei POEP jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fles, zei jij POEP?Crap on a stick!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk wel dat ik vroeger alles van ze had, tot mijn pa bij de verhuizing per ongeluk 2 dozen LP's bij het buil zette
net als wanneer ik lekker typ er altijd eerst lekekr staatquote:
Die bestaat nietquote:
Ik moet steeds huilen als ik die meezingquote:
tranen wegslikken zeker welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet steeds huilen als ik die meezing
Da's ECHTquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, 2 dozen Lp's en een doos met o.a. alle boeken van Rien Poortvliet
bad timingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:27 schreef MPiG het volgende:
Ik ontken het bestaan van poep ook, Marijke!
Wat is dit nu weerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:27 schreef MPiG het volgende:
Poep bestaatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:27 schreef MPiG het volgende:
quote:
quote:
MPiG?quote:
Het heilige moment dat ik bijna ging slapenquote:
Ga vooral door met poepgrappen Flesquote:
Had ik door, maar waarom?quote:
Ja, leuke dingenquote:
Ehm. Neequote:
JA! Morgen komt een vriend van me hierheen (als de treinen rijden tenmisnte) en gaan we ook naar Sealifequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, leuke dingenHeb jij nog leuke dingen gepland staan de komende tijd?
Ja dusquote:
Sealifequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JA! Morgen komt een vriend van me hierheen (als de treinen rijden tenmisnte) en gaan we ook naar Sealife
Dan kan hij etenquote:
Fixedquote:
Maar ik heb vandaag nog niks gegeten, maar heb Toch het gevoel dat ik vol zit...quote:
quote:
Slapen, en morgenvroeg een Engels ontbijtje nemen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar ik heb vandaag nog niks gegeten, maar heb Toch het gevoel dat ik vol zit...
Ja, maar ik vind het een wat merkwaardige wens eigenlijkquote:
Ik heb vandaag ook nog niks gegetenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar ik heb vandaag nog niks gegeten, maar heb Toch het gevoel dat ik vol zit...
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook nog niks gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |