Jaloersquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, toen werkte ik nog gewoon enzoEn kwam van een 2 kamer appartement
En nu heb ik een bovenwoning met 3 woonlagen
quote:
Ja, ik geloof het bijnaquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
Maar storm, ja best wel, de plaat die ik op de voordeur gespijkerd heb is er uit gewaaid
Op die fietsquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met kasten
[..]
Ja MPGtje?
Als je jouw studeerkamer klaar hebt, kom je dan helpen met de mijnequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met kasten
[..]
Ja MPGtje?
Neeeeee, een balkonquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jaloers.. OOk een dakterras??
Wow, dat klinkt echt heel gaaf zegquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, toen werkte ik nog gewoon enzoEn kwam van een 2 kamer appartement
En nu heb ik een bovenwoning met 3 woonlagen
Die van mij op het NO, dus er is bijna geen zonquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neeeeee, een balkonMaar die zit op het zuiden, dus te heet om te zitten zomers
![]()
Marijkes huis IS ook gaafquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt echt heel gaaf zeg![]()
Ik sta wel op streetview en je hebt m'n adresquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt echt heel gaaf zeg![]()
Ik heb jouw adres allang niet meerquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik sta wel op streetview en je hebt m'n adresIk ben het huis met het blauwe gordijn
en de Noordkop, en daar woon ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef Koen66 het volgende:
het zou qua storm inderdaad in het noord-oosten het ergste zijn
Tsja, your lossquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb jouw adres allang niet meer![]()
NW toch??quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef Koen66 het volgende:
het zou qua storm inderdaad in het noord-oosten het ergste zijn
Trusten TMFquote:
Er zijn nog genoeg dagen over om op te ruimenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik ga inderdaad niet meer opruimenIk ga er zo wel een wasje ingooien, kan ik die morgenochtend ophangen
Nu al?? Ben je ziek??quote:
Ik moet eigenlijk op zolder beginnen denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Trusten TMF
[..]
Er zijn nog genoeg dagen over om op te ruimen
TImmer m eens wat beter vast danquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
no joke, serieus, mijn lichtkoepel staat te klapperen
Dat weet je zelf beter als ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk op zolder beginnen denk ik
Nog beterquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TImmer m eens wat beter vast dan
ik wil best met jou op zolder beginnenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk op zolder beginnen denk ik
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil best met jou op zolder beginnen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil best met jou op zolder beginnen
Dat doe ik al en dan gaat het bloedenquote:
Hallo Kloonquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:32 schreef MPiG het volgende:
[..]
Dus daarom ging het bruine waarschuwingslampje op mijn toetsenbord branden!
klein stukkie terug lopen en nog een keer steken..quote:
Hehehequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:33 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht trouwens even dat ik de Mycommedewerkers had aangestoken met mijn buikgriep en dat ze schijt hadden aan mijn mail... maar ze hebben vandaag toch gereageerd.... alleen weten ze nog niet wat er aan de hand is met de laptop.
opnieuw gestart en tegelijkertijd ff bovenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klein stukkie terug lopen en nog een keer steken..
(nee sorry flauw, dat is balen Koen)
Ik loop er morgen wel even langsquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:33 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht trouwens even dat ik de Mycommedewerkers had aangestoken met mijn buikgriep en dat ze schijt hadden aan mijn mail... maar ze hebben vandaag toch gereageerd.... alleen weten ze nog niet wat er aan de hand is met de laptop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |