Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik ben morgen vrij en ga sowieso even naar Bloemendaal, dus misschien rijd ik zelf ook even langsquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik loop er morgen wel even langs
Niks mis met haar slaapkamer andersquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil best met jou op zolder beginnen
abo nemenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom zijn die PM-boxen zo klein?? Moet alweer gaan schrappen en dat wil ik niet...
ik had het over beginnenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks mis met haar slaapkamer anders...
Iets met kosten voor opslagruimte...quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom zijn die PM-boxen zo klein?? Moet alweer gaan schrappen en dat wil ik niet...
kom ff een bakkie halen dan bij mequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij en ga sowieso even naar Bloemendaal, dus misschien rijd ik zelf ook even langs.
truste kerelquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:38 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later Lui
Owh ja, kan ik ook wel kunnen bedenken eigenlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met kosten voor opslagruimte...
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had het over beginnen
Ow nee shit, ik ben braaf
Doe er nog maar een touw of 3 bij. als we de berichten moeten geloven waait Jupiter uit zijn baan vanavondquote:
Welterusten Trevquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:38 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later Lui
Truste Trev!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:38 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later Lui
Daar ben je toch al lang geweest johquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had het over beginnen
Fijn, het is namelijk een aardige klusquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil best met jou op zolder beginnen
Maar de slaapkamer is al zo goed als opgeruimdquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had het over beginnen
ik heb er zelfs geslapen gesnurkt, ingeklemd tussen de verwarming en het bedquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar ben je toch al lang geweest joh
ja hij was hier eerder op de avondquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand nog iets van pgr gehoord vandaag??
Ja, en heel aandoenlijke geluidjes gemaakt in je slaapquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er zelfs geslapen gesnurkt, ingeklemd tussen de verwarming en het bed
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn, het is namelijk een aardige klus
[..]
Maar de slaapkamer is al zo goed als opgeruimd![]()
Maandag gedaan toen ik niet kon slapen
Zat genoegquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
ik proef bezorgdheidquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie anders...quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe er nog maar een touw of 3 bij. als we de berichten moeten geloven waait Jupiter uit zijn baan vanavond
Hoe ging het met hem? Gisteren klonk hij of hij ziek ging worden..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja hij was hier eerder op de avond
quote:
Ja, maar haal je verder maar niks in je hoofdquote:
Ben eigenlijk de hele dag niet online geweestquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Maar jij mag beginnen waar je wilt in huis
Ik weet wel een plek, alleen de keuken is gevaarlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Maar jij mag beginnen waar je wilt in huis
bezorgdheid is goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar haal je verder maar niks in je hoofd
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Ik weet wel een plek, alleen de keuken is gevaarlijk
Ook jij moet je niets in je hoofd halen... Not gonna happenquote:
Als je zo doorgaat dan haal je de deur van de gang naar de kamer niet eensquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Niet als Nienke er niet is
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
ik bedoelde het serieus goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook jij moet je niets in je hoofd halen... Not gonna happen![]()
![]()
Dan is de keuken heel saaiquote:
Whehehehehehehequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
En Enfermerel...quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |