in goede handen hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Katten achterlaten?? Jij ONMENS![]()
![]()
zodat de katten die je achterlaat wat te eten hebben zeker he?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee met de helft van het eerder opgesomde inventaris..
Ik zal morgen ff goudvissen kopen
Ligr eraan of ze wel of niet naar buiten kunnen denk ik zo...quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Katten![]()
Die kunnen alles heel goed zelf eigenlijk hoor
Ja, of snijdenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even met schuurpapier overheen wrijven dan!
Heb je een allergische reactie oid?quote:
Ook, en ook omdat ik nog geen goudvissen hebquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zodat de katten die je achterlaat wat te eten hebben zeker he?
nah, just eczema maar het is vervelend genoegquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je een allergische reactie oid?
Oh, we hebben het steeds over katten, zou dat het zijn?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je een allergische reactie oid?
Zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, we hebben het steeds over katten, zou dat het zijn?
de stem van Adele is gewoonquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stu, vind jij het 2e nummer van Adele's album 21 ook zo lekker?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
nah, just eczema maar het is vervelend genoeg
Jaquote:
Lekker slapen Martquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef DaMart het volgende:
Ik ga slapen, dus wens jullie allemaal een goede nacht.
truste kerelquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef DaMart het volgende:
Ik heb het pas een uur geleden gedownloadquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stu, vind jij het 2e nummer van Adele's album 21 ook zo lekker?
Welterusten DMquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef DaMart het volgende:
Truste DaMartquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef DaMart het volgende:
Ja, daar heb ik best veel rommel vanquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Even goed blijven invetten he? Heb je al een smeerseltje van je huisarts gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |